Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Pff, wat speelt Anderlecht slecht joh. Zoveel goede voetballers op het veld en toch draait het absoluut niet. Zou ook veel liever Bruno op rechts zien ipv Capel.

Valt uiteindelijk ook wel mee hoor.

Onder echt goede voetballers reken ik eigenlijk enkel Tielemans en Stanciu.

En Bruno lijkt mij nu niet bepaald de oplossing.

Is gaan denken dat hij er echt iets van kan dus van die nuttige snelle flankspeler die constant dreiging had en geregeld een doelpunt maakte lijkt niets meer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, wat speelt Anderlecht slecht joh. Zoveel goede voetballers op het veld en toch draait het absoluut niet. Zou ook veel liever Bruno op rechts zien ipv Capel.

Zoveel investeren en dan dit op de mat brengen is inderdaad redelijk beschamend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt uiteindelijk ook wel mee hoor.

Onder echt goede voetballers reken ik eigenlijk enkel Tielemans en Stanciu.

En Bruno lijkt mij nu niet bepaald de oplossing.

Is gaan denken dat hij er echt iets van kan dus van die nuttige snelle flankspeler die constant dreiging had en geregeld een doelpunt maakte lijkt niets meer over.

Die 2 sowieso. Maar Capel, Hanni, Dendoncker reken ik daar ook nog wel bij. Allemaal spelers met ervaring en voetballend vermogen. Als je dan ziet hoe weinig beweging er is op het middenveld etc. Vind ik echt jammer, denk dat er veel meer met deze ploeg te doen is.

Bruno ken jij uiteraard beter dan ik, maar ik geloof wel dat hij nog steeds hetzelfde kan doen als destijds bij Anderlecht. Dreiging en diepgang heeft hij in ieder geval meer dan Capel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uw haat zit precies wel heel diep he?

Die reactie van Cools was totaal overbodig en (ver)toont weinig respect naar de wedstrijdleiding toe. In principe kan je daar een kaart(geen rode natuurlijk) voor krijgen( negeren van een scheidsrechterlijk bevel). Dan moet Preud'Homme achteraf ook niet klagen en belachelijk doen over de scheids.

bewerkt door Jaspeeer123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die reactie van Cools was totaal overbodig en (ver)toont weinig respect naar de wedstrijdleiding toe. In principe kan je daar een kaart(geen rode natuurlijk) voor krijgen( negeren van een scheidsrechterlijk bevel). Dan moet Preud'Homme achteraf ook niet klagen en belachelijk doen over de scheids.

Die muur stond op 5 meter. Gumienny moet gewoon z'n job doen. Maar das meestal te lastig voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://streamable.com/inwz

Kijk dit aub. Verschrikkelijke partij van Gumienny hoor.

De enige fase die discutabel zijn, zijn die bal tegen de hand in het strafschopgebied. + Eventueel de vrije trap.

Simons maakt bij die eerste fase in eerste instantie de overtreding. Leye houdt zich daarna nog net optijd in, opzich had je daar wel geel voor kunnen geven.

Bij de overtreding van Lepoint geeft hij aan het ook gezien te hebben, want hij geeft voordeel. Bovendien zegt de commentator nadien ook dat dat geen kaart waard was.

bewerkt door Jaspeeer123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol. Zelfs al staat die muur op 3 meter, dan nog zijn die reacties overbodig en kinderachtig.

Reacties op de scheidsrechter zijn per definitie overbodig, want het helpt toch niets. Maar zotte Serge laat zich weer van zijn kleinste kant zien, net zoals jij altijd doet als het over Brugge gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De enige fase die discutabel zijn, zijn die bal tegen de hand in het strafschopgebied. + Eventueel de vrije trap.

Simons maakt bij die eerste fase in eerste instantie de overtreding. Leye houdt zich daarna nog net optijd in, opzich had je daar wel geel voor kunnen geven.

Bij de overtreding van Lepoint geeft hij aan het ook gezien te hebben, want hij geeft voordeel. Bovendien zegt de commentator nadien ook dat dat geen kaart waard was.

Stop gewoon. Jouw haat zit duidelijk veel te diep.

Als je dat van Leye geen rood vindt, dan heb je gewoon een anti-Brugge bril aan. 'Opzich had je daar wel geel voor kunnen geven', alsjeblieft zeg. Zuiver rood gewoon. Het gaat om de intentie en dat is natrappen. Zelfde als Diaby in de bekerfinale en dat was ook donkerrood.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stop gewoon. Jouw haat zit duidelijk veel te diep.

Als je dat van Leye geen rood vindt, dan heb je gewoon een anti-Brugge bril aan. 'Opzich had je daar wel geel voor kunnen geven', alsjeblieft zeg. Zuiver rood gewoon. Het gaat om de intentie en dat is natrappen. Zelfde als Diaby in de bekerfinale en dat was ook donkerrood.

bewerkt door Jaspeeer123
Link naar opmerking
Deel via andere websites