Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice: The MU Edition

Jeroen.

Aanbevolen berichten

Inzending 25:

Niet gedraaid

Kan mij heel goed in het commentaar van Zeus vinden. Bij tijd en wijlen kan ik country wel waarderen, mits het niet gepaard gaan met een overdadige 'redneck-stem'. Dat 'redneck-gehalte' vind ik hier net wat te hoog. Dat maakt direct dat ik mijn vraagtekens plaats bij de veelzijdigheid van deze zanger. Vind de muziek overigens meer dan oké, maar we zitten hier natuurlijk wel bij een zangwedstrijd.

Inzending 26:

Gedraaid

Fijn, fijn, fijn! Stiekem hoopte ik al dat iemand zo 'gek' zou zijn om Bo Saris in te zenden. Zeus, als je echt zo'n fan was, zou je weten dat deze man editie 2 van Idols daadwerkelijk heeft gewonnen. ;). Z'n laatste album Gold heb ik inmiddels grijs gedraaid en in april ga ik naar een concert van deze soulheld. Helaas kampt Bo op dit moment met stemproblemen, waardoor zijn tour is uitgesteld. Met het draaien neem ik als coach dus een behoorlijk risico, want het is te hopen dat hij op tijd hersteld is voor de live shows. Bo, ik kan je echter helpen om rustig en gedoseerd weer op te bouwen en zo een fantastische comeback te maken! Doordat ik je repertoire door en door ken, kan ik jou een op maat gemaakte begeleiding aanbieden. Dus kies voor grootse prestaties, kies voor team Grote Ree! :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wist dat hij meedeed aan Idols, maar meer ook niet. Dat komt omdat ik een schijthekel had aan dat programma. Des te meer is het bijzonder dat hij toch in mijn vizier is gekomen.

Let verder vooral niet op dat vijandige hert met z'n fantasievolle bijdrage. Ruikt naar drugs dit.

Hahaha, ik kon de glimlach op mijn gezicht na het lezen van deze reactie niet onderdrukken. You made my day oppergod!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 25:

Klinkt te veel als een oude lullen band waar Johan Derksen van houdt. Weet mij niet te boeien. Niet gedraaid

Inzending 26:

Toen ik de naam Bo Saris al voorbij zag komen wist ik dat ik zou draaien. Heb zo nu en dan altijd wel naar hem geluisterd. Kan erg goed zingen, zeker een kanshebber. Vuilkuil is misschien dat zijn naam net iets te bekend is voor deze contest. Graag werk ik met de deelnemer samen om daar de juiste balans te vinden. Gedraaid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzendig 23:

Niet gedraaid

Dit past niet in mijn straatje. Gewoon vervelend om naar te luisteren. Een duidelijk nee wat mij betreft.

Inzending 24:

Niet gedraaid

Een nét nietje voor mij. Leuk nummer en je kan horen dat de zangeres een aardige stem heeft, maar het weet me nét niet te overtuigen. Helaas.

Inzending 25:

Niet gedraaid

Prima nummer, lekker tune die blijft hangen. Desondanks past het niet echt bij mij, en dus ook niet in m'n team. Desondanks had ik gehoopt dat er iemand anders zou draaien, maar helaas is dat ook niet het geval.

Inzending 26:

Gedraaid

Ik heb hier één woord voor: Wauw. Ik ga eerlijk bekennen dat ik deze zanger niet kende, heb hem ook niet gezien bij Idols. Maar dit is een prima combinatie van muziek en zang. Een beetje hetzelfde wat nu bij Adèle gebeurd: De focus wordt op de zang van Adèle gezet, niet op de muziek of de tune. Én dat is precies waarnaar wij hier ook op zoek zijn. Van harte welkom als je voor mij kiest!

Rest luister ik later vandaag, moet nu even weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 27:

Gedraaid

Na een halve minuut luisteren wist ik het al; hier moet ik voor draaien! Het fijngevoelige gitaarspel in combinatie met de mooie vrouwenstem maakt dat dit gewoon een goede auditie is. Er zit een mooie opbouw in het nummer en ondanks het feit dat dit niet echt The Voice-materiaal is, vind ik het te goed om er niet voor te draaien. Daarbij, waarom voor eeuwig vasthouden aan hetzelfde concept als verandering veel interessanter is?! Ik heb al wel mijn ideeën voor The Battles met deze artiest, want ik zou graag ook een wat vrolijker liedje willen horen. Ik denk dat daar op muzikaal gebied zeker een kans ligt en dat we dan ook echt het grote publiek kunnen overtuigen. Overigens wel toepasselijk, zo'n albumhoes met Halloween. :)

Inzending 28:

Niet gedraaid

Sorry, maar wat doet dit in vredesnaam bij The Voice?! Deze band moet gewoon lekker in het underground circuit gaan optreden, daar is het beter op z'n plek. Van zingen is hier geen sprake en ik vind het eerlijk gezegd niet eens prettig om naar deze track te luisteren. Zeer matige auditie dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2qci693.png

Inzending 29:

NyDIOlkp__Y

Inzending 30:

PU7z4RKhTy0

Daarnaast hebben drie acts het jammer genoeg niet gered een stoel te laten draaien.

Avatarium van [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Bat for Lashes van [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; en Blackberry Smoke van [MENTION=15750]bas2204[/MENTION];

[MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 27

Ja. Ik ken Youth en ze hebben zeker hele fijne nummers. De zangeres heeft ook een betoverende stem. Dit hoort inderdaad thuis bij een activiteit als deze, en ik denk dat je bij mij meer dan goed zou zitten. Ik ken de band, waardeer hun muziek en heb daarnaast nog niets dat hier op lijkt, wat je toch zeker een speciale positie binnen mijn team en daarmee de competitie verschaft. Gráág, dus.

Inzending 28

What the hell. No way.

Inzending 29

Sorry, maar hier voel ik me een beetje smerig bij. Absoluut nee.

Inzending 30

Goh, dit is net Chris Cornell zelf. Stem komt er wel heel dichtbij. Helaas is de muziek naar mijn mening wat vlak en simpel. Neen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 27:

Gedraaid

Aah, ja lekker. Mooie stem, muziek kan mij ook wel bekoren. Band klinkt goed en de stem maakt het prima af. Van harte welkom hier wat mij betreft!

Inzending 28:

Niet gedraaid

Ik had achter het drumstel kunnen zitten, en ik kan niet eens drummen, maar niemand had het gemerkt. Zegt dat genoeg?

Inzending 29:

Niet gedraaid

Zanger heeft een rouw randje, waardoor je iedere keer goed moet luisteren of het nou vals is, of dat het het rouwe randje is. In ieder geval niet heel prettig om naar te luisteren, dus een nee.

Inzending 30:

Niet gedraaid

Niet mijn muziek, dus als ik ervoor zou draaien is het een beetje een vreemde eend in mijn team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 27: Gedraaid. Muziek niks mee, stemgeluid niks mee, sterke bijdrage aan de variatie binnen mijn team. Denk dat deze bij mij in de battles wel een grote kanshebber is.

Inzending 28: Niet gedraaid. Dit klinkt niet echt goed, ik word er een beetje onrustig van.

Inzending 29: Niet gedraaid. Klinkt niet al te slecht, maar het is wat vlak. Denk dat dit niet uitgesproken genoeg is om ver mee te komen in de competitie.

Inzending 30: Niet gedraaid. Begint interessant, maar dat gevoel ebt redelijk snel weg. Ben niet onder de indruk van de zangkwaliteiten en de muziek wordt na het interessante begin ook wat saai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2qci693.png

Inzending 31:

-YkONu7Q8co

Inzending 32:

Rum82plvw9U

En er is een derde inzending die vier stoelen wist om te draaien en hierdoor mag [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; kiezen bij wie Youth in het team komt. Diät van [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; haalde het jammer genoeg niet.

[MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION];

bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooraf stond vast dat het al zeker niet [MENTION=976]Fabian[/MENTION]; zou worden, qua muziekvoorkeur komen wij van een compleet verschillende planeet. Ik twijfel heel erg tussen de oppergod en de olijke Bambi, de eerste omdat hij mijn keuzes met drugs associeert, de tweede omdat hij meteen bij mijn 1e inzending door had uit welke stal die kwam...

Ik trek me nog even terug om wat te bezinnen, in tussentijd: heren, waarom kies ik beter voor jouw team?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hert is erg lief en tevens een bijzonder grote vriend van mij, maar dat neemt niet weg dat hij tegelijkertijd een enorme natte sok is. Hij zoekt naar vrolijkheid, ik naar rauwheid en puurheid. Ik weet waar ik naar toe wil, Hert droomt slechts, in duizend kleuren. Je kan geen enkel pad met dat dier bewandelen.

Voorts weet ik meer van drugs dan Grote Reet. Ook nog een aangename bijkomstigheid. Wij zouden een alarmerend duo vormen, Yves.

Maar vooral zou Youth uniek zijn en ook blijven binnen mijn team. Ik zoek namelijk niet naar bands in dit genre, deze kwam op mijn pad. Zoals ook jij, lieve, betweterige poederneus van me, bent gekomen.

En als je nu niet voor mij kiest boycot ik je in het vervolg tot de max. Want zo ben ik dan ook wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemachtig, ik kijk anderhalve dag niet en direct zijn er allerlei ontwikkelingen aan het front!

Allereerst wil ik uiteraard [MENTION=1026]himan[/MENTION]; bedanken voor het vertrouwen voor mij in als coach! :clap:

Dan mijn speech voor [MENTION=26726]Yves[/MENTION];

Dat Zeus meer van drugs weet dan ik zal ontegenzeggelijk waar zijn, al heb ik waarschijnlijk meer ervaring met pijnstillers (niet zo gek ook, aangezien in deze donkere, mistige dagen de kans op een aanrijding met wild vrij groot is). Met mij als coach zal Youth zeker geen pijn lijden in deze competitie (- mooi bruggetje heh? :*)-), aangezien ik weet wat nodig is om een finaleplaats te bereiken. Ik weet wat nodig is om de Battles te overleven en ik zal je vertellen wat: Het volgende nummer moet wat dynamischer zijn; een nog iets grotere climax zal ook het grote publiek pakken. En dat grote publiek moet je toch achter je zien te krijgen om deze contest te winnen, dat weet jij net zo goed als ik, Yves. En, je hebt niet voor niets zoveel artiesten ingestuurd (ik heb een donkerbruin vermoeden dat er nog veel meer inzendingen van jouw hand gaan komen) dus je wil gewoon winnen! Dit hert droomt van de winst, en jij?

Dan de inzendingen van vandaag en gisteren:

Inzending 29:

Niet gedraaid

Dit zou niet misstaan als soundtrack op FIFA, maar voor The Voice acht ik dit niet erg geschikt. Muziek is emotie en die emotie voel ik hier niet. Daarbij vind ik de zang niet erg hoogstaand, zowel qua zuiverheid als qua stemgeluid. Kort maar krachtig: nee.

Inzending 30:

Niet gedraaid

Ook hier kunnen we kort over zijn: deze zanger is simpelweg niet veelzijdig genoeg om een kans te maken op de overwinning. En ik draai alleen voor potentiële kanshebbers op de winst. De muziek is overigens niet slecht, met een soort Queen-achtige solo opeens tussendoor. Op de zang blijft het in deze auditie echter alleen steken.

Inzending 31:

Niet gedraaid

De stem doet me enorm aan die van Adam Lambert denken. Aan de ene kant is dat positief, want het is een bewijs dat deze zanger wel daadwerkelijk kan zingen (en dat is natuurlijk mooi meegenomen in deze competitie). Aan de andere kant mis ik wel een uniek stemgeluid. Ik vind de muziek leuk; meer ook niet. Al met al ben ik nét niet genoeg overtuigd om hiervoor te draaien.

Inzending 32:

Gedraaid

Het intro is meer dan veelbelovend. Eindelijk is er weer een beetje soul te vinden in deze muzikale brouwerij! Muzikaal heb ik dan ook he-le-maal niets aan te merken op deze inzending. Toch valt de zang me tegen. Ik mis een rouwe rand en vind de zanglijn zelfs ronduit saai. Ook is de melodie wat aan de lage kant voor deze zanger. Ik weet bijna wel zeker dat deze zanger meer registers open kan trekken dan dit; maak daar dan potverdorie ook gebruik van! Ik wil interessante, hoge zanglijnen en dikke, vette, smerige uithalen horen bij dit nummer! Nu wordt de zang compleet overlopen door het instrumentarium. Toch hoor ik potentie in het totale plaatje en durf ik de gok ook aan. Dat het volgende keer echter beter moet, laat dat duidelijk zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites