La Pulga Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 39 minuten geleden zei Rogier.: Sorry? Dat is wel de grootste onzin die ik vandaag gehoord heb. Zou jouw werkgever eens moeten doen, je vertellen dat je salaris moet inleveren of anders naar een andere onzekere baan moet gaan, terwijl je graag wilt blijven. Edit: en dan ook nog eens nadat je ruim een jaar lang 30% van je salaris hebt ingeleverd uit solidariteit wegens corona (als het niet meer is). Als ik weet dat mijn werkgever in de financiële problemen zit zou ik daar juist zo snel mogelijk weggaan. Zo onzeker is ManUtd niet toch? Lijkt mij juist wat meer zekerheid hebben dan Barcelona, vooral financieel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Wij hebben volgend jaar een Kessieeee! In tegenstelling tot Hakan is dat eentje die we echt gaan missen...Maar ik gun hem wel die transfer. Op de perfecte manier uitgewuifd met de titel en een doelpunt in de laatste match Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 22 uur geleden zei La Pulga: Als ik weet dat mijn werkgever in de financiële problemen zit zou ik daar juist zo snel mogelijk weggaan. Zo onzeker is ManUtd niet toch? Lijkt mij juist wat meer zekerheid hebben dan Barcelona, vooral financieel. Onzekerheid op CL-voetbal, minder mooi weer, de vrouw wil ook wat, ik snap het wel. Ik zou er ook niet om te staan springen als ik voor opdrachten die minder leuk zijn moet verhuizen naar ergens waar ik geen zin in heb. En het is niet zo alsof Barcelona failliet gaat omdat Frenkie de Jong een bepaald salaris heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 31 minuten geleden zei Rogier.: Onzekerheid op CL-voetbal, minder mooi weer, de vrouw wil ook wat, ik snap het wel. Ik zou er ook niet om te staan springen als ik voor opdrachten die minder leuk zijn moet verhuizen naar ergens waar ik geen zin in heb. En het is niet zo alsof Barcelona failliet gaat omdat Frenkie de Jong een bepaald salaris heeft. nee is ook zo, en ik zal ook wat meer details moeten hebben maar als Frenkie na zijn salarisverlaging nog steeds het meest verdiend zou die daar eigenlijk ook blij mee moeten zijn. Realistisch gezien heeft hij geluk gehad met zo een rare voorzitter van een Bartomeu en verdiend hij nu echt veelste veel ten opzichte van een Pedri die op zijn 19 jarige leeftijd even 10 keer meer heeft laten zien. Het geeft gewoon scheve gezichten in de kleedkamer en sportief gezien kan hij beter voor zijn eigen ontwikkeling naar Manchester omdat er daar een team voor hem wordt ontwikkeld. Verder wel even een stuk mooiere competitie waar het echt elke wedstrijd een chaos is qua supporters en je nooit op 80% kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Dan toch geen pensioen: Joaquin (40) doet er nog jaar bij bij Betis Op 21 juli wordt hij 41 jaar, maar Joaquin voelt zich nog goed genoeg om nog op het hoogste niveau te voetballen. Hij had vorig seizoen zijn afscheid aangekondigd, maar heeft zijn contract bij Betis nu toch met een jaar verlengd. Joaquin is een echt clubicoon van Betis. Als jeugdproduct debuteerde hij in 2000 in de eerste ploeg. Na 6 seizoenen verhuisde de Spanjaard naar Valencia (2006-2011). Vervolgens speelde hij ook voor Malaga (2011-2013) en Fiorentina (2013-2015) om daarna terug te keren naar zijn moederclub in Sevilla, waar hij aanvoerder is. Met de beker vorig seizoen leek het een afscheid in schoonheid te worden, maar hij is er dan toch nog niet klaar mee. In 2020-2021 werd hij de speler die het vaakst het groen-witte shirt droeg. Hij zit nu aan 451 officiële duels, goed voor 61 goals en 44 assists. Voor La Roja telt de voormalige international 52 caps (4 doelpunten). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Op 4-7-2022 om 14:18 zei La Pulga: Ja ik snap ook echt niet waarom iedereen (voetbalzone gastjes) zo boos is op dat salaris inleveren. Er wordt een bod op hem gedaan voor 80 miljoen en hij wilt zelf niet weg, nou als je dan zo graag bij Barcelona wil blijven dan moet je ook wat er voor over hebben vind ik. Hij kan Barcelona een flinke dienst bewijzen door 80 miljoen op te leveren en kosten te dekken in het salarishuis. Het is toch logisch dat Barca versterking zoekt om zo voor de prijzen mee te doen? Een Kessie gratis halen is toch gewoon één van de betere transfers van de afgelopen seizoenen? Totaal niet mee eens. Dit is compleet eigenshuld van bestuur en club van Barcelona, niet van spelers als Frenkie. Frenkie krijgt 10 miljoen per jaar zie ik net op Google. Barcelona heeft dat contract toch echt mede geheel vrijwillig en uit eigen wil getekend. Waarom zou De Jong moeten inleveren omdat Barcelona Kessie haalt? Totaal niet logisch. Jij zou toch ook boos worden als je ineens minder gaat verdienen op je werk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 achter de schermen bij Barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Totaal niet mee eens. Dit is compleet eigenshuld van bestuur en club van Barcelona, niet van spelers als Frenkie. Frenkie krijgt 10 miljoen per jaar zie ik net op Google. Barcelona heeft dat contract toch echt mede geheel vrijwillig en uit eigen wil getekend. Waarom zou De Jong moeten inleveren omdat Barcelona Kessie haalt? Totaal niet logisch. Jij zou toch ook boos worden als je ineens minder gaat verdienen op je werk? Eigen schuld van het vorige bestuur, heeft niets met het huidige beleid te maken dus. Overigens is die laatste zin totaal niet relevant voor mij, ik werk voor mezelf. Als ik moet gaan investeren (dus minder verdien) en ik kan daardoor uiteindelijk miljonair worden (zie Frenkie, die kan doordat Barcelona investeer wellicht weer prijzen winnen) teken ik daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Eigen schuld van het vorige bestuur, heeft niets met het huidige beleid te maken dus. Overigens is die laatste zin totaal niet relevant voor mij, ik werk voor mezelf. Als ik moet gaan investeren (dus minder verdien) en ik kan daardoor uiteindelijk miljonair worden (zie Frenkie, die kan doordat Barcelona investeer wellicht weer prijzen winnen) teken ik daarvoor. Doet er niet toe, huidige of vorige bestuur. Is totaal irrelevant. Het is een en dezelfde club mes que une club, is vrij vertaald volgens mij zelfs, meer dan een club. Als Frenkie niet weg wilt, wilt ie niet weg, pech. Maar voor minder salaris gaan spelen, lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 6 minuten geleden zei Kyrill: Doet er niet toe, huidige of vorige bestuur. Is totaal irrelevant. Het is een en dezelfde club mes que une club, is vrij vertaald volgens mij zelfs, meer dan een club. Als Frenkie niet weg wilt, wilt ie niet weg, pech. Maar voor minder salaris gaan spelen, lol. Hoe is dat niet relevant? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Hoe is dat niet relevant? Hoe is dat wel relevant? Is toch aan de manager en technisch directeur om transfers te bepalen? Als speler contract heeft, kan je hem simpelweg niet dwingen tot ander contract. Je kan het wel proberen, maar hij kan net zo nee zeggen. En waarom is het Frenkie zijn probleem dat Kessie moet komen? Terwijl je ook al Gavi, Pedri, Busquets en Nico hebt etc etc? En ik snap met alle respect wel waarom hij niet naar Manchester United wil, kans op Cl voetbal is kleiner, dan bij Barcelona. (en ja in be4fore kans is bij Arsenal ook kleiner, maar er is dan ook geen interesse van Arsenal voor De Jong) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Zojuist zei Kyrill: Hoe is dat wel relevant? Is toch aan de manager en technisch directeur om transfers te bepalen? Als speler contract heeft, kan je hem simpelweg niet dwingen tot ander contract. Je kan het wel proberen, maar hij kan net zo nee zeggen. En waarom is het Frenkie zijn probleem dat Kessie moet komen? Terwijl je ook al Gavi, Pedri, Busquets en Nico hebt etc etc? En ik snap met alle respect wel waarom hij niet naar Manchester United wil, kans op Cl voetbal is kleiner, dan bij Barcelona. (en ja in be4fore kans is bij Arsenal ook kleiner, maar er is dan ook geen interesse van Arsenal voor De Jong) Er zit nu ook een andere manager en technisch directeur. Ander bestuur, ander beleid (thank God) en daar heeft de andere trainer en andere technisch directeur inderdaad ook invloed op. Volgens mij wordt hij ook nergens toe gedwongen, het zou alleen fatsoenlijk zijn van Frenkie om daarmee akkoord te gaan of lekker naar United te gaan. Zou voor hem persoonlijk ook goed zijn, lekker om de 4 dagen een wedstrijd en een tactiek dat wordt helemaal aangepast op zijn speelstyl. Kan daar waarschijnlijk nog meer verdienen dan nu (als hij geld toch zo belangrijk vindt) en heeft geen concurrentie meer daar. Even een jaartje geen CL en laat maar eens zien waarom je zo geliefd wordt door iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 5 minuten geleden zei La Pulga: Er zit nu ook een andere manager en technisch directeur. Ander bestuur, ander beleid (thank God) en daar heeft de andere trainer en andere technisch directeur inderdaad ook invloed op. Volgens mij wordt hij ook nergens toe gedwongen, het zou alleen fatsoenlijk zijn van Frenkie om daarmee akkoord te gaan of lekker naar United te gaan. Zou voor hem persoonlijk ook goed zijn, lekker om de 4 dagen een wedstrijd en een tactiek dat wordt helemaal aangepast op zijn speelstyl. Kan daar waarschijnlijk nog meer verdienen dan nu (als hij geld toch zo belangrijk vindt) en heeft geen concurrentie meer daar. Even een jaartje geen CL en laat maar eens zien waarom je zo geliefd wordt door iedereen. Eens we oneens zijn, ik geef dit op. Hopelijk kan Barcelona het komend seizoen Real lastig maken in de strijd om de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Kyrill: Eens we oneens zijn, ik geef dit op. Hopelijk kan Barcelona het komend seizoen Real lastig maken in de strijd om de titel Ben nog steeds benieuwd waarom jij vindt dat een nieuw bestuur echt niets uit moet maken. Anders had Jan van Breukelen daar gezeten hoor. Sorry het is Hans van Breukelen. 6 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Ben nog steeds benieuwd waarom jij vindt dat een nieuw bestuur echt niets uit moet maken. Anders had Jan van Breukelen daar gezeten hoor. Heeft het wel. Maar als Frenkie niet wil inleveren is dat zijn goedrecht 100% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Heeft het wel. Maar als Frenkie niet wil inleveren is dat zijn goedrecht 100% Dan zijn we het dus gewoon met elkaar eens alleen vind ik dat het Frenkie zou sieren na twee mislukte seizoenen en geen 80 miljoen opleveren om wat in te leveren. Als die het niet doet is het ook prima, maar speel dan ook even net zo goed als dat je verdiend en laat je niet uit de basis spelen door een 17 en 19 jarige. (wat een beesten zijn dat samen ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 heel leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 4 hours ago, La Pulga said: Dan zijn we het dus gewoon met elkaar eens alleen vind ik dat het Frenkie zou sieren na twee mislukte seizoenen en geen 80 miljoen opleveren om wat in te leveren. Als die het niet doet is het ook prima, maar speel dan ook even net zo goed als dat je verdiend en laat je niet uit de basis spelen door een 17 en 19 jarige. (wat een beesten zijn dat samen ) hij krijgt nog 17 miljoen van barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 23 minuten geleden zei Azpi: hij krijgt nog 17 miljoen van barcelona Ja ja, Barcelona rot club en ze hebben geen geld. Wordt tijd dat zo'n rijke Arabier het overneemt en dan kunnen we het weer over het voetbal hebben daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 5 uur geleden zei Acquafresca: heel leuk Geweldig, mi gusto!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Ach als je ooit jarenlang de beste van de wereld bent geweest en Spanje + Europa totaal heb gedomineerd er een einde aan dat, begrijp jullie ook wel weer dat er een concurrent wegvalt en dat het natuurlijk lachen, gieren en brullen is dan. Chelsea was niet eens een half jaar geleden half failliet verklaard omdat zij niet konden leven zonder de inkomsten van Abrahmovic en uiteraard heeft die andere club uit Londen al jaren geen fatsoenlijke prijs gepakt en kennen zij de hymne van het Champions League voetbal niet eens meer. United voert al jaren hetzelfde wanbeleid uit maar komen niet in de problemen door het geld wat daar binnenstroomt en dat komt niet door de uitgaande transfers. Wij worden tweede in de farmers league (waarvan de nummer 7 even de kampioen van Duitsland uitschakelt) en proberen nu het team dusdanig te bouwen dat wij een geduchte concurrent zijn in Spanje voor het winnen van de titel. Dit wordt met wat vage constructies gedaan maar goed, zolang ze maar de eerste dag van de competitie een mooi team hebben staan en dat zal er staan. Als Barcelona 80 miljoen kan krijgen voor een eigenlijke bankzitter (mits iedereen fit) dan kan ik me voorstellen dat het huidige bestuur daar niet zo tevreden mee is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Yoo Pulga niet zo serieus man. Als Barca Frenkie verkoopt voor 75mil € vind ik dat ook een heel goede transfer. Vrij overschatte speler die daadwerkelijk uitblonk in een team dat heel goed ingespeeld was. Ik bedoel Donny, Klassen en in mindere mate De Ligt en Ziyech hebben dat niveau nooit meer gehaald. Eredivisie heeft eenmaal een vertekend beeld. Maar ook andersom. De Roon en Wijnaldum groeiden in het buitenland uit tot sterren. Om maar te zwijgen over VVD. Ten Haag begaat nu weer een zelfde fout als Koeman. Inkopen alsof hij jaren de tijd gaat krijgen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 1 minuut geleden zei Acquafresca: Yoo Pulga niet zo serieus man. Als Barca Frenkie verkoopt voor 75mil € vind ik dat ook een heel goede transfer. Vrij overschatte speler die daadwerkelijk uitblonk in een team dat heel goed ingespeeld was. Ik bedoel Donny, Klassen en in mindere mate De Ligt en Ziyech hebben dat niveau nooit meer gehaald. Eredivisie heeft eenmaal een vertekend beeld. Maar ook andersom. De Roon en Wijnaldum groeiden in het buitenland uit tot sterren. Om maar te zwijgen over VVD. Ten Haag begaat nu weer een zelfde fout als Koeman. Inkopen alsof hij jaren de tijd gaat krijgen daar. O daarom reageerde ik ook specifiek niet op jou. Het zijn telkens dezelfde namen die hier komen trollen als het over Barcelona gaat terwijl hun teams qua beleid geen haar beter zijn. Verder 100% met je eens hoor, als je dat vergelijkt met spelers die uit Portugal komen is dat echt een wereld van verschil op misschien Felix na. Vanuit daar groeien spelers uit bij hun clubs als wereldsterren terwijl het niveauverschil van Portugal en Nederland in het algemeen niet heel ver uit elkaar liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Echt de schaamte voorbij dit als het waar is. Context: Barcelona is hem nog ruim 17 miljoen verschuldigd aan uitgesteld loon. Wat is deze club afgegleden zeg de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 En ondertussen wel 50m+ willen betalen voor Lewandowski, Barca is geen haar beter dan PSG of City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten