Erwin. Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 The Strokes - Future Present Past [EP] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2016 Die Antwoord - Never le Nkemise 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 [YOUTUBE]eBAHqRnSgRw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 De Likt - Vocal Chop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 8p13Ya2pTms Zou uren naar Lana kunnen luisteren <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Denk je dat Lana ooit zelfde hoogtes/status zou kunnen bereiken in de zangwereld dat Amy Winehouse had? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; Denk je dat Lana ooit zelfde hoogtes/status zou kunnen bereiken in de zangwereld dat Amy Winehouse had? Goeie vraag Kyrill. Amy Winehouse wordt denk ik toch vrij algemeen gezien als een van de beste stemmen van de laatste 20 jaar (niet onterecht overigens, was zelf ook wel fan van haar), ik denk niet dat Lana ooit die status gaat hebben. Het is ook moeilijk te vergelijken. Hoe tragisch het ook is, een turbulent leven en jong sterven geeft toch altijd iets extra's aan je legacy (zie ook Kurt Cobain bv.). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 [YOUTUBE]pZD8AEJxbQU[/YOUTUBE] Lekker potje techno pompen weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 PARTYNEXTDOOR - Come and See Me ft. Drake _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 5EJdEdk9g2E Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Køsmos Podcast ø93 : Empyrean Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2016 Fews - Means [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Noneoftheabove - A1 (GRND 009) Noneoftheabove [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; aanraderrrrrrrrrrrrr :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Noneoftheabove - A1 (GRND 009) Noneoftheabove [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; aanraderrrrrrrrrrrrr :D Deze ken ik ja. Heerlijk is die. De 18de reaktort voor mij trouwens ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Deze ken ik ja. Heerlijk is die. De 18de reaktort voor mij trouwens ;) Aha ok, ja voor mij wordt het waarschijnlijk toch wel Acid Special, hoor ik vanavond :) Dax J - Mixmag In Session - Podcast 2016 Heerlijk Dax J Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 [YOUTUBE]vSk_xOy6Bwc[/YOUTUBE] Enrique Iglesias _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 (bewerkt) Goeie vraag Kyrill. Amy Winehouse wordt denk ik toch vrij algemeen gezien als een van de beste stemmen van de laatste 20 jaar (niet onterecht overigens, was zelf ook wel fan van haar), ik denk niet dat Lana ooit die status gaat hebben. Het is ook moeilijk te vergelijken. Hoe tragisch het ook is, een turbulent leven en jong sterven geeft toch altijd iets extra's aan je legacy (zie ook Kurt Cobain bv.). Ik denk dat Amy Winehouse dat ook graag zelf opzocht. Zij was bezeten door dat gegeven. Ze had een speciale fobie: de angst om op 27-jarige leeftijd dood te gaan. En ze is ook op die leeftijd doodgegaan. Volgens mij ambieerde ze de legacy, het willen van een turbulent leven en is haar bezetenheid rond die verhalen ook de reden waarom ze er zelf het slachtoffer van is geworden. Ik denk dat Lana Del Rey qua beroemdheid nog niet in de buurt komt van Amy Winehouse. Ze heeft zeker talent, maar ik denk dat veel tieners uit onze jeugd niet weten wie een Lana Del Rey is (terwijl ze dat dan wel weer gaan weten van Dua Lipa maar bon). Ik moet ook toegeven dat ik haar oeuvre niet goed ken van Lana Del Rey (Summertime Sadness, en dan vaag twee andere titels (born to die en nog iets)). Ze heeft wel een mooie stem, maar het is niet geheel mijn stem. Het is verder eigenlijk wel meesterlijk goed. Unieke stem ook. Die van Amy Winehouse is er ook één die evenaarbaar is. Knappe vrouw ook die Lana. En heel erg goed live gezongen. 5 juni 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Kent Jones - Don't Mind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2016 Prins Póló - París Norðursins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 6hVvUgfGXFw Even aan het beluisteren ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2016 Childhood - Blue Velvet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 s.Λ.t.h.Λ.n.k.Λ - Gibbon Records Summer Compilation Exclusive Set 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2016 Amber Arcades - Fading Lines [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten