mattijs. Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Tuur Dierckx zou naar Antwerp komen. Lijkt me raar dat er in eerste klasse geen interesse voor is? Camus zou ook in de picture zijn. Zou een uitleenbeurt zijn dacht ik? Was iets van dat hij een verbeterd contract wou, misschien dat hij uitblinkt bij Antwerp dat Club toch nog een beter contract aanbiedt, en anders hem in de zomer laat gaan aangezien hij in juni een vrije speler is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Die gaat dus jammer genoeg weg. Tuur had gewoon veel meer moeten spelen dit seizoen, slechter dan Gedoz kon toch niet. Onbegrijpelijk eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Die Dierckx kiest gewoon tweede klasse boven Standard, jawadde. Niet dat ik er kwaad van ben. Vond 't maar een blind paard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Die Dierckx kiest gewoon tweede klasse boven Standard, jawadde. Niet dat ik er kwaad van ben. Vond 't maar een blind paard. Basisplaats+ money waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Basisplaats+ money waarschijnlijk. Zou kunnen. Nu als die kiest voor een basisplaats in tweede wijst dat natuurlijk niet op veel ambitie hé. Kan mij ook niet voorstellen dat die bij pakweg Charleroi of Lokeren niet terecht zou kunnen? Simaeys btw naar OHL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Zou kunnen. Nu als die kiest voor een basisplaats in tweede wijst dat natuurlijk niet op veel ambitie hé. Kan mij ook niet voorstellen dat die bij pakweg Charleroi of Lokeren niet terecht zou kunnen? Simaeys btw naar OHL. Opzich is er met het nieuwe systeem niet zo heel veel verschil meer tussen Antwerp, Lokeren of Charleroi hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Opzich is er met het nieuwe systeem niet zo heel veel verschil meer tussen Antwerp, Lokeren of Charleroi hé. Zou Lokeren en Charleroi toch wel eventuele kanshebbers durven noemen op een PO1-ticket eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Zou Lokeren en Charleroi toch wel eventuele kanshebbers durven noemen op een PO1-ticket eigenlijk. Bij Charleroi ligt het eraan of ze Perbet en Ndongala waardig kunnen vervangen. Normaliter is Play-off 1 toch: Anderlecht, Brugge, Gent, Genk, Standard & Oostende/Zulte Waregem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Club Brugge deed net een heel belangrijke transfer; Thomas Pina werd gekocht van Villarreal. Slim dat ze op die positie versterking halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Zou kunnen. Nu als die kiest voor een basisplaats in tweede wijst dat natuurlijk niet op veel ambitie hé. Kan mij ook niet voorstellen dat die bij pakweg Charleroi of Lokeren niet terecht zou kunnen? Simaeys btw naar OHL. Is zelf een Antwerpenaar, woont dichtbij en Antwerp steekt zijn ambitie ook niet onder banken of stoelen. Lijkt me toch interessanter voor een jonge kerel dan een jaar tegen de degradatie vechten in eerste of op de bank wegkwijnen bij Standard. Niettemin wel een straffe transfer voor ons. Heeft voor 4 jaar getekend overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Tuur Dierckx dus wel degelijk verkocht aan Antwerp :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 Definitief, gek 't Zal wel voor dit jaar zijn zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Voor de oefenmatch tegen Anderlecht is bij OHL goedkoopste ticketprijs 15 euro. Putain zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Financiële problemen beetje rechttrekken hé :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 De abo's zijn ook al belachelijk duur. Veel lege plekken in het vernieuwde stadion dit seizoen. Ze hebben nu al duusd leningen bij Stad Leuven lopen is niet meer normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Bastos( FK Rostov), Chanot( KV Kortrijk), Taravel( Dinamo Zagreb), Angha( St. Gallen) worden genoemd als vervanger van Kabasele. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 Danku Gent om onze belachelijk lelijke shirts te overtreffen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Roman Bezus zou getekend hebben bij STVV :s Komt over van Dnpro (en daarvoor Dinamo Kiev) en maakte daar toch wel zijn minuten zover ik kan inschatten (na het seizoensbegin vooral invaller), ook Europees aantal keer meegedaan + al zo'n 20 interlands voor Oekraïne. Vraag me af wat daar het addertje is, klinkt toch als een speler die naar een wel wat betere club als de onze zou kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Als we niks geks doen in de terugwedstrijd worden volgende ploegen een van onze tegenstanders in de voorlaatste voorronde voor de Europa League. Neftchi - KF Shkendija (heenwedstrijd eindigde op 0-0) Basaksehir Hibernian-Brondby (heenwedstrijd eindigde op 0-1) Heracles Debrecen-Torpedo Zhodino (heenwedstrijd eindigde op 1-2) Häcken-Cork City (heenwedstrijd eindigde op 1-1) Dan toch het liefst de winnaar van de wedstrijd Debrecen-Torpedo Zhodino me dunkt. En anders Heracles. Lastige tegenstander, maar lekker dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Klinkende namen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 (bewerkt) Van klinkende namen gesproken, Anderlecht mag naar Rostov in de CL :cab: edit: Gent-Constanta(Roe) en Genk tegen Häcken/Cork, allebei simpele lotingen dus 15 juli 2016 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Wilmots ligt buiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Dimi = Held. Op een dag Cisse en DeCamargo lozen. Nu nog inkomend het hazurenstukje van in de winter herhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Gisteravond was wel een beetje dramatisch hè. Die Buyens :cab: Achteraf ook nog doodleuk zeggen dat hij geen schrik heeft dat hij weinig minuten zal gaan maken :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 16 juli 2016 Share Geplaatst 16 juli 2016 Gisteravond was wel een beetje dramatisch hè. Die Buyens :cab: Achteraf ook nog doodleuk zeggen dat hij geen schrik heeft dat hij weinig minuten zal gaan maken :-D Het is schrikbarend dat Buyens de vervanger is van Pozuelo( die geblesseerd was). Die jongen komt gewoon schroomloos tekort, net als De Camargo, Cissé,... Je kan beter een jeugdspeler opstellen i.p.v. Buyens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten