Jeroen. Geplaatst 8 november 2015 Auteur Share Geplaatst 8 november 2015 Inzending 51: 70ZniMtxjfU Inzending 52: N3xATi5s9-A Inzending 53: L_veE_yBZ6M Ook een kleine huishoudelijke mededeling. We zullen teruggaan naar acht acts per team wat betekend dat er nog 12 open plekken zijn waarbij [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; er 1 heeft, [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; 3, [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; 4 en [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; ook 4. Voor de na afloop nog openstaande plekken heb ik nog wat achter de hand en zal de rest moeten worden opgevuld door eerder afgewezen acts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Inzending 51 Best aardig, maar mis net dat laatste stukje. Wat meer bezieling, wat meer stemvariatie; het is me net te blanco. Kan beter. Nee. Inzending 52 Niet mijn ding. Krijg er de kriebels van. Nee. Inzending 53 Zwak, zeg. Highschool-niveau weer. Echt heel makkelijke en smerige semi-rock met een zeikstem. Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Inzending 51: Gedraaid Het is niet baanbrekend origineel, maar ik denk dat deze artiest de nodige verfrissing aan kan brengen in mijn team. Een degelijke auditie en ik hoop dat ik samen met deze zanger zijn niveau in de komende weken op te krikken. Inzending 52: Niet gedraaid Waar de vorige inzending waarschijnlijk van de hand van bas2204 kwam, daar moet deze inzending welhaast van Yves zijn. Maar Yves, ik ga dezelfde kritieken geven als op jouw allereerste inzending: de zang wordt hier wederom teveel naar de achtergrond verdreven en dat is dodelijk bij een programma als The Voice. Voor dit soort stijlen ga ik dan ook niet draaien, simpelweg omdat ik denk dat het format en de stijl niet bij elkaar past. Inzending 53: Gedraaid Als Chimpa hier had gejureerd dan was hij sowieso gedraaid. Nu draai ik ook wel maar dat heeft niet zoveel met de auditie van doen. Die is namelijk naar mijn smaak gewoon matig. Ik ken Rise Against een beetje en weet dat zij veel sterkere liedjes hebben dan deze softe punkpop. Liedjes waarbij ook de zang veel beter tot zijn recht komt. Kortom: Gedraaid maar niet op basis van de auditie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Inzending 48: Niet gedraaid Ben hier niet gecharmeerd van. Inzending 49: Gedraaid Zeker niet de beste inzending die ik gehoord heb, maar dit is nog best aardig. Ik ken de band, ze hebben in FIFA 14 een nummer gehad in de tracklist. Wat mij betreft meer dan welkom. Inzending 50: Niet gedraaid Niet slecht, maar ik heb al een soort singer-songwriter in m'n team. Deze laat ik dus aan me voorbijgaan. Rest komt later. [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Begrijp ik dat we dus na de laatste inzending uit de al afgewezen inzendingen moeten kiezen of hebben we eerst nog iets anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Inzending 48: Niet gedraaid Stoor me aan het gehijg aan van de zanger, verder totaal niet mijn smaak Inzending 49: Niet gedraaid Klinkt helemaal niet zo gek. Aangezien ik nu echt kieskeurig moet zijn met 1 plek over, moet ik maar even niet draaien. Inzending 50: Gedraaid De naam Real Estate kwam mij erg bekend voor. Ik wist eerst even niet waarvan, maar toen bedacht ik mij dat ze bij de vergelijkbare artiesten van Tame Impala stonden. Het klinkt wel aangenaam. Ik denk dat deze naam in mijn groep wellicht vergelijkbaar is met PAUW. Wie weet kan ik ze tegen elkaar laten strijden, of kunnen ze juist beide door als dit in de smaak valt bij het grote publiek. Ik denk dat dit wel goed bij mijn team past. Inzending 51: Niet gedraaid Beetje een rocky countrysound. Op zich kan mij het wel bekoren, maar ik vind de zang niet echt aangenaam klinken. Af en toe lijkt hij de noten niet vast te kunnen houden. Aangezien ik nu kritisch moet zijn draai ik maar even niet. Inzending 52: Niet gedraaid Toen ik de naam Ringo Deathstarr vreesde ik weer iets vreselijk. Het is niet zo vreselijk/heavy metal-achtige als ik had verwacht. Maar dit is verre van wenselijk. Inzending 53: Niet gedraaid Nehhh. Veels te Nickelback-achtig. Wijvenrock noem je dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 november 2015 Auteur Share Geplaatst 9 november 2015 Inzending 54: p5sZppnlcWE Inzending 55: 4v8FJhQ-teE Inzending 56: wPeEvqXjgyw Ook zijn er weer twee acts die een plekje in een van de teams hebben veroverd. Beide wisten twee coaches mee te krijgen. Voor Portugal. The Man van [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; drukten zowel Grote Ree als Fabian. terwijl voor Real Estate van deze zelfde [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Zeus en Chiemel hun stoel omdraaiden. Hij mag dan ook bepalen waar deze twee acts deze competitie vervolgen. Voor Polarkreis 18 van [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; draaide niemand en zij zullen dus ook in de rij afgewezen acts aan mogen schuiven. [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 november 2015 Auteur Share Geplaatst 9 november 2015 Inzending 48: Niet gedraaid Ben hier niet gecharmeerd van. Inzending 49: Gedraaid Zeker niet de beste inzending die ik gehoord heb, maar dit is nog best aardig. Ik ken de band, ze hebben in FIFA 14 een nummer gehad in de tracklist. Wat mij betreft meer dan welkom. Inzending 50: Niet gedraaid Niet slecht, maar ik heb al een soort singer-songwriter in m'n team. Deze laat ik dus aan me voorbijgaan. Rest komt later. [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Begrijp ik dat we dus na de laatste inzending uit de al afgewezen inzendingen moeten kiezen of hebben we eerst nog iets anders? Na de 66 audities komen er nog 10 die in aanmerking komen voor een wild-card. Hiermee en met de afgewezen acts moet iedereen een team van minimaal 8 bands samenstellen waarbij het bij de wild-card simpelweg wie het eerst komt wie het eerst maalt is met de beperking van 1 act totdat de overige drie coaches hun mening hebben gegeven en al dan niet een act hebben toegevoegd. Deze ronde geld ook voor een team dat al op de max zit waarbij er bij de battles dan 1 of meerdere battles met drie artiesten zullen volgen zodat iedereen met 5 acts doorgaat naar de liveshows(vier van je eigen battles+1 steal). [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Dus van die 10 mag je er maximaal één nemen? Ook wanneer je nog twee open plekken zou hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 november 2015 Auteur Share Geplaatst 9 november 2015 Dus van die 10 mag je er maximaal één nemen? Ook wanneer je nog twee open plekken zou hebben? Nee je mag er 2 of meer nemen alleen als jij reageert krijgen de andere drie eerst een kans voordat je er een tweede mag kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Voor Portugal. The Man ga ik voor Grote Ree. Real Estate past denk ik beter bij Chiemel dan bij Zeus dus ik kies voor de eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 november 2015 Auteur Share Geplaatst 9 november 2015 Daarmee is het eerste team gevuld. Team [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; heeft zijn achtste act mogen verwelkomen en kan nu enkel nog in de wild-card ronde een of twee acts oppikken. De eerste aanwinst voor team Chiemel was al hij de derde auditie toen hij op zijn knop drukte voor The Cat Empire. Hierna werd hij afgewezen door Peter Katz alvorens Kassassin Street toe te voegen. Alessia Cara werd de eerste act die doelbewust voor Chiemel koos waarmee hij Fabian. versloeg. Hierna kreeg hij drie tegenslagen te verwerken toen Max Milner, Bo Saris en Daughter voor een andere coach kozen. Zijn instelling veranderde hierdoor en hengelde hij Henrik Freischlader binnen. Hierna volgde al snel Marika Hackman en Metronomy alvorens af te sluiten met PAUW en Real Estate. Hiermee zal zijn knop worden afgesloten en kan het puzzelen voor de battles gaan beginnen. [spoiler=Team Chiemel]2cLgUCsyQPs mazN3N7rdv8 UKp2CrfmVfw Rum82plvw9U y0FbrKgLLD4 sFrNsSnk8GM YuZ8unPxR9s MgsdblVq8wo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Prima team. Uiteraard is de ene sterker dan de ander. De vraag is of ik straks wat sterkere inzendingen tegenover zwakkere ga zetten, of dat ik dezelfde genres/types tegenover elkaar ga zetten. Ook eerst maar de regels afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Inzending 54: Niet gedraaid Wat een ontzettende muzikale rommel, deze inzending zeg! Meer wil ik er eigenlijk ook niet over kwijt. Inzending 55: Gedraaid Kijk, hiervoor ben ik nou coach bij The Voice geworden! Dit is eigenzinnig, puur, sfeervol en goed in z'n eenvoud, en niet onbelangrijk, precies waar ik naar op zoek ben! Ik denk dat, zeker met het oog op de naderende kerst, een sfeervolle act als dit hoge ogen kan gooien in deze competitie! Inzending 56: Niet gedraaid Destijds één van mijn favoriete liedjes uit het NU Songfestival (uit mijn hoofd editie 3?). En vind het nog steeds een lekker nummer. Toch heb ik niet gedraaid. Een van de redenen hiervoor is dat ik denk dat de zanger niet veelzijdig genoeg is. Ook houd ik graag mijn handen nog even aan de knop, in afwachting van de laatste inzendingen Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Inzending 51: Niet gedraaid Niet slecht, maar ik mis net dat laatste stapje om op de knop te drukken. Hou overigens wel van dat country-achtige. Inzending 52: Niet gedraaid Zelfde kritieken als mijn collega's. Zang gaat teveel naar de achtergrond. Inzending 53: Gedraaid Ik ben dus wél fan van dat Nickelback-achtige. Ik vind dit een fijn genre en hoop met dit soort genres ver te komen in deze wedstrijd. Voordeel is dat ik vooralsnog niet zo'n type inzending in mijn team heb, dus dat zorgt weer voor een mooie variatie. Zeer welkom in mijn team, wat mij betreft stiekem finale-waardig. Inzending 54: Niet gedraaid Electic hoort niet in The Voice thuis, het gaat hier puur om de stem. Inzending 55: Niet gedraaid Ik vind het nummer wat langzaam op gang komen, maar de zang is prima. Echter draai ik toch niet, omdat ik het niet bij m'n team vind passen. Ik vind het ff te langzaam. Inzending 56: Niet gedraaid Niet fijn om naar te luisteren. Een nee voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Inzending 54 Niet voor hier. En ik vind er sowieso weinig aan. Neen. Inzending 55 Heel saai stemgeluid. Heel erg vlak. Walgelijk. Absoluut niet aan mij besteed dit. Gladjakkers-gevoel hierbij. Nee. Inzending 56 Ik twijfelde, maar moet toch nee zeggen. Dit zou puur opvulling zijn, en daar heeft niemand wat aan. Het is zeker niet slecht, maar het mist nog wat, naar mijn idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 november 2015 Auteur Share Geplaatst 10 november 2015 Inzending 57: Ik-bahF2BIQ Inzending 58: aWvgPzfReMY Inzending 59: wdlLaUEHmNg Ook zijn er weer 6 acts zeker van hun toekomst in de competitie. Een drietal gaat door terwijl de andere drie afscheid nemen van het podium. Allereerst was er Rich Robinson die werd ingezonden door [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; en die een plekje veroverd in Team Grote Ree. Evenals Rich Robinson koos Grote Ree ook voor Stars van [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; waarmee hij de tweede coach is die een vol team van 8 acht heeft en dus kan beginnen aan zijn puzzel voor de battles. Dat betekend dat Rise Against ingezonden door [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; waarvoor zowel Grote Ree als Fabian. drukte in het team van laatstgenoemde komt en hij hiermee zijn vijfde artiest mag verwelkomen. Voor Ringo Deathstarr en Sleigh Bells van [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; en The Blackbox Revelation van [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; houd het avontuur hier jammer genoeg op. [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 En hier het bewijs dat geduld loont. Inzending 57 Hier zit echt wel muziek in. Ik proef toch een zeker gevoel voor soul en blues, dit zou absoluut een leuke kandidaat zijn. Ik zou deze erg graag aan mijn team toevoegen. Heb ook nog niks in dit genre binnen mijn team. Een band als deze heb ik precies nodig. 100% ja. Hier gaan we eens wat leuks mee doen. Inzending 58 De groeten. Neen. Inzending 59 Ja. Die zware stem is heel lekker. Enorm fijn ook na al die hoge stemmetjes waar de boys hier allemaal zo op geilen. Dit wil ik niet alleen aan mijn team toevoegen; dit hoort binnen mijn team. Come to daddy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Pfoe dit is wel een beetje zuur hoor! Zeker nr 57 is een topper; vind deze tot de top5 inzendingen horen. Was hier dan ook 100% voor gedraaid. Nr 59 is ook sterk vanwege die fijne lage stem maar vind het nummer wel wat eentonig. Hoe dan ook, Fabian moet wel gek zijn wil hij hier niet voor draaien. Maakt ook direct dat ik wat kandidaten op mijn potentiële inbrekerslijstje bijschrijf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Inzending 57: Gedraaid Yeah baby. Lekker nummer hoor. Dit is wel mijn genre wat dat betreft; blues. Goed gezongen, je kan merken dat dit een ervaren band is. Niet het topsegment, maar zeker goed genoeg om voor te draaien. Inzending 58: Niet gedraaid Wat een anti na dat vorige nummer zeg. Inzending 59: Gedraaid Ik heb hier nauwelijks woorden voor. Dit is zo'n prachtige, heldere stem. Dit hoort gewoon thuis in de finale. Mijn Ben Saunders-momentje deze editie. Heerlijk om naar te luisteren, ik ben spontaan fan geworden van deze fantastische zanger. Deed me heel ver een beetje denken aan Dotan in dat begin van het nummer. Marco Borsato heeft het ooit niet beter kunnen verwoorden in een liedje: C1cU58Gx5iI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 november 2015 Auteur Share Geplaatst 11 november 2015 Inzending 60: lFUN3iM7Az8 Inzending 61: vWvPe9h8Dxo Inzending 62: jNnet9hRri4 Ook weer drie acts die zeker zijn van hun toekomst in de competitie voor twee is die er wel voor de derde niet. Zowel The Delta Station als The Slow Show werden ingezonden door [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; en hij mag dan ook kiezen waar deze acts terecht komen. Voor het door [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; ingezonden The Go! Team was geen interesse en zij nemen dan ook afscheid. [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Voor nr. 60 zou ik misschien toch wel draaien hoor! Beetje Arctic Monkeys nieuwe stijl-achtig. Ook altijd fijn om een mondharmonicasolo met effect te horen! Nr. 61 zou ik daarentegen nooit voor draaien. Veel te gelikt en mierzoet en ik hoor teveel maniertjes van zingen. Het stemgeluid bevalt me dan ook niet echt. Nr. 62 is putverdulleme gewoon de zanger van Snow Patrol! Eén van mijn favoriete zangers, tenminste qua sound. Live is het niet veel soeps, maar ik vind zijn stemgeluid gewoon geniaal. In ieder geval bedankt voor het insturen hiervan; deze band ga ik later zeker nader beluisteren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Dan zullen we maar eerlijk delen he: [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; nukt al de hele competitie dat hij rock en blues wilt horen, dus The Delta Saints lijken mij perfect op hun plaats in zijn team [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; mag, ondanks de Marco Borsato referentie (ik ben geen fan van de beste man, behalve als hij weer wat van zijn onzin verkoopt bij de versie van The Voice op tv), aan de slag met The Slow Show. Als je trouwens echt fan bent van de stem, dan raad ik je aan eind deze maand een show van ze te bezoeken: http://www.theslowshow.co.uk/tour-dates/. Ik heb ze al eens live in een akoestische setting gezien: erg de moeite waard! [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Fuck. Door dat deelgedoe van jou krijg ik mijn team nooit vol. Als ik jou was zou ik even heel snel je beslissing heroverwegen! Inzending 60 The Kik. Nee. Inzending 61 Mager. Nee. Inzending 62 Net niet. Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Inzending 60: Niet gedraaid Niet slecht gezongen, maar het trekt me net niet aan. Het staat nog in de kinderschoenen en is eigenlijk te rauw voor The Voice. Inzending 61: Niet gedraaid Een net niet van mij. Ik hou namelijk wel van dit soort stemgeluid, en ik mis nog zo'n stem in mijn team. Ik hou deze zeker in het achterhoofd. Inzending 62: Niet gedraaid Zelfde als hierboven. Net niet. Het stemgeluid is prachtig, maar zowel het repertoire als de reach van deze zanger is klein. Ook zeker een om in het achterhoofd te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Het is bijna gedaan zeker, de audities? Nog 4 als ik goed gevolgd heb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten