Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice: The MU Edition

Jeroen.

Aanbevolen berichten

2qci693.png

Hiermee zijn er weer twee acts door naar de volgende ronde en mogen er twee teleurgesteld terug naar huis.

Allereerst weet Lotus Crush op het nippertje een stoel te laten draaien en vind de inzending van [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; een plekje in het team van Grote Ree.

Diet Cig heeft niet het geluk om een coach te laten draaien en helaas voor [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; is dat zijn tweede inzending die het niet haalt.

Beter nieuws is er voor Hot Chip van [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; dat naast een hoop kritiek toch een coach weet te overtuigen en zich op mag gaan maken voor een plekje in de battles.

Sus Dungo is het zelfde lot beschoren als Diet Cig en deze inzending van [MENTION=1026]himan[/MENTION]; mag terug naar huis.

Hiermee zijn alle teams met minimaal 2 artiesten gevuld en is het team van Grote Ree de tweede die een derde artiest verwelkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 438
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toch nog even nu geluisterd

Inzending 17:

Een sterk begin, aandacht getrokken. Naar mate het nummer vordert wordt mijn interesse wat minder. Beetje een type band waarbij ik bij een liveoptreden toch redelijk snel zou afwijken. Ben bang dat het publiek dat dan ook zou hebben. Nee dus

Inzending 18:

Totaal niet interessant. Tja, meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk. Maakt geen kans in deze competitie denk ik. Nee dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 19

Vooralsnog had ik het beste gevoel bij Thomas Azier, maar deze komt ook zeer dichtbij. Niet ingewikkeld, maar wel eindelijk eens wat pit. Zeer prettige stem, prima tekst. En stiekem, stiekem ken ik Max Milner ook al. Een volmondige ja.

Inzending 20

Nee. Deze is leuk, wederom, met wat drugs in je mik. Kan hier niet van genieten. Ook niet slecht, maar simpelweg niet aan mij besteed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 19:

Gedraaid

Kijk, dit is nou The Voice-materiaal! Het bewijs dat deze jongen live kan zingen is al geleverd! Combineer dat met groovy gitaarspel, een fijne stem en een soulvol nummer en je hebt alle ingrediënten om mijn stoel gedraaid te krijgen. Zoals ik eerder zei heb ik een zwak voor singer songwriters. Ik luister veel naar dit soort muziek en denk dan ook dat wij samen met de juiste afstemming het heel ver kunnen schoppen in The Voice.

Inzending 20:

Niet gedraaid

In tegenstelling tot Zeus kan ik ook zonder drugs in mijn mik genieten van dit genre muziek. Helaas valt de zang mij vies tegen. Nooit maar dan ook nooit is de zang op de toon. Ik blijf het toch knap vinden hoe je als zanger zó vals kan zingen. Dit is echt werkelijk waar een verschrikking voor mijn oren. Instrumentaal is het overigens niet verkeerd, alleen had het hier en daar wat strakker gemogen. Puur gebaseerd op de zang zeg ik: dit is de slechtste auditie tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 19:

Ik heb al een typische song-and-songwriter in mijn team. Vind deze eigenlijk wat beter klinken, dus zou deze graag met hem de uitdaging aan willen laten gaan. Bij deze muzikant gaat het makkelijk af, klinkt aangenaam. Ja

Inzending 20:

Vind de zang hierbij gewoon te matig klinken en wordt ook te veel overruled door de muziek. Vind het ook altijd fijn als er een soort van hoogtepunt in een nummer is (bij bands), dat mis ik hier. Of er moet iets geweldigs tegenover staan, maar dat mis ik ook. Neuh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 17:

Niet gedraaid

Op zich een prima nummer en stem, maar het weet me geen moment écht te overtuigen. Daarnaast vind ik de variatie in deze band niet voldoende om me te laten draaien.

Inzending 18:

Niet gedraaid

Zoals we bij mijn eerste aanwinst gezien hebben, Walk off the Earth, ligt mij dit genre wel. Maar daar ligt ook gelijk het probleem, ik heb al een soortgelijk pop-achtig iets in m'n team. Als je later in de race was langsgekomen had ik het misschien nog wel toegevoegd, maar ik vind het nu teveel en te vroeg om al twee pop-bands in m'n team te hebben. Being at the wrong place at the wrong time-gevalletje.

Inzending 19:

Gedraaid

Dit is zo'n Voice waarbij je binnen de 5 seconden al gedraaid bent. Wat een heerlijke voice. Dit staat werkelijk boven alle audities die ik tot nu toe voorbij zie komen. Ik houd ook erg van dat singer-songwriter genre, dus we kunnen zeker met elkaar aan de bak om deze wedstrijd te winnen. Tenminste, misschien kan ik nog wat van JOU leren. Dit staat met de juiste keuzes zonder problemen in de finale. En daar kunnen we samen voor zorgen! Ik smeek je, kom bij mij :pray::pray::pray::pray::pray:: #VoteTeamFabian

Inzending 20:

Niet gedraaid

Wat mij betreft niet de slechtste inzending, maar de een-na-slechtste. Geniet van je vrije dagen tijdens de rest van dit spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2qci693.png

Inzending 21:

MGQjyGT1-mc

Inzending 22:

JyCGLyMiGY0

Ook weer vier inzendingen waarbij het resultaat bekend is.

Moon Taxi dat werd ingezonden door [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; was dicht bij een gedraaide stoel maar uiteindelijk hapte niemand toe.

Bea Miller van [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; kon weinigen bekoren met haar popsound en had de pech dat de enige liefhebber al een soortgelijke artiest in zijn team heeft.

Max Milner daarentegen is de eerste die vier coaches voor zich weet te winnen en [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; mag dan ook kiezen bij wie hij in het team komt.

Ook de Psychic Ills van [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; kregen vooral negatieve kritiek en mogen zich meten met de slechtste audities aldus onze coaches.

[MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik uiteraard zeer content mee. Daarentegen wel jammer voor Fabian, die had toch z'n best gedaan. Dikke zoen voor jou dan maar.

Inzending 21

Je zal dit maar in de ochtend aanzetten. Gek worden, zou ik. Nee.

Inzending 22

Te lief, te zacht. Niks mis mee, maar met mij zou je niet ver komen. Nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 21:

Wordt er helemaal gek van. Op een gegeven moment leek het nummer nog ergens naar toe te bouwen, maar werd vervolgens weer goed afgekapt. Nee.

Inzending 22:

Lichte twijfel. Het is muzikaal. Maar ik heb het niet zo met onbekende talen, dan mis ik een band ofzo. De manier van zingen vind ik bij dit nummer ook niet aantrekkelijk, mist een rauw randje ofzo. Nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 21:

Niet gedraaid

Niet de slechtste inzending, maar totaal niet mijn smaak en vind 't nou ook niet echt overtuigend klinken.

Inzending 22:

Gedraaid

Dit kan mij wel bekoren hoor. Zeker een leuke aanvulling voor diversiteit in mijn team, en ik vind dat een andere taal geen barrière hoeft te zijn voor de zang. En die is in deze song prima. Ergens heel ver weg hoor ik misschien zelfs een beetje Marco Borsato-genre terug. Je bent van harte welkom bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 21:

Niet gedraaid

'De kracht van herhaling' is een bekend gezegde, maar dit slaat echt volledig door! Het nummer werkte mij al na één minuut luisteren op m'n zenuwen. Ik heb het nummer uit beleefdheid af geluisterd, maar man, wat ging het ging met pijn en moeite! Normaal gesproken probeer ik enigszins genuanceerd te zijn in mijn commentaar, maar ik kan werkelijk waar niets positiefs opnoemen aan dit nummer. Verschrikkelijke auditie naar mijn mening.

Inzending 22:

Niet gedraaid

We zetten een vinkje bij de categorie 'vredige hippiemuziek', om het maar even oneerbiedig te zeggen. Het is fijn dat tussen al het bombastische geweld er af en toe ook een liedje zit wat gewoon klein blijft. Toch heb ik bij deze auditie geen moment op het puntje van mijn stoel gezeten. Waar dat dan aan ligt, is lastig te zeggen. Het overtuigt me op één of andere manier niet genoeg. Aan de andere kant hoor ik wel genoeg muzikaliteit. Ik denk dan ook dat deze band in Fabian een goede coach heeft gevonden.

Inzending 23:

Niet gedraaid

Ik heb deze week ontzettend veel rock geluisterd, maar dat was toch echt wel van een ander niveau dan dit. Ik ergerde me al vrij snel aan de eentonigheid van het couplet en mis de verfrissing, zowel qua zanglijn als qua akkoordenschema (een supermakkelijk 4-chord schema). Positieve punten zijn de tempowisseling tussen couplet en refrein enerzijds en de gitaarsolo anderzijds. De bridge daarentegen komt totaal uit de lucht vallen. Door deze willekeur klinkt het niet als één geheel. Vind de zang overigens ook niet overweldigend. Het lijkt hier wel of we met een beginnend bandje te maken hebben en bij The Voice moet je er gelijk stáán. Een vrij duidelijke 'nee' dit keer.

Inzending 24:

Niet gedraaid

Het pianospel in het intro is veelbelovend. Ik had dan ook veel van de zang verwacht. Helaas viel deze een klein beetje tegen, naar mijn smaak. We hebben hier te maken met een typische jaren 80-stem (een beetje in de stijl van Roxette). Er wordt vrij theatraal getimed en ik hoor een duidelijke 'ouderwetse' snik in de stem. Zo'n stem past perfect bij een powerballad of een stevig nummer, maar niet bij een nummer wat verder instrumentaal zo klein is als dit nummer. Wat mij betreft dus een beetje een mismatch tussen de stem en de muziek. Hierdoor heeft het mij helaas niet overtuigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk het morgen allemaal bij. Ik neem aan dat inzending 22 in mijn team komt [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION];? Wie is de gelukkige? ;c

Klopt [MENTION=1026]himan[/MENTION]; was verantwoordelijk voor deze inzending. Is ook in de eerste post te vinden de overige inzendingen die al klaar zijn zal ik morgenavond bijwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inzending 25

Klinkt best oké, maar het country-gehalte is mij net wat te hoog. Blues hoor ik graag, rock eveneens, country heb ik dan weer he-le-maal niets mee. Nee.

Inzending 26

Boris! Ja. Fan van het eerste uur. Deed mee aan Idols, een paar jaar geleden naar Engeland vertrokken. Fenomeen. Geweldige stem, beste soul-artiest in Nederland op het moment. Dit moet naar mijn team. Ik weet ook gelijk wel wat behoorlijke live-optredens. Crazy met het Metropole Orkest bijvoorbeeld. Fenomenaal was dat. Ik zou zeggen: kom maar bij papa, dan zorgen we eens snel dat Boris hier in ieder geval wél die finale bereikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites