Root Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Nou Atletico is gewoon 3e geworden, Real 2e en Barça kampioen = terecht. Ik weet niet hoe jij in godsnaam ziet dat een club die 3e is geworden de verdiende kampioen is :-D Terecht dat Atletico derde is? Op basis van wat? En Real had na zo'n rampzalige eerste seizoenshelft nooit meer tweede mogen worden. Nee, Atletico had het als enige club echt verdiend op basis van inzet, we weten beiden wel met welke instelling Real en Barça een wedstrijd ingaan. Je mag god op je blote knieën bedanken dat Team Cholo niet gewonnen heeft in Camp Nou (wat verdiend zou zijn geweest) want anders stonden jullie mooi derde. Ja juist, ik kan me haast niet anders voorstellen dat [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; het op deze manier zal bedoelen, anders snap ik er vrij weinig van. Nee, ben bloedserieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ja dan laat maar :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Terecht dat Atletico derde is? Op basis van wat? En Real had na zo'n rampzalige eerste seizoenshelft nooit meer tweede mogen worden. Nee, Atletico had het als enige club echt verdiend op basis van inzet, we weten beiden wel met welke instelling Real en Barça een wedstrijd ingaan. Je mag god op je blote knieën bedanken dat Team Cholo niet gewonnen heeft in Camp Nou (wat verdiend zou zijn geweest) want anders stonden jullie mooi derde. Nee, ben bloedserieus. Hoe de F kan je nou verdiend kampioen zijn als je 3e bent geworden? In die theorie is Feyenoord dit jaar dus ook verdiend kampioen geworden!? Had je me dat niet eerder kunnen vertellen maat? Dan had ik het eerder kunnen vieren :D :D :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ja dan laat maar :D :D Nee tuurlijk niet, weet zelf ook wel dat Atletico het zelf heeft verneukt bij o.a. Malaga, Gijon en Levante. Verbaas me eigenlijk dat Barça niet met straatlengte kampioen is geworden, waren het grootste deel echt onverslaanbaar met als hoogtepunt die pot tegen Real (zonder Messi ook nog eens). Maar goed, het had ook totaal anders kunnen zijn als bijvoorbeeld Valencia hun kansen had afgemaakt in Catalonië :D Wat een heerlijke competitie is dit toch ook hè? Zie overigens dat dingen hier veel te snel serieus worden genomen, kom op mannen even wakker worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Hoezo onzin? Die hebben elke wedstrijd de nodige inzet getoond terwijl Barça bij tijd en wijlen gewoon teerde op de individuele kwaliteiten van de tridente. Vraag me af hoe die wedstrijd in Bernabeu eruit zou zien als Zidane vanaf het begin voor de groep stond. Oké en de inzet van het team bepaalt of iets verdiend is? Verdiend is volledig subjectief en vind ook niet dat het heel veel zin heeft om het daar lang over te hebben. Enige objectieve maatstaf zijn de punten en daarmee is Atlético derde geworden, daar gaat het om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Cristiano Ronaldo has broken another goal record by scoring against Deportivo La Coruna at the Estadio Riazor.The Portuguese forward has become the first player in history to score 50 or more goals in six consecutive seasons. De meest complete speler ooit op de Europese velden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Dat lijkt me inderdaad vrij duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Na Inzaghi welteverstaan :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Na Inzaghi welteverstaan :LO: O inderdaad vergeten, denk ook Cristian Tello nog ietsjes completer is dan deze Portugese grootheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Na Inzaghi welteverstaan :LO: Inzaghi 2.0 heeft er weer een record bij hoor. Vroeger was je echt een matennaaier als je alleen maar bij het doel stond om je goals af te wachten en vandaag noemen we het "de meest complete speler ooit op de Europese velden". Ik hoop dat de tissues een beetje te betalen zijn, maar anders kun je het ook gewoon afvegen aan een sok he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 (bewerkt) Rayo :< Als Villarreal nou even zorgt dat het niet verliest bij Gijon blijft de op drie na vetste ploeg in de Liga. Was er al bang voor, nou goed, twee Madrileense ploegen gedegradeerd. 15 mei 2016 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Ruim 20 jaar op het hoogste niveau gespeeld, zelfs nog Spaans A-international geweest en er dan in je laatste wedstrijd geblesseerd af moeten:( Getafe godzijdank gedegradeerd, maar Rayo zijn we helaas ook kwijt terwijl dat nare Granada er nog altijd inzit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Rayo ook zonde zeg, heel jammer. En inderdaad, dat Granada moet echt maximaal degraderen, maar die ontspringen helaas elk jaar de dans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Genoeg Liga teams die Jemez wel eens een belletje zullen geven nu. Misschien is het wat voor Valenz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Had gehoopt dat Gijon niet zou winnen, waardoor Rayo zich kon handhaven, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Gijon hoort wel in La Liga vind ik. Mooi stadion, trouwe achterban. Spelen vaak ook leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Paco Jemez is inderdaad een toffe coach, wilt altijd het liefst zo aanvallend mogelijk spelen. Dat maakt Rayo ook zo'n tof team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Rayoooooooo. :(:(:(:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 De Real fans balen dat ze hun 2 walk-overs tegen Rayo gaan missen zie ik. En de 2 tegen Getafe ook nog zie ik nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Hopen dat Ajax in de CL terugkeert, is er een kans dat we in ieder geval weer twee walk overs krijgen volgend seizoen. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Ah en anders krijgen ze die walkovers wel van Sevilla, Bilbao of Celta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Hopen dat Ajax in de CL terugkeert, is er een kans dat we in ieder geval weer twee walk overs krijgen volgend seizoen. :< Zal lastig worden als Ronaldo in de broekzak van Tete zit. Hebben gezien hoe lastig jullie het hebben zonder hem, en dat terwijl er dan nog altijd voor een kapitaal op het veld staat :D Dan mag je je ook wel kapot schamen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Toe maar hoor, wat een uitspraken hier. Snap 't ergens wel hoor, ik bedoel, zou zelf ook nog een beetje duizelig zijn van dit. [YOUTUBE]S6j6fIo2xuY[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Goed, het leek mij wel tof een team van het seizoen samen te stellen, echter is het wel zo leuk om hier spelers van de top drie buiten te laten. [b]La Liga 2015/2016[/b] Rulli Laporte Martinez Mario Jonny Castro Krychowiak Pardo Asensio Williams Suarez Sanabria [b]Bank: [/b]Sergio Rico, Enzo Roco, De Marcos, Wass, Halilovic, Vitolo, Borja Baston Dit is een beetje waar ik zo op uitkom, wellicht iemand over het hoofd gezien, dunno. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 mei 2016 Share Geplaatst 16 mei 2016 Leuk idee Sebas, alleen mis toch wel spelers zoals Gameiro, Banega, Camacho en Rochina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten