Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice: The MU Edition

Jeroen.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De liveshows misschien ook wat meer opdelen want om ineens zo'n 9 nummers te beluisteren is wel veel (en ja ik begrijp dat je het kan opdelen maar dan nog)

Bedoel je dan zoals de eerste liveshow of echt per week 1 of 2? Want zoals in de eerste week dan krijg je voor de eerste redelijk wat stemmen en dat word steeds minder. Die eerste had ik achteraf wel in 2 moeten delen denk ik maar 12, 8 en 4 nummers die je ook nog eens op kan delen voor jezelf in 4 delen is niet heel veel in mijn ogen.

Ik weet niet of je nog een tweede seizoen in gedachten had, maar if so, moeten we wel eens zorgen voor wat meer stemmers. Wellicht alle boys van die Songfestivals eens meer betrekken. En een betere jury uiteraard.

Grapje, love you boys.

Ik ga in ieder geval niet direct nadat deze is afgelopen een nieuwe starten. Gezien het intensieve karakter van met name de audities en het aantal nummers dat benodigd is lijkt me dit niet iets om net als het songfestival direct achter elkaar door te organiseren. 1 keer per kwartaal of per halfjaar is meer in lijn met hoe ik er naar kijk.

bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2qci693.png

De stemmen zijn geteld en het is dan ook tijd om de uitslag bekend te maken. Vier acts vallen er af waardoor elk team met slechts 2 acts over zal blijven.

Voor team Zeus was het lange tijd een spannende strijd maar uiteindelijk kreeg Sebastian Lind de meeste stemmen en zullen we dus afscheid nemen van deze sympathieke Zweed.

Bij team Chiemel was het ook spannend en viel de beslissing uiteindelijk ook op 1 stem en hier is Metronomy het slachtoffer.

Bij team Fabian. was het van begin af aan duidelijk wie er zou vertrekken Walk Off The Earth kreeg veruit de meeste stemmen.

Ook bij team Grote Ree was het een spannende strijd waarbij uiteindelijk een van de grote favorieten het veld moet ruimen. Bo Saris kreeg een stem meer dan zijn naaste concurrent en vertrekt dus uit de Voice.

De coaches mogen dus ook weer aan de slag en mij per pm hun acts sturen. Hiervoor ligt de deadline op volgende week zaterdag. Niet insturen voor die datum betekend simpelweg eliminatie uit de competitie.

[MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=4291]timpy00[/MENTION]; [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer genoeg heb ik van [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; nog altijd zijn inzendingen niet gehad. Ik wil dus [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; en [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; vragen om een nummer in te sturen.

Sorry, niet meer aan gedacht. Was mij ook niet bewust van de deadline. Kan morgenavond eventuee wat insturen als dat mag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je instuurt voor Koen en Bas neem ik jou inzending anders hun inzendingen.

Ik ga er nu ff mee bezig, dus heb het idee dat ik eerder ben

EDIT: Toch niet. Zit nu even in een hotel, doet YouTube en Spotify het niet of nauwelijks. Morgenavond ben ik weer thuis, dan kan het zeker. [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; @bas2204

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2qci693.png

Alle inzendingen zijn weer binnen dus we gaan door met de derde liveshow.

Allereerst team [MENTION=25831]Zeus[/MENTION];

3F1kvxFKp_4

cQo_kBN1k2k

Dan over naar team [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION];

2RR0L3I0Ghw

V9MrE2s8Bl0

Dan richting team [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION];

CmTvMgB-8L4

yMgmD5FyWDQ

En als laatste team [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION];

ZDbalc3Ugyc

By-7tKQOrfg

Stemmen doe je op de minste in jou ogen. Ik wil de coaches verzoeken iig te stemmen en zij mogen ook op hun eigen team stemmen.

Deadline ligt op volgende week donderdagavond.

[MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=4291]timpy00[/MENTION]; [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2qci693.png

En het is tijd om de uitslag bekend te maken elk team zal gehalveerd worden om aan te gaan treden in de finale liveshow. Slechts 4 acts mogen door.

Allereerst bij team [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; waar het lang een spannende strijd was tussen twee diverse artiesten. Lange tijd leek Thomas Azier degene te zijn die voor de finale het veld moest ruimen maar na een sterke uitsprinten zullen we toch afscheid gaan nemen van de sympathieke Brit Max Milner.

Dan over naar team [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; hier nam Alessia Cara een voorsprong die ze echter niet lang vast kon houden want al snel kwam de aanstekelijke muziek van The Cat Empire bovendrijven en zullen zij zich op mogen maken voor een laatste optreden. Helaas voor Alessia houdt het hier op.

Bij team [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; was het eigenlijk vanaf begin af aan duidelijk wie er zou gaan winnen. Spijtig genoeg voor Leah McFall was zij dat niet waardoor The Slow Show de derde finalist is.

Dan last but not least team [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; waar het iets spannender was dan bij Fabian. maar uiteindelijk ook een duidelijke winnaar. Daughter weet The Delta Saints te verslaan en zo een finale plek binnen te slepen.

Ik wil de coaches verzoeken om mij voor de laatste keer een nummer in te sturen zodat we zo spoedig mogelijk de finale kunnen plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites