mvdb_nl Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Vanavond of zondag bedoel je? Voor zondag weet ik nog niet precies wat het handigst is. Skype/teamspeak zal het in ieder geval niet worden, omdat er ook allerlei mensen zijn die niet naast een PC zitten tijdens het gamen. zondag. Mobieltjes ipad.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Ik ben geen voorstander van 2 aparte chats, das kut :( de ingame chat viel me opzich nog mee zondag, maar goed was anders. Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2015 Trainingskampje zit er weer op. Kon nog wel eens een interessant race'je worden zondag. Zeker als Tom. zich ook nog in de top 5 komt mengen, gezien zijn tijden. Hieronder even wat nieuwe PB's; Michael - 1:33.6 (Quali + Race) Montass - 1:33.6 (Race) Klap00r - 1:34.6 (Quali) Mvdb_nl - 1:34.9 (Race) Richarð. - 1:37.8 (Race) In de race zelf was ik weer als vanouds slecht weg, moest in de eerste bocht dus de buitenbocht nemen en Klap00r stak hem heel netjes binnen door. Cris kon dus heel eenvoudig weg lopen, zonder enige druk in zijn rug. Want Klap00r moest mij verdedigen, ik moest Mvdb_nl verdedigen en dat resulteerde voor ons drieën in wat kleine foutjes. Ik wist uiteindelijk weer wat bij Mvdb_nl weg te lopen, Klap00r maakte en foutje en de jacht op Montass kon beginnen. Een jacht was het echt niet, want we reden ongeveer gelijke ronde tijden, kleiner werd het verschil dus niet. Montass uiteindelijk verdiend gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Ik had ook nog een PB hoor :LO: 1.36.8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2015 Goed van je man! #trainingsbeest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Was voetballen vandaar dat ik niet mee kon doen. Heb vanmiddag wel zelf getest 17 rondes. Moet zeggen niet eens in de buurt van deze tijden. Snelste tijd was 1:44: 5 haha. Kreeg pas na 4 rondes door dat je met terugschakelen een hoop tijd won met wegrijden. Dus ging van ronde tijd 1: 52 daarheen. Op zich redelijk in mijn geval :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Gaat heel leuk worden met Sharon. Sharon is net ff tikkie sneller, maar ik ben wat constanter denk ik. Als ze geen foutjes maakt dan zal ze denk ik winnen, maar t gaat een super leuke race worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Vergeet mijn pb van 1.37.2 niet van de race :@ Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Ik had nog een 1:33.9 in de kwalificatie, maar die van jouw was echt beestig Michael. Mijn ronde valt en staat bij de eerste chicane met die pilaar. Als ik daar perfect door kom, is het sowieso een 1:33. Kom ik die normaal door, is het een 1:34 laag, want nergens verlies of win ik nog tijd. Zondag gaat interessant worden. Ben zelf niet zo'n fan van de ingame chat, want dat is mij een partij chaos. Maar gezien ik verwacht dat er toch gelapt gaat worden, moet ik er wel in zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2015 Weet ook niet zo goed hoe ik daar ineens aan kwam :-D. Vraag me ook af of ik dat nog een keer kan evenaren. Kan het rondje nog wel visualiseren, opnieuw uitvoeren is een tweede. Er zijn volgens mij 3 dingen die ik 'anders' heb gedaan in dit rondje. Vroeger dan normaal geremd bij de 1e chicane en daardoor sneller er door. Iets eerder het gas los gelaten bij die twee (bijna) volgas rechter en in beide knikken de apex geraakt. En iets eerder geremd bij de laatste bocht en ook daar met meer snelheid door. Overigens eerst maar zien of we met meer dan 8 zijn. Als dat het geval is moeten we het aquarium (gamechat) wel gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2015 (bewerkt) Er is weer een lobby open, voor wie zin heeft. Nieuwe PB op Oulton, ik dacht niet dat het nog mogelijk was. 1:33.545 31 juli 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 Jelle, als ik één ding kan zeggen; oefenen oefenen oefenen... Sharon was in het begin serieus van hetzelfde niveau als jij en nu rijdt ze in de buurt van mijn tijden. Vaak binnen een seconde. In het begin van PCars was dat gewoon een slechte grap. Vandaag maakte ik op Oulton Park één foutje, zij reed mij voorbij en ik heb in de resterende 3 ronde haar niet kunnen inhalen. Niet op een fout te betrappen. Alles door oefening (ADO). Ze heeft echt onwijs veel geoefend de laatste tijd. Ik heb niet super veel tijd om te oefenen. Maar ik vind het ook niet erg om te 'verliezen'. Zolang er iemand in de buurt van mij rijdt heb ik het echt super naar mn zin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2015 (bewerkt) Ik heb niet super veel tijd om te oefenen. Maar ik vind het ook niet erg om te 'verliezen'. Zolang er iemand in de buurt van mij rijdt heb ik het echt super naar mn zin! En daar gaat het ten slotte om! :checkit: Round 1 - Startgrid Oulton Park Int. (O.V.B.)* *De oplettende lezer zal het opvallen dat een aantal coureurs een nieuw helm design heeft gekregen/uitgezocht. Zo zijn de designs van mijzelf, Montass, Steven, Richard. en Cerebral aangepast. En daarnaast hebben we natuurlijk de nieuwkomers Dansmeister, Mitchwolters (niet-MU), Superracer (niet-MU) en kjhkevin. Van Noviomagus, Mvdv, Cerebral en Superracer is niet zeker of ze er zullen zijn. De rest zal er waarschijnlijk gewoon allemaal zijn. Mochten de vier twijfelgevallen er ook allemaal zijn dan zitten we aan een historisch hoog deelnemers veld van 15 deelnemers (y). Bakkes12 is er sowieso niet en van Keko, Jelle en FC-Breda heb ik geen bevestiging gekregen. Maar deze drie hebben in een eerder stadium ook al aangegeven meestal niet te kunnen. 1 augustus 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Hangt van mijn werk af, ik ben er misschien bij! Dus we zien het vanzelf. :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Komt vanavond visite, dus ben er zeker niet bij. Maar goed ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ik probeer er bij te zijn, maar kan het niet garanderen. Wordt strijden om de laatste plaats, zag de tijden van anderen hier voorbij komen en daar kom ik bij lange na niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2015 Grote kans dat we met zoveel zijn dat er geen party is vanavond. Als ik je geen invite gestuurd heb voor de lobby, stuur me dan even een message. Zal zelf niet veel rijden in de practice (PSV is dan nog bezig), dus zal het wel regelmatig in de gaten houden (y). [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; @rest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Misschien niet helemaal het juiste topic om het te vragen, maar ik doe het toch. Via PS Plus wordt deze game aangeboden voor slechts 40 eurootjes. Ik durf, als ik het allemaal zo lees, te stellen dat dat een prima investering is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2015 Misschien niet helemaal het juiste topic om het te vragen, maar ik doe het toch. Via PS Plus wordt deze game aangeboden voor slechts 40 eurootjes. Ik durf, als ik het allemaal zo lees, te stellen dat dat een prima investering is? Zeker wel het juiste topic (y) Als je van racen houdt en wilt kunnen switchen tussen allerlei verschillende raceklasses dan is 40 euro zeker een prima investering ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Zeker wel het juiste topic (y) Als je van racen houdt en wilt kunnen switchen tussen allerlei verschillende raceklasses dan is 40 euro zeker een prima investering ja. Doelde meer op objectiviteit ;) Al dat enthousiasme. Vroeger veel Gran Turismo gespeeld, was ik altijd wel paar uurtjes zoet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2015 Wij zijn heel objectief als het aan komt op Project C.A.R.S. hoor :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ik bak er weinig van maar vind het ook een prima game. Als je je vermaakte met GT dan is dit zeker voor 40 euro een prima aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Wij zijn heel objectief als het aan komt op Project C.A.R.S. hoor :huhu: Haha, dat dacht ik al :D Ik bak er weinig van maar vind het ook een prima game. Als je je vermaakte met GT dan is dit zeker voor 40 euro een prima aankoop. Bedankt gents! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 [MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; sowieso kerel. Echt een gave game. Als je GT5 leuk vond, vind je dit al helemaal gaaf. Veel realistischer, veel minder auto's (die 500 ga je toch niet gebruiken) en online is echt onwijs leuk met ons allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 [MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]; sowieso kerel. Echt een gave game. Als je GT5 leuk vond, vind je dit al helemaal gaaf. Veel realistischer, veel minder auto's (die 500 ga je toch niet gebruiken) en online is echt onwijs leuk met ons allemaal. Zal straks gelijk de download maar aan zetten dan. Kunnen jullie me binnenkort op een rondje rijden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten