Michaelinho* Geplaatst 17 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2015 Ik wil er ook graag bij zijn maar de tijden komen mij niet echt uit. Andere dag en tijden komen mij beter uit! Dat snap ik, maar aangezien dit voor de overige deelnemers de beste dag en tijd is, blijft dat in principe onveranderd. Ik neem aan dat je begrijpt dat ik niet op voor 1 persoon het hele schema om kan gooien. Zolang ik van de andere deelnemers geen indicatie krijg dat zij het liever op een andere dag/tijdstip hebben, zal de zondag de vaste dag blijven. Wellicht dat je zelf een voorstel kunt doen en dit kunt overleggen met de andere deelnemers :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Weet nog niet of ik er zondag bij ben. Moet in ieder geval werken, dus zal er waarschijnlijk niet vroeg bij zijn, maar ik moet even kijken hoe het zit met mijn verhuizing. Misschien dat we daar zondagavond nog mee doorgaan, maar dat weet ik nog niet zeker. Als ik meer weet laat ik het weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2015 Weet nog niet of ik er zondag bij ben. Moet in ieder geval werken, dus zal er waarschijnlijk niet vroeg bij zijn, maar ik moet even kijken hoe het zit met mijn verhuizing. Misschien dat we daar zondagavond nog mee doorgaan, maar dat weet ik nog niet zeker. Als ik meer weet laat ik het weten. Geen enkel probleem hoor verder. Maar we hebben je er natuurlijk graag bij :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Misschien kunnen meer mensen overdag ivm vakantie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Ik iig niet, werk gewoon overdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2015 Overdag is sowieso geen optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Voor mij is zondagavond de beste optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Zit zelf heel erg te twijfelen om het spel te kopen. Ben een keer naar de stad gegaan hadden ze hem niet meer dus nu weer aan het twijfelen geslagen. Ik hoor jullie allemaal over assists en dingen praten maar aangezien ik bijna nooit race spellen heb gehad weet ik dus niet of ik er iets van snap. Wordt je in het spel als het ware goed begeleid of moet je er toch wel enig verstand van hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Misschien toch niet aanwezig vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2015 Misschien toch niet aanwezig vanavond. Ik zal om 19:45 nog even checken of je er bent. En anders tot volgend seizoen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Al een lijstje met aanwezigen, [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2015 Al een lijstje met aanwezigen, [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION];? Jij, Ik, Steven, Klap00r en Montass. Tom waarschijnlijk dus niet en Keko is er waarschijnlijk ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Schiet eens op met die eindstand, [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2015 Round 5 - Nürburgring GP - Results MURL - DTM Cup - End of Season 1 Introductie: Ja hoor, daar zijn we weer! De laatste race in het eerste seizoen is ook verreden en daarmee sluiten we het eerste seizoen af. Mede door de vakantie periode was de opkomst voor deze laatste race matig, maar dat mocht de pret wederom niet drukken. Desalniettemin durf ik te stellen dat we een leuk en succesvol seizoen achter de rug hebben. Definitieve startgrid: Aanwezig: Michaelinho*; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Afwezig: [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Belangstellenden*: @Roprop.; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; *Als de belangstellenden in het vervolg geen mention willen voor de uitslagen dan hoor ik dat van jullie. Kwalificatie - Main Race: In de practice voorafgaand aan de kwalificatie werd al snel duidelijk dat het tussen mij en Montass zou gaan voor Pole-Position. Het verschil was groot en dat bleek in de kwalificatie ook het geval te zijn. Ik zelf had nogal wat opstart problemen, want mijn eerste vier rondes waren allemaal ongeldig. In mijn laatste geldige rondje wist ik een 1.52.8 neer te zetten, maar daarmee kwam ik net tekort voor Pole-Position. Montass was slechts een halve tiende sneller, maar wist zich daarmee wel te verzekeren van een 1e plek op de startgrid. De grappen van Richarð. vielen in de kwalificatie een beetje tegen, wat voor hem betekende dat hij betere tijden neer kon zetten. Richarð. was dan ook zeer tevreden met een nieuwe PB op de Nürburgring. Race resultaten: De laatste twee races van dit seizoen, kunnen we spektakel verwachten? Nou, eigenlijk niet. Montass en ik gingen er vrij hard van door met z'n tweeën en lieten de rest al vrij snel achter ons. Ik heb dus ook geen idee hoe hun race verliep. Montass had een iets betere start van de wedstrijd en wist daarmee een kleine voorsprong op te bouwen. We reden de eerste 5 rondes hetzelfde tempo, dus inlopen deed ik niet, maar Montass liep ook niet verder uit. Aan het einde van de vijfde ronde sneed Montass de laatste chicane per ongeluk iets te kort aan. Daar krijg hij een cut-track penalty van 5 seconden voor, waardoor ik hem eenvoudig voorbij kon. Omdat we hetzelfde tempo bleven rijden en Montass nog meer penalty's te verduren kreeg, leek de 3e overwinning dit seizoen voor mij in de tas. In de laatste maakte ik nog wel een flinke fout, maar de voorsprong was dusdanig groot dat ik de overwinning niet meer weggaf. De sprint race begon eigenlijk vrij spannend, maar dit bleef helaas niet zo. Ikzelf startte vanaf Pole, waar Montass vanaf plek 3(?) startte. In de eerste bocht wist ik de leiding te behouden en zat Steven redelijk dicht achter me. Montass had echter weer een goede run en wist Steven vrij snel in te halen. Ik deed het relatief rustig aan en Montass liep dan ook in. Aan het begin van de tweede ronde gingen we bumper aan bumper start/finish over. In de eerste bocht wist ik de leiding te behouden, maar Montass zette de druk er vol op. In de derde bocht liet ik een klein gaatje vallen, waar Montass vol in dook. Hij remde blijkbaar toch iets te laat, schoot door en duwde mij helemaal de buitenkant van de baan. Het leverde gelukkig niet veel tijdverlies op en ik zat er daarna ook alweer snel voor. Daarna begon het foutenfestival en de penalty regen opnieuw voor Montass, waardoor hij geen bedreiging meer vormde. Hij zakte zelfs nog terug tot de laatste plaats, maar wist Richarð. vlak voor het einde alsnog in te halen. Podium - Main Race (Video - Volgt later) Podium - Sprint Race (Video - Volgt later) Volledige resultaten: Algemeent klassement - Final standings: Het was al even duidelijk, maar [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; is de dikverdiende kampioen van het eerste seizoen in de MURL. Deze laatste race leverde geen grote verschuivingen in het klassement meer op. Handige links: Kalender Uitslagen Algemeen klassement Afsluiting: Het eerste seizoen zit er op. Ikzelf heb er van genoten, van zowel de organisatie als het racen zelf. Ik hoop dat dit voor de deelnemers ook geldt en dat er nog voldoende animo is voor een tweede seizoen. Niet iedereen kon altijd aanwezig zijn, maar over het algemeen hebben we altijd goed gevulde startgrids gehad. Inmiddels is bekend dat in het volgende seizoen gereden gaat worden met de Formule Gulf 1000. In de afgelopen week heb ik ook de kalender voor het nieuwe seizoen al opgemaakt en zijn alle voorbereidingen voor een succesvol tweede seizoen al getroffen. Ik laat jullie nog even in 'spanning' over hoe de kalender er uit gaat zien, maar deze zal ik morgen officieel bekend maken. Het nieuwe seizoen gaat in ieder geval officieel van start op zondag 2 augustus. Aankomend weekend staat er een testweekend gepland met de Formule Gulf 1000, zodat iedereen in ieder geval de kans heeft gehad om een aantal ronden met de auto te rijden. Tot de volgende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Waar is de quote van de winnaar? [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2015 Waar is de quote van de winnaar? [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Daarvoor moet je bij [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; zijn. Die was na het debacle niet beschikbaar voor een intervuuuuuu :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 (bewerkt) [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; z'n inspirational quote; [spoiler=bami] [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; 19 juli 2015 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Met een beetje cholera Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 :-D ja mijn quote was prachtig. Ik irriteerde me kapot gisteren. Eerst maak ik een foutje in de chicane (wat een ****** chicane is dat zeg).. toen kon Michael er voorbij, bleef ik in het kielzog, kwam ik beetje bij beetje dichterbij, tot ik in die chicane weer de mist in ging. Had ik daar die fout niet gemaakt en een fatsoenlijke exit gehad, had ik een slipstream op het rechte stuk kunnen pakken, maarja, daar heb je geen ruk aan. De tweede race was er eentje om snel te vergeten, want die chicane bleef maar mis gaan. Eerst ging het nog redelijk en kon ik vanaf het starten van P4 snel Richard voorbij en ook Steven ging ik snel voorbij. In de tweede ronde plaatste ik een aanval in de derde bocht, maar schoot door. Omdat Michael bleef insturen bleven we hangen in de grindbak, maar gelukkig voor Michael had dat niet echt gevolgen. Ik moest Steven weer inhalen en daarna begon het aidsfestijn weer van voor af aan. Toen kwam zelfs Richard mij weer voorbij en ook in de laatste ronde ging het bijna opnieuw mis. Maar goed, campeon, dus fock it. Als je zo het seizoen bekijkt, is het gewoon team Mercedes hoor. Dan ben ik uiteraard Hamilton en ben jij Rosberg :-D [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Dan ben ik Stevens denk. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Is dit nou echt zo'n goed racespel? Ik ben nog op zoek naar een leuk racespel, en dit lijkt toch wel een blijvertje als ik jullie zo hoor en zie? Ik ben verder geen auto-kenner, dus in hoeverre moet je er een beetje verstand van hebben? Want volgens mij moet je alles toch ook zelf gaan tweaken? EDIT: Ik wilde altijd eerst wachten op Gran Turismo, maar dat is pas in 2016 ofzo :Cab: 20 juli 2015 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) MURL - Season 2 - Formule Gulf 1000 - Kalender Bovenstaand de kalender voor het tweede seizoen in de MURL. Schrik niet van het aantal rondjes, deze is exact afgestemd op een main race van +/- 20-25 minuten en een sprint race van +/- 15 minuten. Zoals aangegeven is er komend weekend eerst een testweekend, deze telt dus NIET mee voor het klassement. Het zou fijn zijn als iedereen zijn inschrijving nog even bevestigd. Van een aantal mensen heb ik deze bevestiging al gehad. Inschrijving - MURL Season 2 1. Michaelinho* - Status: Bevestigd 2. [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; - Status: Bevestigd 3. [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; - Status: Bevestigd 4. [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; - Status: Bevestigd 5. [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; - Status: Bevestigd 6. [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; Status: Bevestigd 7. [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; Status: Niet bevestigd 8. [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Status: Bevestigd 9. [MENTION=7141]Tom[/MENTION]; Status: Bevestigd 10. [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Status: Bevestigd 11. [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Status: Bevestigd 12. 13. 14. 15. 16. Zowel [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; als [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; hebben laten weten niet beschikbaar te zijn op de datum en tijd waarop we racen. Dat is dan ook de reden dat jullie niet om de inschrijflijst staan. Mochten jullie toch een keer kunnen dan mogen jullie natuurlijk gewoon deelnemen. Nieuwe inschrijvingen zijn natuurlijk altijd welkom! [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Heb jij pCars nu uiteindelijk nog gekregen of? ;c :-D ja mijn quote was prachtig. Ik irriteerde me kapot gisteren. Eerst maak ik een foutje in de chicane (wat een ****** chicane is dat zeg).. toen kon Michael er voorbij, bleef ik in het kielzog, kwam ik beetje bij beetje dichterbij, tot ik in die chicane weer de mist in ging. Had ik daar die fout niet gemaakt en een fatsoenlijke exit gehad, had ik een slipstream op het rechte stuk kunnen pakken, maarja, daar heb je geen ruk aan. De tweede race was er eentje om snel te vergeten, want die chicane bleef maar mis gaan. Eerst ging het nog redelijk en kon ik vanaf het starten van P4 snel Richard voorbij en ook Steven ging ik snel voorbij. In de tweede ronde plaatste ik een aanval in de derde bocht, maar schoot door. Omdat Michael bleef insturen bleven we hangen in de grindbak, maar gelukkig voor Michael had dat niet echt gevolgen. Ik moest Steven weer inhalen en daarna begon het aidsfestijn weer van voor af aan. Toen kwam zelfs Richard mij weer voorbij en ook in de laatste ronde ging het bijna opnieuw mis. Maar goed, campeon, dus fock it. Als je zo het seizoen bekijkt, is het gewoon team Mercedes hoor. Dan ben ik uiteraard Hamilton en ben jij Rosberg :-D [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Rosberg :wall: Bedankt man! Dan ben ik Stevens denk. ;c Ik vind jou eigenlijk meer een Karthikeyan of Chandhok hoor ;c. Is dit nou echt zo'n goed racespel? Ik ben nog op zoek naar een leuk racespel, en dit lijkt toch wel een blijvertje als ik jullie zo hoor en zie? Ik ben verder geen auto-kenner, dus in hoeverre moet je er een beetje verstand van hebben? Want volgens mij moet je alles toch ook zelf gaan tweaken? EDIT: Ik wilde altijd eerst wachten op Gran Turismo, maar dat is pas in 2016 ofzo :Cab: Wachten op Gran Turismo heeft inderdaad geen zin. Die zal wel pas in 2025 komen. Project C.A.R.S. is by far het beste racespel dat ooit is uitgekomen voor de consoles. Het is nog steeds niet helemaal foutloos, kleine bugs en glitches zijn nog steeds aanwezig. Maar SMS is nog altijd druk bezig met patches en heeft al een hoop gefixt. Daarbij zijn er geen echte game breaking bugs meer aanwezig. Je hoeft niet per sé verstand van auto's te hebben hoor. Dat tweaken van je set-up is helemaal niet verplicht. Het kan je tijdwinst opleveren, maar het is niet zo dat je secondes langzamer bent als je gewoon met standaard set-ups rijdt. Het grootste voordeel is denk dat de game voor ieder wat wils biedt. Je kunt in allerlei verschillende auto's rijden en er komt ook (bijna) iedere maand nieuwe, leuke, DLC uit. 20 juli 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Ik doe weer mee hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Ik doe weer mee, maar het is mogelijk dat ik alles ga missen. Playstation staat op een nieuwe plek binnenkort, waardoor ik niet altijd de mogelijkheid heb om erop te zitten waarschijnlijk. Ik weet gewoon nog niet hoe dat gaat lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Leuk dat je het blijft organiseren! Ik kijk het van een afstandje mee en zal zo nu en dan eens meeracen op andere dagen. Mocht ik kunnen meedoen omdat ik vrij ben dan sluit ik uiteraard aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten