Thierryvane Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Krychowiak weer zo'n ijzersterk seizoen doorgemaakt? Zal deze zomer wel vertrekken gok ik dan. Laporte was al rond met City voor het schamele bedrag van vijftig miljoen euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Krychowiak is inderdaad één van de sterkhouders van Sevilla. Zal me dan ook niets verbazen als hij straks voor een bedrag voor 40m richting Engeland gaat. Toch een type speler wat ze daar zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Goh, ik vind dat serieus echt een zeer goede verdedigende middenvelder, fungeert ook echt meer op verdedigend inzicht dan enkel fysiek. Dus zou me inderdaad niet verbazen als hij naar Engeland vertrekt maar daar vervolgens niet helemaal uit de verf komt. Wellicht iets voor een ploeg die wat verfijnder probeert te spelen, Arsenal of Tottenham maybe. Laporte zie ik op dit moment nog niet naar City gaan, de PL-clubs zijn weliswaar compleet gestoord als het om geld uitgeven gaat en kopen in zonder enige vorm van beleid, maar lijkt me toch niet dat je vijftig miljoen gaat besteden aan een verdediger die nog minstens zes maanden aan de kant staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Die Pool is denk ik ideaal voor Arsenal ja. De wedstrijden van Sevilla die ik heb gezien, was het echt een geweldenaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Kan ook nog eens centraal achterin trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Mag anders ook wel naar Real komen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 (bewerkt) Vrij lastig, veel spelertjes die La Liga hebben kleur gegeven dit seizoen. Ik ga de grote 3 er niet uitlaten, maar ik beperk me tot maximum 1 speler per team. Jan Oblak Shkodran Mustafi Victor Sanchez Diego Reyes Ever Banega Beñat Denis Suarez Jozabed Nolito Lucas Perez Luis Suarez edit: ik had Asensio er eigenlijk ook bij willen zetten, dat is idd een erg goede speler zeg, benieuwd of die een kans gaat krijgen bij Real 16 mei 2016 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Mag anders ook wel naar Real komen hoor. Dan heb ik toch liever San José of Iturraspe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Omdat ze Spaans zijn? Want Krychowiak is toch duidelijk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Omdat ze Spaans zijn? Want Krychowiak is toch duidelijk beter. Ja. Krychowiak is natuurlijk wel een klasse beter natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Wat team v/h jaar betreft(1 speler per team) kom ik hierop uit: Keylor Navas Gaspar - Mustafi - Diego Reyes - Jordi Alba Camacho Saul - Banega Jonathan Viera - Aduriz - Nolito Aankoop v/h jaar: Bakambu, Iago Aspas(Celta), Illaramendi, Lucas Perez, Jonathan Viera, Filipe Luís Miskoop v/h jaar: Jackson Martinez, Negredo, Immobile, Kovacic, Vietto, Abdennour Coach v/h jaar: Eduardo Berizzo, Diego Simeone Grap v/h jaar: Gary Neville Revelaties: Oyarzabal, Musonda, Bongonda, Domenech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Geen Suarez ipv Alba? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 En waarom eigenlijk Alba? Heeft zeker niet zijn beste seizoen gedraaid vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Nja nee precies dat vond ik namelijk ook. Ik zou zelf voor Felipe Luis gaan, die vond ik echt veel beter dan Alba. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Zal lastig worden als Ronaldo in de broekzak van Tete zit. Hebben gezien hoe lastig jullie het hebben zonder hem, en dat terwijl er dan nog altijd voor een kapitaal op het veld staat :D Dan mag je je ook wel kapot schamen hoor. http://nos.nl/video/425498-omhaal-benzema-tegen-ajax.html Kapot schamen idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Spelers van het seizoen waren voor mij toch wel Dénis Suarez en Nolito, buiten de grote top dan. Saul ook een grote baas geworden. Williams was alleen in het begin van het seizoen aardig, daarna nogal matig imo. Hoezo is Kovacic een miskoop btw? Ik mag toch hopen dat we hier niet allemaal verwachten dat hij een basisplek op dat middenveld zou veroveren. Gewoon de eerstvolgende vervanger van Modric lijkt me. Heerlijk dat Neville ook word genoemd :D laat die man aub nooit meer in Spanje komen, blijf lekker in de UK met je PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 En waarom eigenlijk Alba? Heeft zeker niet zijn beste seizoen gedraaid vind ik. Nja nee precies dat vond ik namelijk ook. Ik zou zelf voor Felipe Luis gaan, die vond ik echt veel beter dan Alba. Geen Suarez ipv Alba? :cab:Wist zo heel niemand anders meer voor LB en om Aduriz/Saul eruit te halen is ook weer zoiets. Suarez was natuurlijk fenomenaal, maar wat Aduriz dit seizoen liet zien(al was dat lang niet allemaal in La Liga) was ook niet niks. Al heb ik misschien ook wel expres BBC en MSN overgeslagen;c Hoezo is Kovacic een miskoop btw? Ik mag toch hopen dat we hier niet allemaal verwachten dat hij een basisplek op dat middenveld zou veroveren. Gewoon de eerstvolgende vervanger van Modric lijkt me.Speelde amper/nooit en wanneer die een keer mocht opdraven was het 9/10x gewoon om te janken. Die jongen komt er vast nog wel, maar voorlopig is zijn transfer naar Madrid bijna net zo'n grote flop als Illaramendi destijds. Maak die lijstjes overigens ook altijd kijkende naar de prijs/kwaliteit verhouding. Valencia en Barça zijn het blijkbaar eens geworden over een transfer van Halilovic voor 5M en met een terugkoop-optie van 12M... Zit nou niet echt te springen om dit soort transfers mocht het waar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Ja wat dacht jij dan, dat hij Kroos/Modric uit de basis gaat spelen? Benitez koos vaak om een of andere reden voor Casemiro. Zo'n jongen moet je gewoon vertrouwen geven. Hetzelfde geldt voor die Justin Bieber van Barca. Wtf moet dat kind nou bij Valencia, die heeft toch concurrentie van De Paul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Wat zijn de kwaliteiten eigenlijk van zo'n Kovacic? Ik zie hem niet zo heel vaak spelen, ook niet gedaan bij Inter, maar ik heb hem nog nooit iets bijzonders zien doen of potentieel van een wereldtopper zien tonen. Dus, wat maakt hem dat prijskaartje waard eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 (bewerkt) Er is ook niet iets specifieks waar hij heel goed in is, hij is gewoon enorm allround. Plus het is een kuitenbijter, een type voetballer die je tegenwoordig niet veel meer ziet op het hoogste niveau. Te veel (vooral) offensieve middenvelders tegenwoordig, of een speler die alleen defensief is ingesteld. Zoals een Wanyama, Schneiderlin oid. Ik kan ook niet zo veel spelers bedenken met dat profiel, op Verratti na, waar in eerste instantie achteraan zaten. Ramires ook overigens, maar die is een heel stuk ouder. 16 mei 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Kovacic is in potentie echt een wereldtopper, die gaat er echt komen. Niet echt specifieke kwaliteiten zoals Sanel al aangaf, beheerst alles precies goed genoeg. Las hierboven ook ergens dat hij het slecht deed in de minuten die hij kreeg, moet zeggen dat ik het daar totaal niet mee eens ben. Zullen de meningen geheid wel verschillen maar ik kreeg doorgaans de indruk dat hij altijd 100% alles gaf. De enige speler op Verratti na die Modric kan vervangen. Zal jullie wel zo'n lange post besparen van 'mijn team v/h jaar', kan in ieder geval wel een paar namen geven die er zeker in zouden staan (beperk mij ook tot één speler per team) en dat zijn dan o.a. Bruno, Gameiro, Saúl, Lucas Pérez en Casemiro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Eens Simon, ik zie in Kovacic niet echt iemand die zich heel sterk profileert, wat de anderen kennelijk wel zien. Niet uitblinkende in iets speciaals em ook geen fluwelen techniek, maar meer een prima kuitenbijter op het centrum met de nadruk iets naar voren ipv Casemiro die dat meer verdedigend is. De vergelijking met Verratti is in mijn optiek ook zeer misplaatst, maar goed, dan hebben we het wel over een speler van de buitencategorie. Al zie ik in hem nu nog niet een speler die die stap kan maken. De vergelijking met Ramires is overigens niet echt heel complimenteus. Dat is namelijk een sterk renpaardje die niks kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Lijkt imo totaal niet op Ramires. Ik vind Kovacic een echte 6, daar speelt Real niet mee toch? Dan komen zijn echte kwaliteiten ook niet naar boven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Kovacic was bij Inter alleszins op zijn best als lopende middenvelder. Geen 6, eerder een 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Lijkt imo totaal niet op Ramires. Ik vind Kovacic een echte 6, daar speelt Real niet mee toch? Dan komen zijn echte kwaliteiten ook niet naar boven. Driemans middenveld Kroos, Modric en Casemiro met de punt naar achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten