Peterzinho Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 André Carrillo staat ook dicht bij overstap naar Atletico Madrid ... Was einde contract bij Sporting en heeft getekend bij Benfica ... Dat hem nu zou doorverkopen zonder ook maar 1 minuuut in ons shirt gespeeld te hebben ! Nog een deal die 20-25 miljoen kan opleveren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Goh, vraag me af hoe dit gaat uitpakken. Carrasco zou ook eventueel met Griezmann in de spits kunnen starten. Vietto ondanks het vertrouwen wat hij kreeg t/m januari door de mand gezakt en voor Correa is het nog te vroeg. Tevens is het maar de vraag of Torres volgend seizoen net zo goed presteert als de afgelopen drie maanden. De transfer van een Carillo snap ik dan totaal niet. Je hebt voor die positie Koke, Saúl en Thomas. Al moet ik wel zeggen dat ik denk dat Simeone Saúl en Thomas wat vaker in het centrum wil laten starten, vooral nu het even afwachten is hoe Tiago speelt na zijn blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Aan de andere kant wil je ook dat je een grote selectie hebt als je structureel wilt gaan strijden voor de prijzen. Ik heb overigens zelf het gevoel dat met de komst van Gaitan een Carrasco geslachtofferd wordt, wat ik erg jammer zou vinden. Het liefste zie ik Atleti in een soort 3 mans middenveld spelen, twee vleugelaanvallers en Griezmann als spits. Op die vleugels kun je dan Gaitan en Carrasco plaatsen en op het middenveld Koke, Gabi en Saúl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Aan de andere kant wil je ook dat je een grote selectie hebt als je structureel wilt gaan strijden voor de prijzen. Ik heb overigens zelf het gevoel dat met de komst van Gaitan een Carrasco geslachtofferd wordt, wat ik erg jammer zou vinden. Het liefste zie ik Atleti in een soort 3 mans middenveld spelen, twee vleugelaanvallers en Griezmann als spits. Op die vleugels kun je dan Gaitan en Carrasco plaatsen en op het middenveld Koke, Gabi en Saúl. Ben er heilig van overtuigd dat hij Carrasco naast Griezmann neerzet en dan Torres bankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Carrasco hoort toch echt op de flank imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Ik denk dat er wel een aantal spelers zullen vertrekken, waaronder Carrasco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 (bewerkt) Ik denk dat er wel een aantal spelers zullen vertrekken, waaronder Carrasco. Waarom zou Carrasco vertrekken? Heeft gewoon een basisplaats. Maar goed, zullen geheid wel een paar Engelse clubs zijn die er een godsvermogen voor over hebben. Ergens zou(den) de transfer(s) van Gaitan (en Carillo) dan wel logisch zijn. Dan blijft er nog een vraag over, wie denk je dat er zullen vertrekken? Vaste kern Godin, Juanfran, Filipe, Koke, Gabi, Saúl en Griezmann zullen sowieso niet vertrekken. Misschien dat Savic eventueel weg zou gaan, komt gewoon niet aan de bak met Gimenez voor hem. 21 mei 2016 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Ik verwacht dat Saúl steeds definitiever naar het centrum wordt gehaald, ik vind dat sowieso geen typische buitenspeler. Carrasco zie ik wel naar PSG gaan, schijnen interesse te hebben of ja inderdaad Engeland uiteraard als die met pakweg 50 miljoen overboord komen. Atleti zit verder geheel niet breed in de buitenspelers, ik zou het prima investeringen vinden dus. Verder is het lastig om in te schatten wie er nog zullen vertrekken buiten Carrasco, maar Atleti heeft ook geen eeuwige luxe om allerlei boden van een buitencategorie af te wijzen. Als er een club komt met pakweg 85/90 miljoen voor Griezmann, reken maar dat Atleti dat accepteert. Ik kijk er zelfs niet gek van op als Guardiola besluit Koke te willen en dat City doodleuk meer dan honderd miljoen bied. Dat contracten recent verlengt zijn wil in de huidige markt weinig zeggen, enkel dat er een absolute hoofdprijs moet worden betaald. Voor de Engelse clubs en in mindere mate PSG is dat geen moeite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Carrasco gaan ze echt niet wegdoen Seba, ze zijn gek van hem daar in Calderon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Zoals Simon zegt, fans en Simeone hebben 'm heel erg hoog zitten. Heb zelf ook al aangegeven in een eerdere post dat ik verwacht dat Saúl steeds vaker naast Gabi zal gaan spelen, is ook zijn beste positie i.m.o. Enige wat Atletico nog eigenlijk mist is een goede back-up voor op de backs. Jesús Gamez is een prima speler, leuk voor tegen clubs die in 't rechterrijtje staan maar komt te kort om een eventuele blessure van Filipe of Juanfran op te vangen voor een langere periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 'Bedankt voor de video. Het was weer erg leerzaam', bluft Valencia-speler Jérémy Mathieu als hij zijn USB-stick teruggeeft aan Emery. De trainer selecteert voor iedere wedstrijd beelden voor elk lid van zijn selectie, maar hij heeft al langer het gevoel dat Mathieu daar weinig aandacht aan besteedt. Nu valt de Franse verdediger, die tegenwoordig uitkomt voor Barcelona, door de mand. De USB van Emery was namelijk leeg. Erg leerzaam kan het dus niet geweest zijn. Bron: http://www.vi.nl/nieuws/monchi-en-emery-maken-realiteit-van-ilusion-sevilla-.htm [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 ;e Fijn artikel wel verder, toont mooi waarom Sevilla zo goed presteert. 'Voetbal draait om emoties. Je moet de fans laten dromen. Dat doe je door aan te vallen, doelpunten te maken en wedstrijden te winnen. Je moet een ilusión creëren', verklaart Emery de Sevilla-filosofie. Mooi verwoord (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Zo nu gaat Barça de oorlog zeker winnen als Mathieu er in komt (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Goh, als Sevilla dit nu niet wint.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Gewoon 3-3-3 blijven spelen, zolang je MSN op het veld hebt staan kan Sevilla niet vollebak gaan aanvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Cocu doet dat ook bij een rooie kaart; middenvelder eraf voor een verdediger (als een verdediger rood krijgt uiteraard). Zou zeggen dat je dan overlopen gaat worden op het middenveld, maar het heeft telkens goed uitgepakt zo'n twee mans middenveld. Benieuwd of hetzelfde gaat gebeuren bij Barça. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Daar gaat de Copa America voor Suarez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Laat weer keurig zien dat dit Barca helemaal niet zo goed is als mensen denken. MSN dit, MSN dat, vooralsnog nog niets gecreëerd. Als dit Barca een deftige tegenstander tegen krijgt kunnen ze niets meer, op een flow na in de winter. In de ESC precies hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Die wissels ook. Mathieu en Rafinha bij de grootste topclub van de wereld? Laat je bijv Halilovic gaan en deze derderangs Braziliaan laat je gewoon zitten. Logica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Na 62 wedstrijden dit seizoen + dat teams zich er op in hebben gesteld, want dan blijkt ergens maar weer in mijn ogen dat verdedigen makkelijker is dan voortdurend het spel moeten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Verdedigen vereist veel meer discipline en concentratie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 (bewerkt) Gaat nou elke noemenswaardige cup final dit weekend minstens een verlenging nodig hebben (op die van Schotland na)? Wat een figuur die man met de fluit; weet de uitslag al Edit: Nou toch nog een verstandige beslissing met die tweede rode kaart 22 mei 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Ga anders meteen strafschoppen nemen. Niet om aan te gluren deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Spanning vergoed ontzettend veel en het temperament ook. Dit is toch mooi man :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Goh, typisch Spaans voetbal dit. Beetje beuken, fouten maken, veel intensiteit maar technisch niet om aan te gluren. Nee, geef mij dan maar de Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten