Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Goh dit bedoel ik dus. Dan heb je zoiets van dit wordt een sweep en dan winnen de Cavs even met 30 punten verschil. Ik denk niet dat de Cavs uiteindelijk gaan winnen, maar hopelijk maken ze het toch nog spannend. De Warriors zullen niet 4 van de 5 games verliezen na een 2-0 voorsprong, ik hoop toch nog op game 6 op z'n minst. Als de Cavs met een wonder toch nog aan game 7 geraken kan wel alles nog dusjah, ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meh hoop dat Cavs een mirakel kan uithalen deze laatste 2 minuten. Wil best wel een 7 game series.

edit: lol GSW best slim om Cavs hele tijd die 2 puntjes te laten scoren en gelijk voorbereiden voor de inbound pass naar Steph of Klay XD

bewerkt door Raikkonen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die refjes waren niet al te lekker bezig, jongens toch. Laatste shot van Q2 hadden natuurlijk 100% 3 FT´s voor Iguodala moeten zijn en nog een aantal bizarre calls.

Varejao ook lekker 2 fouls binnen 10 seconden dat hij er in stond, daarna wel belangrijk met 3 of 4 aanvallende rebounds. Maandag laatste pot lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Green suspended game 5. What a fucking joke xD. Toch wel duidelijk dat NBA elke series graag naar 7 games wilt pushen. (zie Green tegen OKC)

Denk trouwens nog steeds dat GSW game 5 wint maar goed.

Voor de duidelijkheid, Green is niet geschorst voor die klap/slaande beweging richting LeBron's kroonjuwelen, hij heeft daar een flagrant 1 voor gekregen. Voor Green was dat echter z'n 4de flagrant punt van deze playoffs, waardoor hij automatisch één game schorsing krijgt. Resultaat voor game 5 is hetzelfde, maar is natuurlijk wel een verschil, en vragen als ''Waarom tegen OKC niet, en nu wel ?'' zijn dus niet van toepassing. Persoonlijk kan ik me prima vinden in deze flagrant 1.

Imo zijn de Cavs nu wel favoriet voor game 5, small ball met Green als C is het enige wat constant gewerkt heeft voor GSW. Bogut en Ezeli zijn een ramp geweest in de finals tot nu toe. Benieuwd wie Kerr gaat starten, zou me niet verbazen als het McAdoo wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat snap ik maar als de Cavs 2-1 of 3-1 voor stond zou dit echt niet gebeuren. You can book that. Die flagrant was trouwens geen flagrant tot dat ze na de wedstrijd hebben 'geupgrade'.

NBA wilt gewoon 7 games = $$$$$$$$. Prima, maar de manier hoe is walgelijk.

Cavs favoriet tegen GSW in Oracle? No. Ja, als Curry vermist is misschien.

bewerkt door Raikkonen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat snap ik maar als de Cavs 2-1 of 3-1 voor stond zou dit echt niet gebeuren. You can book that.

Zoals in 2007 toen ze Stoudemire en Diaw van de Suns (legitiem) schorste omdat ze van de bank afkwamen, en daarmee de serie tegen de Spurs kapot maakte ?

Die flagrant was trouwens geen flagrant tot dat ze na de wedstrijd hebben 'geupgrade'.

Precies, net zoals toen hij Adams trapte, die werd ook pas achteraf in een flagrant 2 omgezet. Ook bij Biyombo tegen de Pacers, en Thomas tegen de Hawks werden fouls pas achteraf omgezet in flagrants. Het gebeurt regelmatig. Wat Green deed voldoet gewoon aan de criteria voor een flagrant 1, of het nou hard of zacht was, of hij wel of niet werd uitgedaagd werd doet er niet toe.

NBA wilt gewoon 7 games = $$$$$$$$. Prima, maar de manier hoe is walgelijk.

Jammer alleen dat de NBA geen extra geld krijgt bij extra games :(. De NBA heeft een vaste tv deal, die krijgen hetzelfde bedrag voor 7 games als voor 4 games, of de Lakers vs Knicks in de finals staan, of de Bucks vs Grizzlies. En aangezien ze hun volgende deal ook al binnen hebben, die tot 2025 loopt, heeft de NBA geen grote financiële belangen bij het forceren van 7 games. Enkel de media en de teams verdienen aan extra games.

Maar blijf vooral in je complot theorie geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Errr dat doet er niet toe. Hoe langer je de series probeert te maken hoe meer aantrekkelijker het wordt. Nogmaals heb er 0 problemen mee. Elke neutrale kijker wilt 7 games maar als het zo moet? Whatever.

Ach als GSW game 5 wint dan 'in your fucking face NBA'. ;)

De 'flagrant': https://streamable.com/p8vg XDDDDDDDDDDDD

bewerkt door Raikkonen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gozer.... wat een niveau die posts van jou, je zegt letterlijk ''NBA wilt gewoon 7 games = $$$$$$$$'', en daarna doet het er niet toe dat de NBA geen geld krijgt voor extra games :cab:.

Nogmaals je kunt er om lachen, maar het voldoet gewoon aan de criteria voor een flagrant 1. Er zijn nou eenmaal regels, Green weet dat, maar hij reageert alsnog op deze manier. Green zit overigens ook aan z'n technical foul limiet, bij een tech was hij ook gewoon geschorst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites