Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Maar is toch ook hoe hij tegen de Jazz de wedstrijd beslist. Schoten die voor bijna iedereen als idioot worden gezien zijn voor hem gewoon "normaal".

Haha, ja. Maar blijft toch bijzonder apart om te zien, elke keer weer. Briljante shooter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik vooral zo briljant vind is dat hij echt puur op skill domineert. Fysiek is het eigenlijk gewoon een vrij klein dun mannetje. Echt hoe hij de afgelopen jaren eigenlijk elk jaar is gegroeid is echt prachtig om te zien. Maar sowieso zit dit team gewoon zo sterk in elkaar. Van de starters tot de bench en ook gewoon zoals nu Barnes die ontbreekt niet je eigenlijke tweede SF erin gooien maar bewust kiezen voor Rush om niet Iggy uit die second unit weg te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een spannend einde in Detroit, ook al had het al lang voorbij moeten zien. Lieten de Pistons helemaal terug komen. Nu wel een hele belangrijke van Knight _O_ Defenseeee nu.

Wat is dit :-D Steal Pistons. Als we dit nog verliezen hé, wtf. Geweldige verdoezelde Hack-a-Dre maar hij maakt ze allebei :-D Wat een wedstrijd dit. Damnnnn OT.

Echt ongelooflijk dat we deze wedstrijd gaan verliezen. Echt ongelooflijk.

835.gif

Nou. Zolang er Knight is is er hoop _O_

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stripper zwanger maken, en een haar een miljoen bieden voor een abortus. Vervolgens een half jaar lang ontkennen dat het zijn kind is, en elke vorm van medewerking weigeren. Of van mening zijn dat de NFL Ray Rice, die z’n verloofde knock-out slaat, niet zou moeten schorsen omdat zij hem al vergeven heeft. Waar maakt iedereen zich dan druk om ?

Dat soort dingen maken het voor mij altijd wel wat moeilijker om iemand ‘’toe te juichen’’. Niet dat er ook maar een speler of team in de NBA is waar ik echt voor juich, maar de één gun ik natuurlijk wel wat meer dan de ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites