vinnypassy Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Ik denk niet dat een exacte benadering van de wetenschappelijke werking van vulkanen ooit de hoogste prioriteit had bij het maken van die short. En Kyrill, wat een bout statement zo zonder argumenten. Burton heeft jarenlang prima films gemaakt, in de laatste 15 jaar zitten bv. zelfs nog Big Fish en Corpse Bride. Snap ook niet waarom hij alles zou vernietigen, want hij maakt typische Burton-films: houd je niet van zijn stijl, dan weet je van tevoren al dat je weg kunt blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Laatste dagen een paar films uit Israël gezien, eerst Walk on Water (3*) over een Mossad-agent die ingezet wordt om de kleinzoon van een ondertussen bejaarde ex-nazi-officier te benaderen om zo te weten te komen waar die zich schuilhoudt. Was redelijk goed te doen, en dan vooral door het sterke acteerwerk, alleen was het plot niet helemaal waterdicht en zaten er wat vreemde wendingen in het verhaal. Ook nog Broken Wings (3.5*) gekeken, een drama over een moeder en haar 4 kinderen in de nasleep van het verlies van de vader van het gezin. Een echt low budget festivalfilmpje maar wel heel puur, oprecht en zelfs ontroerend bij momenten. Schijnt ook echt één van de hoogst aangeschreven films uit het land te zijn en daar kan ik zeker inkomen. Ik zou normaal nog een 3de zien, als ik daar ooit een goede versie van binnen kan halen :cab: de eerste twee waren allebei Russisch gedubbed, en de derde zit al een paar dagen geen beweging meer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Die pixar short over die twee vulkaantjes die verliefd werden vond ik wat belachelijk. Vooral [tekst]dat happy einde[/tekst] was erover, zeker als je weet hoe vulkanen werken. En is ook klassiek pulpromannetje maar dan met vulkanen in de hoofdrollen? Vond het ook maar stom eigenlijk. Vooral dat liedje ook constant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Burton is zo kut laatste 15 jaar. Voor zover ik kan beoordelen: alles wat hij de laatste 15 jaar heeft gemaakt is beter dan z'n Batman-films ('89 en '92). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Ik denk niet dat een exacte benadering van de wetenschappelijke werking van vulkanen ooit de hoogste prioriteit had bij het maken van die short. En Kyrill, wat een bout statement zo zonder argumenten. Burton heeft jarenlang prima films gemaakt, in de laatste 15 jaar zitten bv. zelfs nog Big Fish en Corpse Bride. Snap ook niet waarom hij alles zou vernietigen, want hij maakt typische Burton-films: houd je niet van zijn stijl, dan weet je van tevoren al dat je weg kunt blijven. Ja daar heb je wel gelijk in hoor. Maar het was niet aan mij besteedt, maar goed; je komt niet voor die kortfilm naar de cinema, maar voor Inside Out. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Ik had ook echt pas bij de aftiteling dor dat het de short was. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Laatste paar jaren vooral veel series gekeken maar nu niet echt veel meer dat me aanspreekt, dus ben van plan wat meer films te gaan kijken. Ga denk vooral top100 filmps checken, die zullen niet voor niets zo populair zijn. Gister Cidade de Deus gezien, zeker een mooi verhaal en ook de manier waarop alles in beeld was gebracht vond ik mooi. Vandaag Requiem for a Dream kijken, ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Veel plezier, goed begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Vandaag Requiem for a Dream kijken, ben benieuwd Straks nog? Niet echt ideale film voor het slapengaan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Straks nog? Niet echt ideale film voor het slapengaan :D Hmm vond het best meevallen qua engheid, dat einde was wel heeel para, maar viel me toch wel ietsje tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Normaal heb ik helemaal niets met al die superheldenfilms, maar omdat die nieuwe Fantastic Four zulke belachelijk slechte ratings krijgt (3,9 op IMDB, 2,19 op MM, 8% op RT) ben ik eigenlijk wel benieuwd aan het raken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Ja dat is voor jou wel een mooi cijfer he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 X+Y (2014), mooie coming-of-age film over een autistische jongen die heel erg is gefocust op getallen/wiskundige dingen en daardoor nogal wat moeite heeft om een normale sociale interactie aan te gaan met mensen. 3.5* Yamim Kfuim aka Frozen Days (2005) een heerlijke Israëlische mindfuck, zowat volledig in zwart-wit, en met een geweldig hoofdpersonage die bijna de hele film voor haar rekening neemt. Heel erg fascinerende film. 4* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Beetje hetzelfde als Stroot, ook wat meer op films gaan richten. Heb denk ik pas een film of 20 uit de top250 gekeken. Net Usual Suspects gezien. Erg goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2015 Beetje hetzelfde als Stroot, ook wat meer op films gaan richten. Heb denk ik pas een film of 20 uit de top250 gekeken. Net Usual Suspects gezien. Erg goed hoor. Met hoeveel 2012-2014/2015 films tegenwoordig in top 250 komen, zit je vast wel binnenkort op meer dan 20 ;) :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Laatste paar jaren vooral veel series gekeken maar nu niet echt veel meer dat me aanspreekt, dus ben van plan wat meer films te gaan kijken. Ga denk vooral top100 filmps checken, die zullen niet voor niets zo populair zijn. Gister Cidade de Deus gezien, zeker een mooi verhaal en ook de manier waarop alles in beeld was gebracht vond ik mooi. Vandaag Requiem for a Dream kijken, ben benieuwd Cidade de Deus _O_ Beste film ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Laatste paar jaren vooral veel series gekeken maar nu niet echt veel meer dat me aanspreekt, dus ben van plan wat meer films te gaan kijken. Ga denk vooral top100 filmps checken, die zullen niet voor niets zo populair zijn. Gister Cidade de Deus gezien, zeker een mooi verhaal en ook de manier waarop alles in beeld was gebracht vond ik mooi. Vandaag Requiem for a Dream kijken, ben benieuwd Vandaag Reservoir Dogs gezien, stukken beter dan Requiem for a Dream vooral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Heb het niet vaak dat ik geínteresseerd ben in nieuwe blockbusters, maar Straight Outta Compton wil ik toch wel graag zien, kritieken zijn ook lovend tot nu toe. Wel pas over 2 weken in de bios, laat staan dat mijn Somalische vrienden hem hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Cidade de Deus _O_ Beste film ooit. idem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 (bewerkt) Gister Catch Me If You Can gezien, lekker filmpie hoor edit : net American Beauty, wauw echt fucking inspirerend en mooi 22 augustus 2015 bewerkt door De Stroot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Je gaat lekker Strootje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 24 augustus 2015 Gister Catch Me If You Can gezien, lekker filmpie hoor edit : net American Beauty, wauw echt fucking inspirerend en mooi Goed bezig Stroot! Nu heb je de beste film ooit gezien :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Nu Reservoir Dogs voor het eerst kijken. Is op RTL7 voor de liefhebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 (bewerkt) http://www.filmfestivaloostende.be/programma/#vrijdag-1109 Iemand die hier naartoe gaat, en zoja welke films kijken jullie. Heb al eens rap gekeken. Ik wil maar max twee dagen gaan, en wil graag de voorkeur geven aan films die moeilijk te vinden zullen zijn: - Efterskalv (The Here After) / Zweden - Pod Elektricheskimi Oblakami (Under Electric Clouds) / Rusland - El Boton de Nacar / Chili Eventueel aangevuld met: - True Story - Café Derby - Knight of Cups - Sicario Zag ook dat ze - Ikiru van Akiro Kurosawa of zoiets draaiden, film die ik al veel zag voorbijkomen, maar voor mij is die wat te laat (oostende is wat te veraf om zo laat naartoe te gaan) + is ook wat te vroeg voor mij om die te zien (te weinig filmervaring) Ook een wat filmpauze ingelast, niet erg overdreven veel films gezien laatste twee weken, en daar zal deze week weinig verandering in komen, want moet nog wat boeken inhalen + krijg een nieuwe game in huis, en moet er twee - die weliswaar bijna klaar zijn - uitspelen, en vrijdag en in het weekend ook ene keer weg. Dus zal weer enkel harry potter worden peisk. Maak wel gebruik om eindelijk eens TBBT eens uit te kijken in de periodes dat ik 20 minuutjes tijd heb. En misschien kijk ik Przypadek ook eens, omdat ik dat samen met iemand anders ging doen Week erna weer terug meer films & ook series weer wat oppakken. Hier kijk ik trouwens ook naar uit. Dat zal mijn enige kans zijn om in een soort kleine cinema deze film te zien :) http://www.budakortrijk.be/nl/2001-a-space-odyssey + heb wel zin om deze film weer te zien. 24 augustus 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten