ElPrincipito Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Prins S en de Geit - Kladblok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Op 1-3-2024 om 19:59 zei Urbeto: Hij staat on repeat hier. Echte oorwurm. Voel je je wel oké @Urbeto? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Op 1-3-2024 om 20:50 zei Arezo: Ik weet niet of we trots moeten zijn dat we daar muziekpionier zijn geweest. Maar die Mia en die andere dude was echt heel slecht, ook compleet geen ervaring op podia enzo. S10 is ook weinig, Jeangu Macrooy was heel slecht, Duncan won. Trijntje en Waylon was slecht en Douwe Bob ook. We gaan het zien! het wordt goed ontvangen wat ik zo begreep. Vorig jaar en S10 vond ik dan wel goed, vooral S10. De rest, buiten Duncan de afgelopen 10 jaar, maar mager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 13 minuten geleden zei xanderoo: Vorig jaar en S10 vond ik dan wel goed, vooral S10. De rest, buiten Duncan de afgelopen 10 jaar, maar mager. Ik vond vorig jaar onderstaande versie nog wel leuk, maar daar hield het echt mee op: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Porcupine Tree - Russia on Ice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 3 uur geleden zei xanderoo: Voel je je wel oké @Urbeto? Nee, het loopt echt de spuigaten uit hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 33 minuten geleden zei Vreven: <3 Ik hoop dat dit band is, waar je meer dan 1 nummer van kent? Maar ze zijn geweldig ja. Ik heb nu Gidge- Bleak opstaan, ze hebben nieuwe album of EP gereleased, heerlijk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 36 minuten geleden zei Kyrill: Ik hoop dat dit band is, waar je meer dan 1 nummer van kent? Maar ze zijn geweldig ja. Ik heb nu Gidge- Bleak opstaan, ze hebben nieuwe album of EP gereleased, heerlijk zeg. Zeker, van Destroyer ken ik trouwens ook Kaputt. Echt een heerlijke pokoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 9 minuten geleden zei Vreven: Zeker, van Destroyer ken ik trouwens ook Kaputt. Echt een heerlijke pokoe. Destroyer-Kaputt thnx Vincent, prachtig en tof nummer zeg. Dat is al iig 2 erg goede Destroyer nummers. Zullen we samen quest aangaan om 3-5 goede Destroyer nummers te vinden/ontdekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 maart Auteur Share Geplaatst 8 maart Heel het album is goed, Karel. Kaputt vaak gedraaid ook hier. Animal Collective - Brothersport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 1 minuut geleden zei Richarð.: Heel het album is goed, Karel. Kaputt vaak gedraaid ook hier. Animal Collective - Brothersport Dank maatje, ga ik maar gelijk doen nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 44 minuten geleden zei Richarð.: Heel het album is goed, Karel. Kaputt vaak gedraaid ook hier. Animal Collective - Brothersport @Vreven deze man, heeft er verstand van. Wat een heerlijk, vrolijk en feestig album, echt genieten. Mijn quest/onze quest is gelijk gelukt, dat hele album is genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Blijft een pareltje dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 19 minuten geleden zei Urbeto: Blijft een pareltje dit! Amen amen maat. Sowieso vind ik ze een geweldige band, en ben ik blij ze iig 1x ooit live gezien te hebben. En Melancholia is sowieso een toffe film, jaren geleden in het Filmhuis Den Haag gezien. Die effecten richting einde van de film, indrukwekkend. En de band en dit nummer sowieso ook. Ook nummers als Wait, Midnight City, Racointe- Moi Une Histoire, echt schitterend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Ondertussen al grijs gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten