Bruins Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 Is het ook? Van beide bonden doen spelers mee, voornamelijk PDC wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2015 Oh dit is dat gemixte toernooi? Lekker dan (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Hoe kan hij zich daar nou voor plaatsen, speelt de laatste jaren toch vet slecht? Maar wel geweldig hoor, Fordham is held (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Goede comeback blijkbaar. Van der Voort net langs Jenkins. Drie Nederlanders morgen in de kwartfinales, Klaasen en Van Gerwen plaatsten zich gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Nederlanders zijn goed bezig. Ook geen hele sterke tegenstanders tegenover zich in de semis opzoch. Wel allemaal te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 Hoe kan hij zich daar nou voor plaatsen, speelt de laatste jaren toch vet slecht? Maar wel geweldig hoor, Fordham is held (d) Leuke woordgrap. Wel een held idd. Knap dat hij zich terug heeft gevochten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 The Viking _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 De dubbels van Gerrie :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2015 Wel heerlijke finale dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Dubbel 14, ouch. Heerlijke pot inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2015 Godver Koert :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Hahaha Koert :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Wie heeft gewonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2015 Wie heeft gewonnen? Thornton, 5-4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Dankje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Vanavond onze mini competitie weer van start. Dit jaar voor t eerst met elke week loten en niet volgens ranking. Hopen op een haalbare speler, want echte vorm is er niet. Krijg geen dubbel erin. Wel proberen vanaf week 1 de 180s te domineren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 oktober 2015 Share Geplaatst 17 oktober 2015 Wil ik net kaarten gaan bestellen, is de Premier League al uitverkocht in Rotterdam :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Onze Kim wint een groot tornooi :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Een European Tour vind ik niet bepaald een groot toernooi, maar het is een knappe prestatie inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 De zoveelste keer net niet (140). Die allereerste 180 wil maar niet vallen bij mij :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 De zoveelste keer net niet (140). Die allereerste 180 wil maar niet vallen bij mij :( 180'ers winnen geen wedstrijd. Dubbels wel. Maar hij valt vanzelf wel, meestal als je denkt dat de 1e of 2e pijl er niet inzit ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 180'ers winnen geen wedstrijd. Dubbels wel. Maar hij valt vanzelf wel, meestal als je denkt dat de 1e of 2e pijl er niet inzit ;) Zit wel wat in ja. Ik zit nog in de oefenfase, ik ben nog niet goed genoeg/te wisselvallig om al wedstrijden te spelen. De dubbels liggen mij bij vlagen dan wel weer heel goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 De zoveelste keer net niet (140). Die allereerste 180 wil maar niet vallen bij mij :( Geduld hebben. Komt vanzelf, vaak als je er niet voor staat of het niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Zit wel wat in ja. Ik zit nog in de oefenfase, ik ben nog niet goed genoeg/te wisselvallig om al wedstrijden te spelen. De dubbels liggen mij bij vlagen dan wel weer heel goed :) Gewoon gaan spelen, daar leer je heel veel meer van dan thuis gooien. Het is ook echt heel anders gooien onder echte wedstrijddruk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Gewoon gaan spelen, daar leer je heel veel meer van dan thuis gooien. Het is ook echt heel anders gooien onder echte wedstrijddruk Dat is zo, maar goed ik ben ook nog maar een beginner.. Ik heb die vloeiende beweging nog niet dus dat is nog een kwestie van gooien gooien gooien, wat ik nu dus ook aan het doen ben. Maar ik heb nog zo veel van die losse darts he of dat ik hem naar beneden trek. Dat moet er nog uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten