Beppu Geplaatst 16 september 2016 Share Geplaatst 16 september 2016 Speel Rocket League altijd bij vrienden thuis op de Xbox One, zondag hadden we echt zieke FPS lag, is er nog steeds geen update uitgekomen? Ja dat was een bekend probleem op de Xbox. Ik start hem net even op en er is inderdaad een update:). Loopt weer helemaal vloeiend. Maar goed ook want het was echt niet te spelen met die haperingen en lag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Bump: zijn er nog mensen die dit op PC spelen? van de week weer opgepakt nadat ik alleen de eerste 2 maanden na release had gespeeld en daarna niet meer aangeraakt... tot mijn grote spijt eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Nope niet op de PC. Speel het nog wel meerdere keren in de week op de Xbox als ik Bf1 even zat ben. Lekker spel voor tussen door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Ben eigenlijk gestopt omdat ik te goed was ;D niet helemaal waar natuurlijk maar 1-1 won ik haast alles en in teams begon ik me te frustreren aan teamgenoten. Had voor het goede even opzoek moeten gaan naar een paar vaste teammaten. Nu dus weer herontdekt eigenlijk en misschien dat ik me eigen toch nog even wat dieper in het spel gaat storten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Iemand die dit nog speelt op de PC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Wel op de PS4, al weet ik niet of deze game nou al cross-platformed werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Wel op de PS4, al weet ik niet of deze game nou al cross-platformed werkt. Zij waren de eerste volgens mij, alleen kun je volgens mij geen lobby vormen met PC en consoles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Spijtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Speel ook nog vrij veel met wat vrienden online. Solo doe ik amper meer. Merk wel dat ik in de lucht steeds sterker word. Pak dit spel nog steeds veel vaker dan bijvoorbeeld een Fifa waar het alleen maar ergeren is door de mechanics van de game. Met Rocket League verlies je als je minder bent dan de tegenstander, klaar. Kan het dan ook een stuk beter hebben als ik verlies met RL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 Dat vliegen kan ik zelf nog steeds niet, maar ik speel deze game naast GTA5 wel het meeste ja. Even als je je verveelt op het gemakje een paar potjes doen. En inderdaad, ik erger mij vele malen minder aan een verliespartij dan in FIFA. Al sta ik soms met verbazing te kijken hoe ik een stel van die lui als een KLM vliegtuig door de lucht zie knallen en ik gewoon totaal geen kans heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Dat vliegen kan ik zelf nog steeds niet, maar ik speel deze game naast GTA5 wel het meeste ja. Even als je je verveelt op het gemakje een paar potjes doen. En inderdaad, ik erger mij vele malen minder aan een verliespartij dan in FIFA. Al sta ik soms met verbazing te kijken hoe ik een stel van die lui als een KLM vliegtuig door de lucht zie knallen en ik gewoon totaal geen kans heb. Hahah, precies dit. Zo'n gast die dan even heel het veld overvliegt om vervolgens die bal erin te knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 (bewerkt) Speel je de partijvorm rumble wel eens? Is 3 tegen 3 en dan krijg je allemaal extra tools om te scoren of juist te verdedigen. Dat is wel briljant, al ben je daar wel meer afhankelijk van je teamgenoten. @Barteh is echt wel lachen hoor. Klinkt inderdaad apart, maar is echt best wel gaaf. Even met je vrienden een potje doen, biertje erbij, lachen. 7 maart 2017 bewerkt door Montass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 (bewerkt) [quote name='Montass']Speel je de partijvorm rumble wel eens? Is 3 tegen 3 en dan krijg je allemaal extra tools om te scoren of juist te verdedigen. Dat is wel briljant, al ben je daar wel meer afhankelijk van je teamgenoten. @Barteh is echt wel lachen hoor. Klinkt inderdaad apart, maar is echt best wel gaaf. Even met je vrienden een potje doen, biertje erbij, lachen.[/QUOTE] Rumble doe ik ook wel eens 1 tegen 1 met mijn broertje, prachtige momenten levert dat op inderdaad. Als de bal richting mijn goal gaat en ik trek hem er op het laatste moment nog uit met zo een zuignap oid:D. Stuk gaan dan hoor. Merk wel dat ik toen ik begon met Rocket League heel snel best goed was maar dat het beter worden na de eerste paar weken echt flink stagneerde. Speel het nu denk net iets langer dan een jaar, sinds de release op de Xbox, en merk pas sinds een maand ofzo dat ik echt best goed in de lucht wordt. Kom vaker boven de tegenstander uit wat in goals resulteert bijvoorbeeld. Heb nog wel last met het vliegen vanaf de muur. Spring er echt steevast naast;c. Zo ziek als je op filmpjes of soms zelfs je tegenstanders/teamgenoten van de muur ziet springen en het hele veld over vliegt en die bal bij stuurt. 7 maart 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Iemand die dit nog speelt op de PC? Ja, Stefanos, Christian en Kelvin ook. Spelen af en toe samen, alleen laatste tijd wat minder. Vind het wel een heerlijk spel tho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Rumble doe ik ook wel eens 1 tegen 1 met mijn broertje, prachtige momenten levert dat op inderdaad. Als de bal richting mijn goal gaat en ik trek hem er op het laatste moment nog uit met zo een zuignap oid:D. Stuk gaan dan hoor. Merk wel dat ik toen ik begon met Rocket League heel snel best goed was maar dat het beter worden na de eerste paar weken echt flink stagneerde. Speel het nu denk net iets langer dan een jaar, sinds de release op de Xbox, en merk pas sinds een maand ofzo dat ik echt best goed in de lucht wordt. Kom vaker boven de tegenstander uit wat in goals resulteert bijvoorbeeld. Heb nog wel last met het vliegen vanaf de muur. Spring er echt steevast naast;c. Zo ziek als je op filmpjes of soms zelfs je tegenstanders/teamgenoten van de muur ziet springen en het hele veld over vliegt en die bal bij stuurt. Nou, dat gaat mij te ver. Of van die straaljager piloten die nog vlak voor het doel een beslissende manoeuvre uitvoeren en de bal nog lichtjes aantikken waardoor die erin gaat. Daar kan ik ook alleen maar met bewondering naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Je kan cross platform alleen random tegen iemand komen dus begrijp ik uit de eerste posts van deze pagina? Zou anders wel lachen zijn om eens tegen elkaar te spelen. Merk trouwens wel dat tegenstanders die op de computer spelen over het algemeen een stuk beter zijn dan die op de Xbox. Althans, dit was voorheen zo in ieder geval. Heb cross platform play de laatste maanden uit staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Vanavond zin om wat potjes te spelen, laat maar weten als mensen willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Nou heb me ook ff over laten halen om em te kopen. Eerst twee potjes met Kerfts waarin ik geen idee had wat er allemaal gebeurde en ik maar wat rondreed. Nu ff 2 uurtjes alleen geoefend en zit denk al wel op zijn niveau. Wel een geinig spel om ff tussendoor wat te raggen. Heerlijk is ook dat zo een potje maar vijf minuten duurt. Die chat is ook altijd mooi om te gebruiken. Als iemand een makkelijke bal mist en er een goal valt altijd die berichten:D. Dankje! Dankje! Goede redding! Goede redding! Bijna! Dankje! Dankje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Ja :D Of een eigen goal. 'Mooi schot!' 'Wow!' 'Wat een redding!' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Je had een PS4 moeten kopen Bart.. Had lachen geweest om je kapot te maken in RL ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Dus toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 maart 2017 Share Geplaatst 14 maart 2017 (bewerkt) [YOUTUBE]YbM2aeHXGvY[/YOUTUBE] Ziet er wel weer lachen uit:D. Dit soort gamemodes speel ik echter altijd maar 1-2 weken ofzo, daarna gewoon weer de normale gamemodes. Basketbal en Rumble waren bijvoorbeeld wel geinig voor even, maar daarna ben je er toch weer klaar mee. Ijshockey bleef wel langer leuk, wil ik nog wel eens een potje van opstarten. Vind het aanschaffen van Rocket League nog steeds één van de best uitgegeven twintig euro trouwens, hoeveel content en plezier je krijgt voor zo weinig geld... Ook altijd tijd maken om vragen van spelers te beantwoorden op bijvoorbeeld de Rocket League subreddit. Geld uitgeven ook alleen voor cosmetica, dikke prima. Kunnen veel andere bedrijven wat van leren. 14 maart 2017 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 maart 2017 Share Geplaatst 16 maart 2017 Moet je nagaan dat Rocket League de gratis game van de maand is geweest op de Playstation 4. Daar heb ik de game van. Maar al zou ik nu postuum 20,- moeten lappen had ik het ook gedaan. Echt een geweldige game inderdaad. Rumble speel ik vrijwel altijd. De achterlijke shit die daarin voor komt is geweldig man. NBA doe ik ook nog wel eens, maar voornamelijk Rumble. Die nieuwe moet ik nog maar zien. Wel gaaf dat ze content blijven uitgeven ook. Ben ik overigens de enige hier die altijd de ingame muziek uit heeft staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 17 maart 2017 Share Geplaatst 17 maart 2017 Meestal luister ik naar eigen muziek of een podcast ofzoiets als ik Rocket League speel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 maart 2017 Share Geplaatst 22 maart 2017 Laatste dag van het seizoen. Baal want ik ben met elke competitieve game mode op Challenger Elite blijven hangen (die gouden ster). Met dubbels op divisie IV maar de kerel waarmee ik normaal speel is al pleit. Jammer want ik had graag met één game mode Rising Star (blauwe ster) gehaald om die blauwe wielen te krijgen. Ach, ben gewoon nog niet goed genoeg denk ik. Merk ook dat ik erg veel partijen verlies als ik een match up met een Rising Star of hoger heb. Nog ff oefenen dus;c. Net nog een paar heerlijke potjes gespeeld op 3 vs 3 met wat random mensen. Speelt echt heerlijk als je teammates hebt die er wat van kunnen en je elkaar lekker aanvoelt met verdedigen enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten