Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Jammer genoeg heeft iedere club in België blijkbaar van die hersenloze debielen die vinden dat ze belangrijk genoeg zijn om hun gelijk te halen op gelijk welke manier.

Benieuwd wanneer de eerste berichten uit Brugge binnen komen dat het daar ambras is met die van Antwerp.

bewerkt door DGremlin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowaar bijna een tweede 5-0 voor ons dit weekend. Helaas 0-1 verloren van Racing met Jong KV maar de sfeer zat er voor een zondag op half 2 best wel in. Racing tot tweemaal toe pyro op het veld, een vijftigtal bekers op het veld gedurende de hele match en een veldbestormer. Wel respect dat ze na al die slechte jaren nog vol passie zitten als de traditieclub die ze zijn. Als Bornemnaar is het wel legendarisch om te zien dat net fucking Kurtje Weuts de winnende maakt, die zat een 7-8 jaar geleden bij KSV Bornem in tweede amateur, wist niet dat die zelf nog voetbalde. :-D Al blijf ik hopen dat we elkaar vlug tegenkomen in de beker want de echte derby blijft KV a tegen Racing a.

Edit: Weet trouwens iemand van mijn medesupporters van KV hier wie die held van de staff is dat van de moment dat hij de Racing vlag geplant zag op de middenstip de sprint van zijn leven trok, die vlag eruit trok en dan ambras ging maken met die vent van Racing? Die man verdient echt opslag.

bewerkt door Netzwerk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Netzwerk:

Zowaar bijna een tweede 5-0 voor ons dit weekend. Helaas 0-1 verloren van Racing met Jong KV maar de sfeer zat er voor een zondag op half 2 best wel in. Racing tot tweemaal toe pyro op het veld, een vijftigtal bekers op het veld gedurende de hele match en een veldbestormer. Wel respect dat ze na al die slechte jaren nog vol passie zitten als de traditieclub die ze zijn. Als Bornemnaar is het wel legendarisch om te zien dat net fucking Kurtje Weuts de winnende maakt, die zat een 7-8 jaar geleden bij KSV Bornem in tweede amateur, wist niet dat die zelf nog voetbalde. :-D Al blijf ik hopen dat we elkaar vlug tegenkomen in de beker want de echte derby blijft KV a tegen Racing a.

Edit: Weet trouwens iemand van mijn medesupporters van KV hier wie die held van de staff is dat van de moment dat hij de Racing vlag geplant zag op de middenstip de sprint van zijn leven trok, die vlag eruit trok en dan ambras ging maken met die vent van Racing? Die man verdient echt opslag.

Ah ja, vandaag was het de 'derby'. Ben je met een buscombi moeten gaan?

Leuke ploeg trouwens Jong KVM. Ben persoonlijk wel fan van Bafdili, maar er zit zeker nog meer talent daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei FlyD:

Ah ja, vandaag was het de 'derby'. Ben je met een buscombi moeten gaan?

Leuke ploeg trouwens Jong KVM. Ben persoonlijk wel fan van Bafdili, maar er zit zeker nog meer talent daar.

Ik ben KV en het was bij ons dus ik niet maar Racing normaal gezien wel. Ik doe nooit combi is niets aan.

bewerkt door Netzwerk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig weekendje weer van de supporters, stilgelegde match op Charleroi, Racing M. dat zich uiteraard misdraagt, ultras van La Louviere dat gisteren met 20-30 het veld oplopen om proberen bij die van F.Borains te geraken. Hiernet Anderlecht pyro op het veld weer. Ze gaan morgenvroeg veel werk hebben! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites