Rexcoder Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 (bewerkt) Verrassende nummer 1 misschien 1. Treme 2. Six Feet Under 3. Breaking Bad 4. The Wire 5. Cosmos: A SpaceTime Odyssey 6. Fargo 7. True Detective 8. Peep Show 9. The Sopranos 10. Twin Peaks 11. House of Cards 12. Oz 13. South Park 14. Futurama 15. Game of Thrones 16. Rick & Morty 17. Band of Brothers 18. Doctor Who 19. Fawlty Towers 20. Archer 21. Family Guy 22. Parks & Recreation 23. Dexter 24. Entourage 25. Deadwood 26. How I Met Your Mother 27. The Inbetweeners 28. Two and a Half Men 29. Sons of Anarchy 30. Firefly 31. Californication 32. Black Books 33. Black Mirror 13 januari 2016 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 11. The Animals of Farthing Wood [beestenbos is boos] Beestenbos is boos, dat was echt een geniale serie als je kind bent. Heb ik nog gezien toen ik een jaar of 7-8 was ofzo en dat voor het eerst werd uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Deze keer ook maar weer een lijstje gemaakt' date=' niet veel veranderd sinds de vorige keer, een paar series bij gekomen. 1. The Unit 2. Strike Back 3. Band of Brothers 4. Homeland 5. Game of Thrones 6. The Blacklist 7. Breaking Bad 8. Boardwalk Empire 9. Sherlock 10. Suits 11. House of Cards 12. Family Guy 13. Narcos 14. Hell on Wheels 15. Peaky Blinders 16. The Pacific 17. Spartacus 18. White Collar 19. Generation Kill 20. Rome[/quote'] Ziek ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Verrassende nummer 1 misschien Wat een heerlijke nummer 1! Het is echt onwijs jammer dat zo weinig mensen Treme hebben gezien. Ben recent begonnen met kijken en zit nu alweer in seizoen 4. Heerlijke muziek, sfeer en verhaallijnen. Enkel Annie T hadden ze per direct uit de serie mogen flikkeren na seizoen 1. Wat een duf personage is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Ik moet er even voor gaan zitten maar zal proberen dit weekend mijn lijst te posten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2016 Treme wil ik inderdaad ook al een hele tijd zien, al van voordat 'ie uitgezonden werd, maar het is er nog nooit van gekomen. Ben er wel nog steeds razend benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 (bewerkt) 01 Sherlock 02 Twin Peaks 03 The Wire 04 Friends 05 Bron|Broen (The Bridge) 06 House of Cards 07 Breaking Bad 08 Cheers 09 Borgen 10 The Office (US) 13 januari 2016 bewerkt door Bm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 1. Band of Brothers 2. Game of Thrones 3. Entourage 4. Breaking Bad 5. Boardwalk Empire 6. Planet Earth 7. The Walking Dead 8. Gossip Girl 9. Vikings 10. Il Capo dei Capi 11. Black Sails 12. True Detective 13. Unsere Mütter, unsere Väter 14. The Pacific 15. Spartacus 16. Fargo 17. Workaholics 18. South Park 19. Family Guy 20. Marco Polo Laatste paar zijn vooral opvulling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Jammer dat er niet veel mensen the Wire hebben gezien. Maar de mensen die hem gezien hebben zetten hem allemaal in de top5 Ik weet niet of het mogeljk is, maar het zou wellicht meegenomen moeten worden hoe hoog een serie staat als hij in een lijstj staat. En geen penalty krijgen als het er niet in een lijst staat. ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Treme wil ik inderdaad ook al een hele tijd zien, al van voordat 'ie uitgezonden werd, maar het is er nog nooit van gekomen. Ben er wel nog steeds razend benieuwd naar. Doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 01 | The Wire 02 | Mad Men 03 | Breaking Bad 04 | Band of Brothers 05 | Twin Peaks 06 | The Sopranos 07 | Rectify 08 | Deadwood 09 | Rome 10 | Hannibal 11 | True Detective 12 | Het Geslacht De Pauw 13 | South Park 14 | Het Eiland 15 | Game of Thrones 16 | Fargo 17 | Luther 18 | Dexter 19 | House of Cards 20 | Neveneffecten 21 | The Big Bang Theory 22 | The Pacific 23 | Suits 24 | Sherlock 25 | Broadchurch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Ga ik zeker even een lijstje voor fixen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Beestenbos is boos, dat was echt een geniale serie als je kind bent. Heb ik nog gezien toen ik een jaar of 7-8 was ofzo en dat voor het eerst werd uitgezonden. klopt, heb ik nog net net net kunnen meepikken. Wellicht de laatste keer dat ze het uitgezonden hebben op ketnet kunnen kijken, had toen een paar afleveringen gemist, en keek telkens maar terug wanneer ze het opnieuw uitzenden, maar ik heb het niet meer geweten dat ze het ooit nog uitgezonden hadden, en ik heb zeker nog een hele tijd ketnet gekeken erachter. Ik was nog heel klein. Ik weet nog dat er een aflevering was over een tornado of orkaan (wist toen het verschil nog niet) die ik had gemist, dus moet echt geweest zijn toen ik 7 jaar was ofzo. Want ik ben enkel in het eerste en tweede leerjaar geinteresseerd geweest in het weer, daarna nauwelijks nog. (dat is dan teruggekomen een drie-viertal jaar geleden.) Goede tijden, weinig kinderseries die die kwaliteit overtroffen hebben of benaderd hebben. Heb wel gevonden dat de afleveringen op youtube staan. Ik ben van plan ze nog en keer te bekijken. https://www.youtube.com/playlist?list=PLREfPaBf8KHOu5xZ43OJpyGqfw6QXzxT4 :) 14 januari 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Ketnet-kroket :D Mijn lijstje: 1. Mad Men 2. Breaking Bad 3. Californication 4. Entourage 5. Family Guy 6. Game Of Thrones 7. Weeds 8. Dexter 9. The League 10. The Sopranos 11. Friends 12. Homeland 13. How I Met Your Mother 14. True Detective 15. Blue Mountain State 16. Girls 17. Impractical Jokers 18. That 70's Show 19. Arrested Development 20. Narcos 21. How to Get Away with Murder 22. Silicon Valley 23. Hustle (http://www.imdb.com/title/tt0379632/?ref_=nm_ov_bio_lk3) 24. Lost 25. Boardwalk Empire 26. How to Make It in America 27. Mr Selfridge 28. Suits Ook begonnen aan Ballers en Arrow maar die verdienen geen plekje in de lijst, wat een kutseries manman. Nu bezig met House Of Cards trouwens, ook wel een zieke serie, wel erg over the top maar bij die serie stoort dat me niet zo als bij Suits bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Ga ook zeker meedoen. Moet nog ff kijken in hoeverre in series meeneem waarvan ik maar een paar afleveringen heb gezien, maar waarvan ik dan al wel weet dat ze goed zijn. Misschien die ff wat minpuntjes geven daarvoor. Mijn nummer 1 staat sowieso vast. 14 januari 2016 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Ik blijf me er oprecht weer elke keer over verbazen hoe hoog mensen Breaking Bad ranken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Tja Ketnet, dat bestaat denk ik zelfs niet meer, of is veranderd van naam. Beestenbos is boos de smurfen peperbollen samson en gert kabouter plop programma's over mickey mouse, goofy, donald duck, kwabbel en babbel zaterdagochtend roadrunner en will e coyote vond ik erg leuk vroeger lassie wizzy en woppy (vond ik niet super als kind, maar als je het op youtube terug bekijkt, is dit echt erg... ) Elias de boot (maar dat was al later) Timon en Poemba-programma's karrewiet de boomhut (met die rare madam, en dan die video's soms van hoe ze iets maken, en volgens mij had je dan ook die pinguin (ik vond die grappig) die daar ook in voorkwam hopla en tiktak Piet Piraat Kleine Einsteins Latere programma's die nieuw waren, waren meestal slechter. Keek meestal toen meer naar cartoon network naar pokémon, ben 10, avatar of soms eens de powerpuff girls. Ik weet nog dat ik dat niet verstond indertijd, toen Avatar uit was, ik dacht altijd dat dat een verfilming was van die serie. 14 januari 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2016 Ik blijf me er oprecht weer elke keer over verbazen hoe hoog mensen Breaking Bad ranken. Lijkt me inderdaad goed om deze discussie weer aan te halen, zodat mensen in gaan zien dat dat niet nodig is. Gewoon een plek in de middenmoot is genoeg, al denk ik dat het alsnog een van de meest genoemde series gaat worden en daarom nog steeds hoog zal eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 1. The Wire 2. The Sopranos 3. The Shield 4. Band of Brothers 5. Treme 6. Scrubs 7. Extras 8. Twin Peaks 9. Boardwalk Empire 10. Entourage 11. Friends 12. Il Capo dei Capi 13. Sons of Anarchy 14. Game of Thrones 15. Californication 16. Arrested Development 17. New Girl 18. 30 Rock 19. Weeds 20. Modern Family Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Lijkt me inderdaad goed om deze discussie weer aan te halen, zodat mensen in gaan zien dat dat niet nodig is. Gewoon een plek in de middenmoot is genoeg, al denk ik dat het alsnog een van de meest genoemde series gaat worden en daarom nog steeds hoog zal eindigen. Ik heb al die tijd gewacht om deze discussie weer op te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Wat een heerlijke nummer 1! Het is echt onwijs jammer dat zo weinig mensen Treme hebben gezien. Ben recent begonnen met kijken en zit nu alweer in seizoen 4. Heerlijke muziek, sfeer en verhaallijnen. Enkel Annie T hadden ze per direct uit de serie mogen flikkeren na seizoen 1. Wat een duf personage is dat zeg. Ik vind het ook jammer dat het niet zo populair is. Treme wil ik inderdaad ook al een hele tijd zien, al van voordat 'ie uitgezonden werd, maar het is er nog nooit van gekomen. Ben er wel nog steeds razend benieuwd naar. Echt geweldig hoor. Enorm genieten van de sfeer en muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Ook begonnen aan Ballers en Arrow maar die verdienen geen plekje in de lijst, wat een kutseries manman. Nu bezig met House Of Cards trouwens, ook wel een zieke serie, wel erg over the top maar bij die serie stoort dat me niet zo als bij Suits bijvoorbeeld. Hoewel jouw lijstje me weinig doet, maak je alles goed door even te zeggen dat Arrow inderdaad pure trash is. Was zodanig slecht, dat ik series kijken een half jaar aan een stuk op een lager pitje heb gezet. Pogingen om het terug nieuw leven in te blazen mislukten door het ook al enigzins overschatte Vikings en Black Sails. Ik zit nog altijd in die periode - mede doordat ik de focus ook op andere dingen heb gelegd. Game of Thrones en Breaking Bad wil ik wel zsm aan beginnen. Maar dat zal wellicht pas voor volgende maand maar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Hoewel jouw lijstje me weinig doet, maak je alles goed door even te zeggen dat Arrow inderdaad pure trash is. Was zodanig slecht, dat ik series kijken een half jaar aan een stuk op een lager pitje heb gezet. Pogingen om het terug nieuw leven in te blazen mislukten door het ook al enigzins overschatte Vikings en Black Sails. Ik zit nog altijd in die periode - mede doordat ik de focus ook op andere dingen heb gelegd. Game of Thrones en Breaking Bad wil ik wel zsm aan beginnen. Maar dat zal wellicht pas voor volgende maand maar zijn. Haha begrijp volledig dat mensen fronsen als ze zien dat ik luchtige series als Family Guy, Entourage en Weeds boven The Sopranos plaats maar het gaat mij gewoon om het gevoel dat ik bij die series heb dusja fuck dat. Series met heel veel seizoenen blijven vanzelfsprekend ook beter hangen dus die staan daardoor ook hoger. Belichting en hoe alles in beeld wordt gebracht en dat soort shit beoordeel ik ook niet bewust, onbewust zal het absoluut meespelen, ik kan ook wel extra genieten van mooie beelden maar ik vind het verhaal en de acteerprestaties veruit het belangrijkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Van mij mag je een dezer ook wel een lijstje verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 januari 2016 Share Geplaatst 14 januari 2016 Haha begrijp volledig dat mensen fronsen als ze zien dat ik luchtige series als Family Guy, Entourage en Weeds boven The Sopranos plaats maar het gaat mij gewoon om het gevoel dat ik bij die series heb dusja fuck dat. Series met heel veel seizoenen blijven vanzelfsprekend ook beter hangen dus die staan daardoor ook hoger. Belichting en hoe alles in beeld wordt gebracht en dat soort shit beoordeel ik ook niet bewust, onbewust zal het absoluut meespelen, ik kan ook wel extra genieten van mooie beelden maar ik vind het verhaal en de acteerprestaties veruit het belangrijkste. Daar niet van, heb gewoon erg weinig gezien uit je lijst. Als je graag Family Guy ziet, wie ben ik dan om je te verbieden, ieder gewoon zijn lijstje :). Mijn serielijstje is namelijk ook niet bepaald exotisch - of juist wel omdat ik de series die iedereen goed vind en gezien heeft, nog niet gezien heb en een bovengemiddelde interesse heb voor sterke docu's. Het is maar hoe je het bekijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten