Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

I'm going to a town that has already been burnt down
I'm going to a place that has already been disgraced
I'm gonna see some folks who have already been let down
I'm so tired of America

Wel toepasselijk vandaag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Gert:

Nice dat je Kae Tempest kunt waarderen. Ook al jaren fan van.

Thnx ja, ze is fenomenaal. Ik en vele andere (vrouwen ook vooral) baalden paar jaar geleden, toen we op DTRH waren, en ze gecancelled had :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kyrill:

Thnx ja, ze is fenomenaal. Ik en vele andere (vrouwen ook vooral) baalden paar jaar geleden, toen we op DTRH waren, en ze gecancelled had :(

Kan ik me goed voorstellen ja. Ze was vele jaren eens bij de wereld draait door als muzikale act van een minuut. Dat viel me toen op en toen ben ik meer van haar gaan luisteren vanaf dat moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-11-2024 om 12:22 zei Gert:

Kan ik me goed voorstellen ja. Ze was vele jaren eens bij de wereld draait door als muzikale act van een minuut. Dat viel me toen op en toen ben ik meer van haar gaan luisteren vanaf dat moment.

Ik heb DWDD leuk gevonden altijd en Mathijs 2-3x in echt ontmoet en gesproken,super aardige vent,en ook bijvoorbeeld Jan Mulder ontmoet en gesproken,enfin. Dat ene minuutje muziek is gewoon echt schandalig concept,is in mijn ogen echt muziek moord. In de VS Fallon,Letterman etc alle muzikanten spelen gewoon èèn heel nummer voluit, zoals het hoort. Die minuut bij DWDD heeft veel muzikanten groter gemaakt allicht,ik vind het iig ronduit respectloos.

Schitterend dit. Kan je dit ook waarderen @Gert? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites