Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Tournament] Beste tv-serie - 2016

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Verrassende nummer 1 misschien

1. Treme

2. Six Feet Under

3. Breaking Bad

4. The Wire

5. Cosmos: A SpaceTime Odyssey

6. Fargo

7. True Detective

8. Peep Show

9. The Sopranos

10. Twin Peaks

11. House of Cards

12. Oz

13. South Park

14. Futurama

15. Game of Thrones

16. Rick & Morty

17. Band of Brothers

18. Doctor Who

19. Fawlty Towers

20. Archer

21. Family Guy

22. Parks & Recreation

23. Dexter

24. Entourage

25. Deadwood

26. How I Met Your Mother

27. The Inbetweeners

28. Two and a Half Men

29. Sons of Anarchy

30. Firefly

31. Californication

32. Black Books

33. Black Mirror

bewerkt door Rexcoder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 139
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Deze keer ook maar weer een lijstje gemaakt' date=' niet veel veranderd sinds de vorige keer, een paar series bij gekomen. 1. The Unit 2. Strike Back 3. Band of Brothers 4. Homeland 5. Game of Thrones 6. The Blacklist 7. Breaking Bad 8. Boardwalk Empire 9. Sherlock 10. Suits 11. House of Cards 12. Family Guy 13. Narcos 14. Hell on Wheels 15. Peaky Blinders 16. The Pacific 17. Spartacus 18. White Collar 19. Generation Kill 20. Rome[/quote']

Ziek ziek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verrassende nummer 1 misschien

Wat een heerlijke nummer 1! Het is echt onwijs jammer dat zo weinig mensen Treme hebben gezien. Ben recent begonnen met kijken en zit nu alweer in seizoen 4. Heerlijke muziek, sfeer en verhaallijnen. Enkel Annie T hadden ze per direct uit de serie mogen flikkeren na seizoen 1. Wat een duf personage is dat zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Band of Brothers

2. Game of Thrones

3. Entourage

4. Breaking Bad

5. Boardwalk Empire

6. Planet Earth

7. The Walking Dead

8. Gossip Girl

9. Vikings

10. Il Capo dei Capi

11. Black Sails

12. True Detective

13. Unsere Mütter, unsere Väter

14. The Pacific

15. Spartacus

16. Fargo

17. Workaholics

18. South Park

19. Family Guy

20. Marco Polo

Laatste paar zijn vooral opvulling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat er niet veel mensen the Wire hebben gezien. Maar de mensen die hem gezien hebben zetten hem allemaal in de top5

Ik weet niet of het mogeljk is, maar het zou wellicht meegenomen moeten worden hoe hoog een serie staat als hij in een lijstj staat. En geen penalty krijgen als het er niet in een lijst staat.

ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

G6Jyya0.png 01 | The Wire

G6Jyya0.png 02 | Mad Men

G6Jyya0.png 03 | Breaking Bad

G6Jyya0.png 04 | Band of Brothers

G6Jyya0.png 05 | Twin Peaks

G6Jyya0.png 06 | The Sopranos

G6Jyya0.png 07 | Rectify

G6Jyya0.png 08 | Deadwood

XJZo1K0.png 09 | Rome

G6Jyya0.png 10 | Hannibal

G6Jyya0.png 11 | True Detective

GoNdtJ8.png 12 | Het Geslacht De Pauw

G6Jyya0.png 13 | South Park

GoNdtJ8.png 14 | Het Eiland

G6Jyya0.png 15 | Game of Thrones

G6Jyya0.png 16 | Fargo

XJZo1K0.png 17 | Luther

G6Jyya0.png 18 | Dexter

G6Jyya0.png 19 | House of Cards

GoNdtJ8.png 20 | Neveneffecten

G6Jyya0.png 21 | The Big Bang Theory

G6Jyya0.png 22 | The Pacific

G6Jyya0.png 23 | Suits

XJZo1K0.png 24 | Sherlock

XJZo1K0.png 25 | Broadchurch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beestenbos is boos, dat was echt een geniale serie als je kind bent. Heb ik nog gezien toen ik een jaar of 7-8 was ofzo en dat voor het eerst werd uitgezonden.

klopt, heb ik nog net net net kunnen meepikken. Wellicht de laatste keer dat ze het uitgezonden hebben op ketnet kunnen kijken, had toen een paar afleveringen gemist, en keek telkens maar terug wanneer ze het opnieuw uitzenden, maar ik heb het niet meer geweten dat ze het ooit nog uitgezonden hadden, en ik heb zeker nog een hele tijd ketnet gekeken erachter. Ik was nog heel klein. Ik weet nog dat er een aflevering was over een tornado of orkaan (wist toen het verschil nog niet) die ik had gemist, dus moet echt geweest zijn toen ik 7 jaar was ofzo. Want ik ben enkel in het eerste en tweede leerjaar geinteresseerd geweest in het weer, daarna nauwelijks nog. (dat is dan teruggekomen een drie-viertal jaar geleden.)

Goede tijden, weinig kinderseries die die kwaliteit overtroffen hebben of benaderd hebben.

Heb wel gevonden dat de afleveringen op youtube staan. Ik ben van plan ze nog en keer te bekijken. https://www.youtube.com/playlist?list=PLREfPaBf8KHOu5xZ43OJpyGqfw6QXzxT4 :)

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ketnet-kroket :D

Mijn lijstje:

1. Mad Men

2. Breaking Bad

3. Californication

4. Entourage

5. Family Guy

6. Game Of Thrones

7. Weeds

8. Dexter

9. The League

10. The Sopranos

11. Friends

12. Homeland

13. How I Met Your Mother

14. True Detective

15. Blue Mountain State

16. Girls

17. Impractical Jokers

18. That 70's Show

19. Arrested Development

20. Narcos

21. How to Get Away with Murder

22. Silicon Valley

23. Hustle (http://www.imdb.com/title/tt0379632/?ref_=nm_ov_bio_lk3)

24. Lost

25. Boardwalk Empire

26. How to Make It in America

27. Mr Selfridge

28. Suits

Ook begonnen aan Ballers en Arrow maar die verdienen geen plekje in de lijst, wat een kutseries manman. Nu bezig met House Of Cards trouwens, ook wel een zieke serie, wel erg over the top maar bij die serie stoort dat me niet zo als bij Suits bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ook zeker meedoen. Moet nog ff kijken in hoeverre in series meeneem waarvan ik maar een paar afleveringen heb gezien, maar waarvan ik dan al wel weet dat ze goed zijn. Misschien die ff wat minpuntjes geven daarvoor. Mijn nummer 1 staat sowieso vast.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Ketnet, dat bestaat denk ik zelfs niet meer, of is veranderd van naam.

Beestenbos is boos

de smurfen

peperbollen

samson en gert

kabouter plop

programma's over mickey mouse, goofy, donald duck, kwabbel en babbel zaterdagochtend

roadrunner en will e coyote vond ik erg leuk vroeger

lassie

wizzy en woppy (vond ik niet super als kind, maar als je het op youtube terug bekijkt, is dit echt erg... )

Elias de boot (maar dat was al later)

Timon en Poemba-programma's

karrewiet

de boomhut (met die rare madam, en dan die video's soms van hoe ze iets maken, en volgens mij had je dan ook die pinguin (ik vond die grappig) die daar ook in voorkwam

hopla en tiktak

Piet Piraat

Kleine Einsteins

Latere programma's die nieuw waren, waren meestal slechter. Keek meestal toen meer naar cartoon network naar pokémon, ben 10, avatar of soms eens de powerpuff girls.

Ik weet nog dat ik dat niet verstond indertijd, toen Avatar uit was, ik dacht altijd dat dat een verfilming was van die serie.

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf me er oprecht weer elke keer over verbazen hoe hoog mensen Breaking Bad ranken.

Lijkt me inderdaad goed om deze discussie weer aan te halen, zodat mensen in gaan zien dat dat niet nodig is.

Gewoon een plek in de middenmoot is genoeg, al denk ik dat het alsnog een van de meest genoemde series gaat worden en daarom nog steeds hoog zal eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me inderdaad goed om deze discussie weer aan te halen, zodat mensen in gaan zien dat dat niet nodig is.

Gewoon een plek in de middenmoot is genoeg, al denk ik dat het alsnog een van de meest genoemde series gaat worden en daarom nog steeds hoog zal eindigen.

Ik heb al die tijd gewacht om deze discussie weer op te starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijke nummer 1! Het is echt onwijs jammer dat zo weinig mensen Treme hebben gezien. Ben recent begonnen met kijken en zit nu alweer in seizoen 4. Heerlijke muziek, sfeer en verhaallijnen. Enkel Annie T hadden ze per direct uit de serie mogen flikkeren na seizoen 1. Wat een duf personage is dat zeg.

Ik vind het ook jammer dat het niet zo populair is.

Treme wil ik inderdaad ook al een hele tijd zien, al van voordat 'ie uitgezonden werd, maar het is er nog nooit van gekomen. Ben er wel nog steeds razend benieuwd naar.

Echt geweldig hoor. Enorm genieten van de sfeer en muziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook begonnen aan Ballers en Arrow maar die verdienen geen plekje in de lijst, wat een kutseries manman. Nu bezig met House Of Cards trouwens, ook wel een zieke serie, wel erg over the top maar bij die serie stoort dat me niet zo als bij Suits bijvoorbeeld.

Hoewel jouw lijstje me weinig doet, maak je alles goed door even te zeggen dat Arrow inderdaad pure trash is. Was zodanig slecht, dat ik series kijken een half jaar aan een stuk op een lager pitje heb gezet. Pogingen om het terug nieuw leven in te blazen mislukten door het ook al enigzins overschatte Vikings en Black Sails. Ik zit nog altijd in die periode - mede doordat ik de focus ook op andere dingen heb gelegd. Game of Thrones en Breaking Bad wil ik wel zsm aan beginnen. Maar dat zal wellicht pas voor volgende maand maar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel jouw lijstje me weinig doet, maak je alles goed door even te zeggen dat Arrow inderdaad pure trash is. Was zodanig slecht, dat ik series kijken een half jaar aan een stuk op een lager pitje heb gezet. Pogingen om het terug nieuw leven in te blazen mislukten door het ook al enigzins overschatte Vikings en Black Sails. Ik zit nog altijd in die periode - mede doordat ik de focus ook op andere dingen heb gelegd. Game of Thrones en Breaking Bad wil ik wel zsm aan beginnen. Maar dat zal wellicht pas voor volgende maand maar zijn.

Haha begrijp volledig dat mensen fronsen als ze zien dat ik luchtige series als Family Guy, Entourage en Weeds boven The Sopranos plaats maar het gaat mij gewoon om het gevoel dat ik bij die series heb dusja fuck dat. Series met heel veel seizoenen blijven vanzelfsprekend ook beter hangen dus die staan daardoor ook hoger. Belichting en hoe alles in beeld wordt gebracht en dat soort shit beoordeel ik ook niet bewust, onbewust zal het absoluut meespelen, ik kan ook wel extra genieten van mooie beelden maar ik vind het verhaal en de acteerprestaties veruit het belangrijkste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha begrijp volledig dat mensen fronsen als ze zien dat ik luchtige series als Family Guy, Entourage en Weeds boven The Sopranos plaats maar het gaat mij gewoon om het gevoel dat ik bij die series heb dusja fuck dat. Series met heel veel seizoenen blijven vanzelfsprekend ook beter hangen dus die staan daardoor ook hoger. Belichting en hoe alles in beeld wordt gebracht en dat soort shit beoordeel ik ook niet bewust, onbewust zal het absoluut meespelen, ik kan ook wel extra genieten van mooie beelden maar ik vind het verhaal en de acteerprestaties veruit het belangrijkste.

Daar niet van, heb gewoon erg weinig gezien uit je lijst. Als je graag Family Guy ziet, wie ben ik dan om je te verbieden, ieder gewoon zijn lijstje :). Mijn serielijstje is namelijk ook niet bepaald exotisch - of juist wel omdat ik de series die iedereen goed vind en gezien heeft, nog niet gezien heb en een bovengemiddelde interesse heb voor sterke docu's. Het is maar hoe je het bekijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites