Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Hij moet wel nog ff herstellen van een gescheurde kruisband in z'n rechterknie, nadat hij eerder z'n kruisband, knieband en meniscus in z'n linkerknie had gescheurd. Hoop dat hij goed herstelt, maar op je 17de al zo veel blessures belooft niet veel goeds :(.

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anthony Davis met z’n eerste Anthony Davis game van het seizoen, een career (tied) high 43p, 10r, 3a, 4s, 3b, 60FG%. Helaas voor hem niet genoeg voor de overwinning, de Hawks winnen hun 6de game op rij. Ik ben een fan van Teague, maar Schröder moet echt meer minuten krijgen, desnoods moeten ze maar een 2-pg systeem eruit gooien. Hoe dan ook, zeer talentvol, enge versnelling, goede finisher, 6 man of the year kandidaat.

[MENTION=8210]Raikkonen[/MENTION] Gefeliciteerd met de eerste win voor de Lakers :clap:, en ook alle Celtics fan gefeliciteerd met die overwinning, de Nets nog altijd zonder overwinning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lelijke wedstrijd van onze kant zeg. Goeie defense van Detroit, maar dat mag geen excuus zijn. Wordt weer zo'n up and down seizoen waar we nooit ver van de .500 weg gaan denk ik.

Ondertussen staat Golden State 74-44 voor aan de rust :r Dat is gewoon oneerlijk man, echt. Oh, en dan dit ook nog:

Warriors finished the half with 28 assists, setting a franchise record for assists in a half, on 30 made field goals.

Edit- Tweets werken niet meer? Dan schrijf ik het maar zo.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook het laatste Q en OT van Wolves @ Bulls gezien. Towns is goed man, geweldig talent, gaat ook een vreselijk dominante stat sheet stuffer worden. Wiggins & Bjelica speelde ook erg sterk. Die dunk van Wiggins uit de spin :<, zo atletisch man, kan me niet eens voorstellen hoe je dat doet.

Bulls offense in OT was lachwekkend. Enkel een goede look uit een offensive rebound gekregen, open 3 punter voor Butler, verder ook gewoon niets fatsoenlijks gecreëerd.

Edit: Bazemore is stiekem een zeer aardige NBA speler aan het worden. Eigenlijk te klein voor SF natuurlijk, zal nooit de grotere wings kunnen verdedigen, maar Atlanta heeft hem fantastisch ontwikkeld.

Ugh.. einde van Rockets @ Clippers was lelijk... te veel FT's, time-outs, reviews. Spel lag veel te veel stil, en dan wordt de game ook nog beslist door een, gemiste, zeer duidelijke goaltend. Maar ik wil wel ff kwijt dat Blake Griffin echt heel erg vreselijk goed is.

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet League Pass het bij jullie?

EDIT: lama doet et al.

Kobe vs Melo & PG vs LBJ :mrg: Kobe voor misschien wel zijn laatste match at MSG; die wil ik natuurlijk niet missen. Begint in ieder geval aardig. 3/5 7 points.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kobe had me een paar momenten deze match, enorm zwak. Om te huilen gewoon. Was wel een spannende match om te zien, nu ook een spannende match in Miami. Tussen 2 concurrenten; Raptors vs Heat.

[MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; kijk je Suns? at Thunder, dat is sowieso spektakel.

Oh my, Westbrook is losss. 3/6 6 points, 3 steals, 6 assists, 1 rebound, 0 to; Meh we spelen pas 9 minuutjes. :mrg:

Kobe tijdens de match tegen iemand aan de zijlijn (volgens mij Spike Lee): 'That ain't no f***in' triangle, that's a square' :-D:-D

Hassan Whiteside is echt los dit seizoen. In 24 minuutjes, 24!: 11 rebounds, 1 steal, 6 assists, 0 turnovers en 20 puntjes. En echt ziek dominant gewoon.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar start je 5-23, dit jaar start je 5-1. :D 2-0 op deze roadtrip al, dat terwijl de Blazers echt een stuk beter zijn dan ik verwacht had. Hele vloeiende offense, Lillard en McCollum zijn rasscorers. Leonard moet je ook geen foot ruimte geven en die Allan Crabbe ging ook even los. Mja Drummond is gewoon too much voor vrijwel elk NBA team. :D Hoe die man staat te rebounden, in derde kwart ook een paar heerlijke post moves zoals hierboven. Reggie zijn beste game tot nu toe in een Pistons jersey, dit seizoen erg wisselvallig, maar had een heerlijk ritme in het vierde kwart te pakken. Als hij de ruimte krijgt voor zijn floaters en layups dan gaan zijn jumpers er ook goed in. Ook van 18 punten achter in mid 3e kwart naar 19 punten voor op het eind.

Daarnaast Reggie en KCP echt bizar goed verdedigd de tweede helft, vooral KCP ben ik enorm onder de indruk van, die heeft echt stappen gezet. Vannacht naar GSW, dat wordt wederom een hele grote test. Maar wat een start van het seizoen joh, van de 6 teams waar we tegen gespeeld hebben, hebben alleen de Suns en de Pacers net geen winning record en dan start je alsnog 5-1, waar je 3-0 staat tegenover teams uit het westen.

Dre becomes the first player to average 20.3 & 20.3 through the first six games of a season sinceWilt Chamberlain in 1970/71.

Goh dan weet je dat je ziek bezig bent.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bulls at Sixers and Magic at Pacers. Leggo!

. Bij de Sixers geen Noel, dus krijgen we Richaun Holmes als starter, wie kent hem niet. Enige big op de bench is nu Christian Wood. Wie kent hem niet? Nja, alles op Jahlil Okafor haha.

Wat zijn de Sixers zwak, misschien zelfs wat erger dan de Nets. Oke, dat ook weer niet. Maar oioioi, dit is echt lelijk om te zien. Zo zwak; volgens mij kunnen spelers als Barkley en Shaq meer laten zien dan Wood & Holmes.

Paul George is vetjes bezig. 19 puntjes in Q1.

Gasol is Okafor een lesje aan het leren, jammer dat de Sixers geen beschikking heeft over wat ervaren spelers. Kunnen ze veel van oppikken.

Bulls vs Sixers slechtste match die ik dit seizoen gezien heb. :-D Magic vs Pacers is gelukkig een close match.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pistons verkleinen het gat naar 10 punten. Drummond. Wat een ontwikkeling heeft die man in zijn voetenwerk gemaakt zeg, dikke klasse hoor.

Editje; Jackson neemt de Pistons bij de hand. Van 17 na 4 puntjes het gat. Curry een hele matige derde kwart. Ploeg speelt wel beter sinds Bogut weer minuten maakt. Close game. Lekker vooruitzicht om nog even het vierde kwart mee te pikken.

Editje 2; En dan slacht werkelijk de bank van de GSW, de Pistons in een paar minuten. Hallo Livingston, Barbosa en Iggy.

bewerkt door Dansmeister
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Warriors man :cab: Spelen gewoon 3 kwarten kut, maar blijven op voorsprong omdat al die gasten van die onmogelijke schoten telkens maken en in het vierde kwart verneukt onze bench unit het weer. :D Nee die zijn duidelijk een hele maat te groot joh. Geen zwakke punten in dat team.

KCP genieten ja. Sowieso ben ik bij vrijwel iedereen echt enorm tevreden over de defense, op old man Blake na dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Miami Heat have traded Mario Chalmers and James Ennis to the Memphis Grizzlies for Beno Udrih and Jarnell Stokes, according to Yahoo! Sports' Adrian Wojnarowski. The deal saves the Heat $2.5 million in salary and even more in luxury tax payments.

Niemand die de matches van 01:00 live kijkt hier? Ik zie alleen maar reacties op de western conference tijdstippen. East is gaande at the moment.

Nja, Durant @Wizards begint zo. Gobert@Cavs. ook om 01:00 1.30 Lakers@Whiteside. Porzingis@Toronto 1.30. Dat zijn ook meteen de leukste matches, Bucks vs Celtics Charlotte vs Wolves en Mavs vs Pels zijn mwah imo. Nja Mavs vs Pels kan nog wel leuk worden, Davis moet toch wel zijn eerste match binnenhengelen.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites