Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

Goh, was echt genieten gister man. Echt lekker om met zoveel mensen on track te zijn :D. Ben vanmorgen even begonnen met de voorbereidingen op de rest van het seizoen, dus even alle hotlaps per circuit opgenomen en even wat tijden neergezet. Kan iedereen dat straks even vergelijken met zijn eigen tijden. Hieronder even een overzicht inclusief beeldmateriaal.

1. Oulton Park International - 1:34.693

[YOUTUBE]ofTVxQasZW0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]jT02GOFhtbw[/YOUTUBE]

2. Zolder - 1:34.964

[YOUTUBE]Z2bYaCKIIdE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]s89dg044Ryw[/YOUTUBE]

3. Monaco GP - 1:33.950

[YOUTUBE]8kcZ4d7Is7s[/YOUTUBE] [YOUTUBE]9ZPBl28V3Gw[/YOUTUBE]

4. Sonoma Raceway National - 1:33.197

[YOUTUBE]eV1ThDtfDWA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]TOfgjhbuzhE[/YOUTUBE]

5. Brands Hatch GP - 1:25.806

[YOUTUBE]jhdSJmCmMHQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]kUHAvz3po5w[/YOUTUBE]

Ik werd in de 1e race echt twee keer flink gebeukt... Uiteindelijk scheelt me dat maar 1 plek (de 4e), want de top 3 was gewoon te goed. Ik gok dat RIchard motdattan is? Lag namelijk steeds dicht bij hem.

EDIT: Kan ik trouwens ook een knal gele auto nemen? Dan herken ik mijzelf tenminste in de herhalingen :cab:

EDIT2: Hoe racen jullie eigenlijk met je stuur (en pedalen?)? Dan kan je toch niet lekker op de bank chillen? @ diegene die een stuur hebben

Antwoord op EDIT 1: Ja, je kunt een andere kleur auto kiezen. In de lobby naar vehicle gaan. Driehoekje -> Open Wheel -> Formule Gulf 1000 -> D-pad naar links/rechts om een livery te kiezen. Echter, het wil niet zeggen dat pCars dit in de replays ook goed weergeeft :r. Replays zijn hier en daar wat gebugt.

Antwoord op EDIT 2: Ik heb op m'n kamer sowieso geen bank staan ;c. Ik heb een luxe bureaustoel en een Wheelstand Pro, waarop mijn stuur gemonteerd zit. Zoals op dit plaatje.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wat een heerlijk spel is het, alleen al omdat ik eindelijk bekende heb om het mee te spelen :D [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Bedankt voor het compliment, heb het gisteren aan het eind van de middag gehaald inderdaad en had denk ik net 1 race gedaan met de kart :cab: @Michaelinho; 2 rondes is nog te veel, ik kwam namelijk niet verder dan 20 meter in game :cab: :cab: Viel er echt meteen uit, vond ik wel jammer, had toch graag meegedaan. Ga deze week toch proberen om wat meer te spelen zodat ik misschien wat meer concurrentie kan bieden. Wat raden jullie aan? Ik heb namelijk geen idee hoe die auto in te stellen, doe echt maar wat.. :#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd in de 1e race echt twee keer flink gebeukt... Uiteindelijk scheelt me dat maar 1 plek (de 4e), want de top 3 was gewoon te goed. Ik gok dat RIchard motdattan is? Lag namelijk steeds dicht bij hem.

Ja, dat ben ik. Wij gingen lekker gelijk op, ja. We wisselde ook wel een paar keer van positie. Voor mij is dat ook leuker, want ik racede/racete (?) hiervoor vaak met de Top 4 en die is gewoon veel beter dan ik. Nu rij ik tenminste met iemand die mijn niveau is. Geld, in iets mindere mate (niet veel overigens) ook voor Jelle en Tom (niet op forum). Kan ik ook een beetje vechten om posities. Dus sowieso vaker meedoen, heren. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat ben ik. Wij gingen lekker gelijk op, ja. We wisselde ook wel een paar keer van positie. Voor mij is dat ook leuker, want ik racede/racete (?) hiervoor vaak met de Top 4 en die is gewoon veel beter dan ik. Nu rij ik tenminste met iemand die mijn niveau is. Geld, in iets mindere mate (niet veel overigens) ook voor Jelle en Tom (niet op forum). Kan ik ook een beetje vechten om posities. Dus sowieso vaker meedoen, heren. (y)

Is wel de bedoeling ja (y). Van die duels is gewoon het tofste.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijk spel is het, alleen al omdat ik eindelijk bekende heb om het mee te spelen :D [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Bedankt voor het compliment, heb het gisteren aan het eind van de middag gehaald inderdaad en had denk ik net 1 race gedaan met de kart :cab: @Michaelinho; 2 rondes is nog te veel, ik kwam namelijk niet verder dan 20 meter in game :cab: :cab: Viel er echt meteen uit, vond ik wel jammer, had toch graag meegedaan. Ga deze week toch proberen om wat meer te spelen zodat ik misschien wat meer concurrentie kan bieden. Wat raden jullie aan? Ik heb namelijk geen idee hoe die auto in te stellen, doe echt maar wat.. :#

Gewoon lekker (veel) Free Practice doen op Oulton Park International met Formule Gulf en gewoon rondje na rondje knallen. En dan steeds iets sneller proberen te gaan. Probeer ook te onthouden per sector waar je sneller was en dat uiteindelijk samen te vatten in een goed rondje. Uiteindelijk gaat het niet eens om één supersnel rondje, maar om consistent zijn en geen fouten maken. Je kunt beter iedere ronde (bijv.) een 1:35.2 rijden als dat je de ene keer een 1:35.1 rijd en de volgende ronde een 1:36.0.

Voor wat betreft het instellen van de auto, daar hoef je eigenlijk niet zoveel aan te doen bij deze auto's. Enige wat ik bij deze auto's aan pas is de Final Drive in je gearbox (1 tikje meer naar links, 5.07 is de waarde geloof ik) en ik heb de downforce iets aangepast. Ik geloof naar 18 voor en 16 achter. Er zijn hier nauwelijks lange rechte stukken en wel veel snelle bochten, dus je hebt meer dan grip etc. nodig. Daarom dus meer downforce.

Meer mensen op je eigen niveau in een race is altijd leuker Richard! Meerijden is leuk, maar het gaat natuurlijk om racen. Goede ontwikkeling dus (y). En natuurlijk leuker om dat de plekken 7 t/m 10 nu ook punten opleveren :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer mensen op je eigen niveau in een race is altijd leuker Richard! Meerijden is leuk, maar het gaat natuurlijk om racen. Goede ontwikkeling dus (y). En natuurlijk leuker om dat de plekken 7 t/m 10 nu ook punten opleveren :D.

Ach, ik geef niet zo om die punten. Zoals ik al eerder zei; ik rijd mee, vooral, voor de gezelligheid. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefelicteerd met het kampioenschap Richard. Maar je hebt gelijk ik vind het ook leuker om met jou etc te racen al is mijn niveau wel beetje naar beneden gegaan (kom weer terug denk ik :p). Met michael montass en dat meisje is het gewoon minder leuk, niet omdat ik ze niet gezellig vind maar omdat ik ze naar 1 rondje niet meer tegenkom en ze het laatste rondje weer op mijn kont zitten :cab: ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefelicteerd met het kampioenschap Richard. Maar je hebt gelijk ik vind het ook leuker om met jou etc te racen al is mijn niveau wel beetje naar beneden gegaan (kom weer terug denk ik :p). Met michael montass en dat meisje is het gewoon minder leuk, niet omdat ik ze niet gezellig vind maar omdat ik ze naar 1 rondje niet meer tegenkom en ze het laatste rondje weer op mijn kont zitten :cab: ;e

Niet zomaar een meisje vriend...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=31711]Klap00r[/MENTION];

DAT meisje :r. Snap het ook wel, verliezen van een vrouw is pijnlijk :D

Heb er overigens geen enkel probleem mee dat ik jullie in de laatste rondes weer tegenkom. Teken dat het volgens plan loopt. De gezelligheid laat ik aan Richard over ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jelle, als ik één ding kan zeggen; oefenen oefenen oefenen... Sharon was in het begin serieus van hetzelfde niveau als jij en nu rijdt ze in de buurt van mijn tijden. Vaak binnen een seconde. In het begin van PCars was dat gewoon een slechte grap. Vandaag maakte ik op Oulton Park één foutje, zij reed mij voorbij en ik heb in de resterende 3 ronde haar niet kunnen inhalen. Niet op een fout te betrappen.

Alles door oefening (ADO). Ze heeft echt onwijs veel geoefend de laatste tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor tijden rijden jullie nu op Oulton Park [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; en [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; ?

Zie post 606 ;c. Mijn tijden op alle circuits van de kalender staan in die post. Zal vast nog wel iets beter kunnen hier en daar, maar dat is wel ongeveer wat ik redelijk constant kan rijden verwacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er dit weekend ook wel weer bij. Jammer dat ik vorig seizoen pech had bij de laatste 2 races (incl dat ik niet mee kon doen). Ga er van uit dat ik nu wat lager in het klassement zal komen gezien het oefenen van anderen en het totaal links laten liggen van Pcars. Mooie hieraan is wel dat ik eindelijk meer in gevecht zal komen te zitten. Eerder was het altijd even meehangen met Cris en dan nog een poos met michael (iig de eerste paar races) en vervolgens was het de vraag of Martin z'n dag had of niet.

Overigens, leuke baan en auto keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites