Montass Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Ik ben er wel bij. Heb er niet zo'n zin in :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Max speelt het ook (h) http://www.dumpert.nl/mediabase/6783827/6b03c223/max_verstappen_doet_oefenen.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Kun je dit spel ook met 2 personen spelen op 1 PS4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 31 mei 2016 Share Geplaatst 31 mei 2016 Nee, zover ik weet niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 Ik wil prima binnenkort weer ff een raceje doen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 juni 2016 Share Geplaatst 1 juni 2016 Stuur mij een mention en ik doe mee. Een mention stuur je door @ Montass ; (maar zonder de spaties ertussen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 Stuur mij een mention en ik doe mee. Een mention stuur je door @ Montass ; (maar zonder de spaties ertussen). Ik zou wel willen, maar iemand heeft mij verwijderd uit jouw friendlist op de PS4 :nee: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 Ja excuus excuus.. Ik was helemaal vergeten dat jij het was, want ik kon me na al die maanden niet meer herinneren wie jouw username had. Ik voeg je vanavond weer toe :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2016 Ja excuus excuus.. Ik was helemaal vergeten dat jij het was, want ik kon me na al die maanden niet meer herinneren wie jouw username had. Ik voeg je vanavond weer toe :). :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Thank you! @Richarð.; @Steven013; @Montass; @Klap00r; @Jelle.; @Bramvinos; @Dansmeister; @Tom.; @Keko; @mvdb_nl; @Cerebral; @sirkeith; @kjhkevin; @Bakkes12; @Mvdv; @Michaelinho*; De shit is aan, race, nu! Vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Doe het maar even in dit topic, gaat iemand nog F1 2016 halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Ja, hier al besteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Is er überhaupt iemand die nog Project Cars doet? Ik doe het inmiddels weer iets meer, maar mijn track-record is helaas pleite :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Doe het maar even in dit topic, gaat iemand nog F1 2016 halen? Ja denk dat ik die ook wel ga halen. Zou helemaal gaaf zijn om dan ook zo'n race seat en stuur te halen maar die dingen zijn belachelijk prijzig wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; hij en Steven weten wel het één en ander over een stuurtje. Hoeft geloof ik niet zo heel duur te zijn, maar ik heb gewoon een bepaalde voorkeur (wat bepaald niet goedkoop is). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Twijfel of ik hem ga halen. Vind een racespel wel leuk, maar speel het niet super veel. Wat voegt F1 nou echt toe ten opzichte van CARS? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 PCars is veel uitgebreider natuurlijk, maar F1 is wel F1 en dan kun je met Max rijden bij Red Bull (mocht je dat leuk vinden). Als ze tilt sturen nou in de game hadden gezet had ik deze zeker gekocht, want ik blijf een F1 fan, maar goed, not gonna happen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 En carrière is dit jaar een stuk uitgebreider dan bijvoorbeeld 2015. Nu kan je weer je eigen rijder maken, inc. avatar, nummer en helm. [YOUTUBE]zrOkr-DMuLI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 PCars is veel uitgebreider natuurlijk, maar F1 is wel F1 en dan kun je met Max rijden bij Red Bull (mocht je dat leuk vinden). Als ze tilt sturen nou in de game hadden gezet had ik deze zeker gekocht, want ik blijf een F1 fan, maar goed, not gonna happen.. Als er geen tilt sturen in zit haak ik sowieso af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Wat houdt tilt sturen in? Wilde dit spel misschien wel gaan halen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Je controller is je stuur. Niet dmv de analogsticks, maar letterlijk je controller naar links/rechts draaien. [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Ja denk dat ik die ook wel ga halen. Zou helemaal gaaf zijn om dan ook zo'n race seat en stuur te halen maar die dingen zijn belachelijk prijzig wel. Ik heb zelf de Thrustmaster T100 voor heel weinig kunnen krijgen, was in april 2015 voor 57 euro ex verzendkosten. Vlak daarna is hij alleen maar gestegen qua prijs en nu ligt hij iets boven de 100 euro. En dat terwijl het een stuur is voor de PS3. F1 2016 net besteld, 50 euro bij Yourgamezone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Je controller is je stuur. Niet dmv de analogsticks, maar letterlijk je controller naar links/rechts draaien. [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Ah op die manier, thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Ik heb zelf de Thrustmaster T100 voor heel weinig kunnen krijgen, was in april 2015 voor 57 euro ex verzendkosten. Vlak daarna is hij alleen maar gestegen qua prijs en nu ligt hij iets boven de 100 euro. En dat terwijl het een stuur is voor de PS3. F1 2016 net besteld, 50 euro bij Yourgamezone. Moet je dan echt vast zitten. Lijkt me niet dat je dit op een bank kan doen. Je zal echt achter een tafel moet gaan zitten of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2016 PCars is veel uitgebreider natuurlijk, maar F1 is wel F1 en dan kun je met Max rijden bij Red Bull (mocht je dat leuk vinden). Als ze tilt sturen nou in de game hadden gezet had ik deze zeker gekocht, want ik blijf een F1 fan, maar goed, not gonna happen.. Als er geen tilt sturen in zit haak ik sowieso af. Jullie moeten niet vergeten dat de besturing van F1 totaal niet te vergelijken valt met pCars. pCars heeft geen steering assist en is sowieso veel twitchier/gevoeliger. F1 2015 is met de controller met sticks beter te spelen dan met stuur bijv. F1 games zijn altijd veel meer arcade dan dat een pCars is. Valt echt niet te vergelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten