Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

PCars is veel uitgebreider natuurlijk, maar F1 is wel F1 en dan kun je met Max rijden bij Red Bull (mocht je dat leuk vinden).

Als ze tilt sturen nou in de game hadden gezet had ik deze zeker gekocht, want ik blijf een F1 fan, maar goed, not gonna happen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PCars is veel uitgebreider natuurlijk, maar F1 is wel F1 en dan kun je met Max rijden bij Red Bull (mocht je dat leuk vinden).

Als ze tilt sturen nou in de game hadden gezet had ik deze zeker gekocht, want ik blijf een F1 fan, maar goed, not gonna happen..

Als er geen tilt sturen in zit haak ik sowieso af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja denk dat ik die ook wel ga halen. Zou helemaal gaaf zijn om dan ook zo'n race seat en stuur te halen maar die dingen zijn belachelijk prijzig wel.

Ik heb zelf de Thrustmaster T100 voor heel weinig kunnen krijgen, was in april 2015 voor 57 euro ex verzendkosten. Vlak daarna is hij alleen maar gestegen qua prijs en nu ligt hij iets boven de 100 euro.

En dat terwijl het een stuur is voor de PS3.

F1 2016 net besteld, 50 euro bij Yourgamezone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf de Thrustmaster T100 voor heel weinig kunnen krijgen, was in april 2015 voor 57 euro ex verzendkosten. Vlak daarna is hij alleen maar gestegen qua prijs en nu ligt hij iets boven de 100 euro.

En dat terwijl het een stuur is voor de PS3.

F1 2016 net besteld, 50 euro bij Yourgamezone.

Moet je dan echt vast zitten. Lijkt me niet dat je dit op een bank kan doen. Je zal echt achter een tafel moet gaan zitten of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er geen tilt sturen in zit haak ik sowieso af.

Jullie moeten niet vergeten dat de besturing van F1 totaal niet te vergelijken valt met pCars. pCars heeft geen steering assist en is sowieso veel twitchier/gevoeliger.

F1 2015 is met de controller met sticks beter te spelen dan met stuur bijv. F1 games zijn altijd veel meer arcade dan dat een pCars is. Valt echt niet te vergelijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites