Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Tuur Dierckx zou naar Antwerp komen. Lijkt me raar dat er in eerste klasse geen interesse voor is? Camus zou ook in de picture zijn.

Zou een uitleenbeurt zijn dacht ik? Was iets van dat hij een verbeterd contract wou, misschien dat hij uitblinkt bij Antwerp dat Club toch nog een beter contract aanbiedt, en anders hem in de zomer laat gaan aangezien hij in juni een vrije speler is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Basisplaats+ money waarschijnlijk.

Zou kunnen. Nu als die kiest voor een basisplaats in tweede wijst dat natuurlijk niet op veel ambitie hé. Kan mij ook niet voorstellen dat die bij pakweg Charleroi of Lokeren niet terecht zou kunnen?

Simaeys btw naar OHL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou kunnen. Nu als die kiest voor een basisplaats in tweede wijst dat natuurlijk niet op veel ambitie hé. Kan mij ook niet voorstellen dat die bij pakweg Charleroi of Lokeren niet terecht zou kunnen?

Simaeys btw naar OHL.

Opzich is er met het nieuwe systeem niet zo heel veel verschil meer tussen Antwerp, Lokeren of Charleroi hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opzich is er met het nieuwe systeem niet zo heel veel verschil meer tussen Antwerp, Lokeren of Charleroi hé.

Zou Lokeren en Charleroi toch wel eventuele kanshebbers durven noemen op een PO1-ticket eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Simaeys btw naar OHL.

Is zelf een Antwerpenaar, woont dichtbij en Antwerp steekt zijn ambitie ook niet onder banken of stoelen. Lijkt me toch interessanter voor een jonge kerel dan een jaar tegen de degradatie vechten in eerste of op de bank wegkwijnen bij Standard. Niettemin wel een straffe transfer voor ons.

Heeft voor 4 jaar getekend overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roman Bezus zou getekend hebben bij STVV :s

Komt over van Dnpro (en daarvoor Dinamo Kiev) en maakte daar toch wel zijn minuten zover ik kan inschatten (na het seizoensbegin vooral invaller), ook Europees aantal keer meegedaan + al zo'n 20 interlands voor Oekraïne.

Vraag me af wat daar het addertje is, klinkt toch als een speler die naar een wel wat betere club als de onze zou kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we niks geks doen in de terugwedstrijd worden volgende ploegen een van onze tegenstanders in de voorlaatste voorronde voor de Europa League.

Neftchi - KF Shkendija (heenwedstrijd eindigde op 0-0)

Basaksehir

Hibernian-Brondby (heenwedstrijd eindigde op 0-1)

Heracles

Debrecen-Torpedo Zhodino (heenwedstrijd eindigde op 1-2)

Häcken-Cork City (heenwedstrijd eindigde op 1-1)

Dan toch het liefst de winnaar van de wedstrijd Debrecen-Torpedo Zhodino me dunkt. En anders Heracles. Lastige tegenstander, maar lekker dichtbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond was wel een beetje dramatisch hè. Die Buyens :cab: Achteraf ook nog doodleuk zeggen dat hij geen schrik heeft dat hij weinig minuten zal gaan maken :-D

Het is schrikbarend dat Buyens de vervanger is van Pozuelo( die geblesseerd was). Die jongen komt gewoon schroomloos tekort, net als De Camargo, Cissé,...

Je kan beter een jeugdspeler opstellen i.p.v. Buyens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites