Vreven Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november 4 uur geleden zei Vreven: Geweldig nummer, luister het ook regelmatig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 november Auteur Share Geplaatst 6 november Television - Marquee Moon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Wat.is. ze goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november I'm going to a town that has already been burnt down I'm going to a place that has already been disgraced I'm gonna see some folks who have already been let down I'm so tired of America Wel toepasselijk vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 1 uur geleden zei Kyrill: Wat.is. ze goed Nice dat je Kae Tempest kunt waarderen. Ook al jaren fan van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 16 minuten geleden zei Gert: Nice dat je Kae Tempest kunt waarderen. Ook al jaren fan van. Thnx ja, ze is fenomenaal. Ik en vele andere (vrouwen ook vooral) baalden paar jaar geleden, toen we op DTRH waren, en ze gecancelled had :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 35 minuten geleden zei Kyrill: Thnx ja, ze is fenomenaal. Ik en vele andere (vrouwen ook vooral) baalden paar jaar geleden, toen we op DTRH waren, en ze gecancelled had :( Kan ik me goed voorstellen ja. Ze was vele jaren eens bij de wereld draait door als muzikale act van een minuut. Dat viel me toen op en toen ben ik meer van haar gaan luisteren vanaf dat moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Op 6-11-2024 om 12:22 zei Gert: Kan ik me goed voorstellen ja. Ze was vele jaren eens bij de wereld draait door als muzikale act van een minuut. Dat viel me toen op en toen ben ik meer van haar gaan luisteren vanaf dat moment. Ik heb DWDD leuk gevonden altijd en Mathijs 2-3x in echt ontmoet en gesproken,super aardige vent,en ook bijvoorbeeld Jan Mulder ontmoet en gesproken,enfin. Dat ene minuutje muziek is gewoon echt schandalig concept,is in mijn ogen echt muziek moord. In de VS Fallon,Letterman etc alle muzikanten spelen gewoon èèn heel nummer voluit, zoals het hoort. Die minuut bij DWDD heeft veel muzikanten groter gemaakt allicht,ik vind het iig ronduit respectloos. Schitterend dit. Kan je dit ook waarderen @Gert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Ja ik vond die minuut ook respectloos @Kyrill. Maar soms wel wat ontdekkingen daardoor gedaan. Hmmm, dit is niet helemaal mijn straatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 😊🥰 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 november Auteur Share Geplaatst 7 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november @Urbeto The Decemberist geweldige band.Mee opgegroeid als begin-midden 20-er,ik luister die oudere albums nog steeds best regelmatig. "Sporting Life" "The Infanta" heerlijke nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november (bewerkt) 9 november bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november 17 uur geleden zei Lenstra: ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Haha, wat weinig context. Ik luisterde naar Simon & Garfunkel - Sound of Silence. Toen ik in Google 'sound of silence' typte, leek het alsof het een nummer van Nick & Simon was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 november Auteur Share Geplaatst 10 november Daar zullen Paul en Art hem wel van gecoverd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 😍💜 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten