Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ook vanavond weer een klein toernooitje met wat vrienden onderling houden. Zitten nu op een niveau waar we rond de 45-50 darts uit zijn, weet niet of je dat enigzins een niveau mag noemen? [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; en de rest.

Mwa wij zitten meestal in de 30-40, soms erondern. Hanteren altijd de regel om na 45 darts te gaan bullen voor een leg, anders blijf je bezig met je dubbels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gooide laatst tegen de computer een pot met een gemiddelde van 68, best aardig.

Nog mensen hier die mee gaan doen met de Dutch Open?

Ik wou gaan, maar ben Maandag van de trap gevallen en heb daar nog gigantisch veel last van. Ben ook in dramatische vorm trouwens dus denk niet dat ik meedoe. Dit jaar pas 2 180s en heb echt wel aardig wat gegooid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het er maar even van genomen:p harrows dartbordje opgehaald gister+ pijlen van van gerwen. Lastig om pijlen uit te zoeken. Had altijd mervyn king pijlen 21 gram, maar die kon ik in de winkel niet vinden. Dus maar voor van gerwen pijlen gekozen. 21 gram. Wel prijzig maar wat kan het schelen:p

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond competitie, het is spannend bij ons. Kan nog alle kanten op, maar de rest van ons team wil niet promoveren. Maar we gaan ook niet met opzet verliezen.

N4uCCqu.png

Wij staan 2e, maar onze tegenstander heeft een wedstrijd te goed, dus eigenlijk staan hun 2e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met wat voor pijlen gooien jullie? Ik twijfel of ik nieuwe pijlen ga halen of niet. Ik heb nu 2 setjes merkloze pijlen, geen idee hoe zwaar, maar nu ik het wat vaker doe wil ik wel een keer goede pijlen kopen.

Is er een webshop waar ik kan bestellen en testen? iemand ervaring mee?

Ik gooi zelf met Harrows Assassin 24gr. Geen speler-pijlen dus, maar gewoon een set van een bekend merk.

Als je darts wilt uitproberen zou ik je aanraden deze winkel eens te bezoeken: http://www.houseofdarts.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met wat voor pijlen gooien jullie? Ik twijfel of ik nieuwe pijlen ga halen of niet. Ik heb nu 2 setjes merkloze pijlen, geen idee hoe zwaar, maar nu ik het wat vaker doe wil ik wel een keer goede pijlen kopen.

Ik heb Unicorn Catalyst, 21 gram. En nog een setje van 23 gram, merk weet ik niet, maar dat ligt me niet lekker. Het gewicht is goed, maar ik krijg ze niet goed in het bord. Al verschillende shaflengtes geprobeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gooi zelf met Harrows Assassin 24gr. Geen speler-pijlen dus, maar gewoon een set van een bekend merk.

Als je darts wilt uitproberen zou ik je aanraden deze winkel eens te bezoeken: http://www.houseofdarts.nl/

Had eigenlijk gehoopt wat online te kunnen bestellen en dan thuis te kunnen testen. Ben vaak druk dus als ik die kant op moet ben ik zo meer dan 2 uur weg. Test altijd liever thuis, maar vrees dat dat lastig gaat worden. Dan is dit wel een goede tip. Heb in ieder geval al nieuwe flights en shafts online besteld, kijken of ik hier beter mee ga gooien, nu hangen mijn pijlen een beetje in het bord. Als het niet helpt ga ik die kant eens op. Thanks voor de tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had eigenlijk gehoopt wat online te kunnen bestellen en dan thuis te kunnen testen. Ben vaak druk dus als ik die kant op moet ben ik zo meer dan 2 uur weg. Test altijd liever thuis, maar vrees dat dat lastig gaat worden. Dan is dit wel een goede tip. Heb in ieder geval al nieuwe flights en shafts online besteld, kijken of ik hier beter mee ga gooien, nu hangen mijn pijlen een beetje in het bord. Als het niet helpt ga ik die kant eens op. Thanks voor de tip.

Graag gedaan. (y)

Laatste tip, weet niet of het ook bij jouw werkt, maar mijn pijlen 'hingen' ook eerst in het bord. Ik gebruikte toen gewoon normale flights, dat stevige spul. Toen heb ik een keer geprobeerd om met Dimplex-flights te gaan gooien: http://www.themagicdarts.nl/vmchk/flights/dimplex_flights.html

Die zijn iets lichter en er zitten een soort ribbels op. Sindsdien staan ze bij mij prima in het bord, niet meer vanaf gestapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://andysdarts.nl/ heb ik mijn spullen besteld. Ze hebben ook een fysieke winkel in Rotterdam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://andysdarts.nl/ heb ik mijn spullen besteld. Ze hebben ook een fysieke winkel in Rotterdam.

Dit is echt een fantastische winkel. Althans, 2 jaar geleden kwam ik hier nog wel is. Tegenwoordig bestel ik alles uit Engeland. Echt veel goedkoper. Gooi trouwens met 23gr Chisnall pixel grip. Pixeltjes zijn wel wat glad geworden al maar zou geen andere pijl meer willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is echt een fantastische winkel. Althans, 2 jaar geleden kwam ik hier nog wel is. Tegenwoordig bestel ik alles uit Engeland. Echt veel goedkoper. Gooi trouwens met 23gr Chisnall pixel grip. Pixeltjes zijn wel wat glad geworden al maar zou geen andere pijl meer willen hebben.

Welke site bestel je in Engeland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren zowaar een wedstrijd verloren, pas de 2e dit seizoen. Eerste leg ging prima, 3x 100 en in 18 darts uit. 2e leg ook, maar kreeg 'm niet uit. De tegenstander wel. 3e leg hetzelfde verhaal. Daarna ook nog een koppel verloren, het was niet onze dag gisteren.

Mijn beste leg was in de captain's choice: 78, 96, 95, 100, 50, 72 (17 darts)

Link naar opmerking
Deel via andere websites