Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

54 minuten geleden zei Bolderbast:

Wat een band he. Echt alles is goud. 

Ja zeg dat wel wat een band. Is idd goud alles ja. Heerlijk. Ik zou ze ooit live zien op BKS maar zangeres was zwanger en ze zegden af. Voor hun zou ik los concert ticket rond 60-80 serieus overwegen maar liever 40-59

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Kyrill:

Ja zeg dat wel wat een band. Is idd goud alles ja. Heerlijk. Ik zou ze ooit live zien op BKS maar zangeres was zwanger en ze zegden af. Voor hun zou ik los concert ticket rond 60-80 serieus overwegen maar liever 40-59

Ik heb ze gezien in Afas volgens mij. Jaartje of vier geleden. Heel kek. 

Deze singles zijn ook weer veelbelovend hoor. Beetje terug naar het geluid van het album Funeral.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-3-2022 om 22:52 zei Kyrill:

13 uur geleden zei Bolderbast:

Ik heb ze gezien in Afas volgens mij. Jaartje of vier geleden. Heel kek. 

Deze singles zijn ook weer veelbelovend hoor. Beetje terug naar het geluid van het album Funeral.

Behoren voor mij in de Top 10 aller tijden. Elk album is gewoon van zeer hoge kwaliteit. Het is ook elke keer vernieuwend, maar toch weer in de vertrouwde Arcade Fire-style.

Ondergetekende was aanwezig in de HMH elf jaar terug. En heeft ze gelukkig wél mogen aanschouwen op Best Kept Secret.

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites