Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Vanavond onze mini competitie weer van start. Dit jaar voor t eerst met elke week loten en niet volgens ranking. Hopen op een haalbare speler, want echte vorm is er niet. Krijg geen dubbel erin. Wel proberen vanaf week 1 de 180s te domineren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

180'ers winnen geen wedstrijd. Dubbels wel. Maar hij valt vanzelf wel, meestal als je denkt dat de 1e of 2e pijl er niet inzit ;)

Zit wel wat in ja. Ik zit nog in de oefenfase, ik ben nog niet goed genoeg/te wisselvallig om al wedstrijden te spelen. De dubbels liggen mij bij vlagen dan wel weer heel goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit wel wat in ja. Ik zit nog in de oefenfase, ik ben nog niet goed genoeg/te wisselvallig om al wedstrijden te spelen. De dubbels liggen mij bij vlagen dan wel weer heel goed :)

Gewoon gaan spelen, daar leer je heel veel meer van dan thuis gooien. Het is ook echt heel anders gooien onder echte wedstrijddruk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon gaan spelen, daar leer je heel veel meer van dan thuis gooien. Het is ook echt heel anders gooien onder echte wedstrijddruk

Dat is zo, maar goed ik ben ook nog maar een beginner.. Ik heb die vloeiende beweging nog niet dus dat is nog een kwestie van gooien gooien gooien, wat ik nu dus ook aan het doen ben. Maar ik heb nog zo veel van die losse darts he of dat ik hem naar beneden trek. Dat moet er nog uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites