mvdb_nl Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Goedemiddag allemaal, Ik zal me even kort voorstellen: Ik ben Mitchel, 18 jaartjes oud en ben hier gekomen via Cerebral a.k.a. Martin. Samen met Martin race ik al een poos op de PS4 en hoorde via hem over deze "groep". Ik zou ook mee willen doen aan races, gezien ik al een tijd op zoek ben naar een groep als deze. Mijn niveau is niet al te hoog, maar ben een racefan en speel al een behoorlijke tijd (sim) racegames. Is het mogelijk dat ik vanavond mee doe met de race op Hockenheim? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Ik denk dat ik voor iedereen spreek, als je gezellig bent en clean raced ben je uiteraard welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Goedemiddag allemaal, Ik zal me even kort voorstellen: Ik ben Mitchel, 18 jaartjes oud en ben hier gekomen via Cerebral a.k.a. Martin. Samen met Martin race ik al een poos op de PS4 en hoorde via hem over deze "groep". Ik zou ook mee willen doen aan races, gezien ik al een tijd op zoek ben naar een groep als deze. Mijn niveau is niet al te hoog, maar ben een racefan en speel al een behoorlijke tijd (sim) racegames. Is het mogelijk dat ik vanavond mee doe met de race op Hockenheim? Welkom kerel. Check deze post van [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; er even op na en dan vooral op het met elkaar racen gedeelte. We houden er een beetje de F1 regels op na, anders wordt het een chaos, maar de ervaring leert dat het eigenlijk vrijwel altijd goed gaat. Soms heb je een lichte touche, maar dat kan gebeuren. Misschien tot vanavond :). [spoiler=ter info] Project C.A.R.S - Managers United Racing League (MURL) Welkom allemaal! Door de toenemende belangstelling voor Project C.A.R.S leek het mij en een aantal andere members een leuk idee om een heuse competitie te starten. In deze post heb ik de regelgeving geformuleerd en doe ik een voorstel voor een racekalender (meerdere opties). Heb je interesse om deel te nemen? Schrijf je dan via PM in bij mij, dan voeg ik je vervolgens toe aan de Grid. [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=2403]MajinRico[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Inschrijvingen - Startgrid 1. Michaelinho* (PSN - MichaelinhoNL) 2. Montass (PSN - Montejio) 3. Steven013 (PSN - StevendK95*) 4. Tom. (PSN - TomvdH) 5. Mvdv (PSN - MarkNEC23) 6. Keko (PSN - Pinda-soep) 7. Richarð (PSN - Motdattan) 8. Klap00r (PSN - Wanji90) 9.Jelle. (PSN - JelleZwa14) 10. Glenn422 (PSN - MxGD22) 11. Dansmeister (PSN - Dansy1989) 12. 13. 14. 15. 16. Er is plaats voor maximaal 16 deelnemers, per race. Deelname aan iedere race is niet verplicht. Mis je een race dan kun je de volgende race gewoon weer mee doen. Maar niet racen = 0 punten, dat lijkt me duidelijk. Een race missen is dus nadelig voor je kansen op de eindzege. Een klein probleem is echter wel dat de PS4 maximaal 8 mensen in een chat party aan kan. Wanneer het aantal inschrijvingen de 8 overschrijdt gebruiken we geen PS party, maar gewoon de ingame chat. (Bedankt Steven, voor de tip ;c) Voorstel Mijn voorstel is om een competitie te houden met één en dezelfde raceklasse. En om dan meerdere 'kleinere' competities te houden. Iedere competitie, met één dezelfde raceklasse, bestaat dan uit bijvoorbeeld uit 4/5 raceweekenden (meer info onder het kopje 'Raceweekend - De opzet'). Op deze manier krijg je ook een beetje feeling voor de auto en ben je niet iedere race opnieuw aan het wennen aan het materiaal. Het idee is dan ook om iedereen een vaste auto te laten kiezen (incl. livery). Dit geldt natuurlijk alleen voor de raceklassen waarbij er een keuze mogelijk is. Hieronder een mogelijke volgorde van de te rijden raceklassen. 1. DTM (DLC auto, maar zo lang de host deze auto heeft is er geen probleem) 2. Formula C 3. GT3 4. LMP2 5. Touring (Ford Sierra, Mercedes Benz & BMW) 5. Formula Gulf 1000 6. GT4 7. LMP1 8. Formule B 9. GT5 (Ginetta Junior G40) 10. Formula A 11. Renault Clio Cup 12. LMP900 (DLC content) 13. GT1 (DLC content) 14. Formula Rookie 15. Prototype - LMP3 (Radical, Caterham, Palmer Jaguar) Raceweekend - De opzet (o.v.b.) Ieder raceweekend, in iedere klasse, zal bestaan uit een sprint race en een main race. Ieder raceweekend begint met de Main race en wordt afgesloten met een sprint race. Beide races worden afgewerkt op dezelfde dag. De Main Race bestaat uit 8 ronden, de sprint race uit 4. Mochten we bijvoorbeeld een circuit als Le Mans doen, dan kan het aantal ronden naar beneden worden bijgesteld. Voorafgaand aan de main race is er een kwalificatie van 15 minuten. Voorafgaand aan de sprint race is er GEEN kwalificatie. De grid placement voor deze race is dus random. Voorafgaand aan de sprint race zal er een practice van 5 minuten worden ingeroosterd, zodat de degenen die dit willen hun set-up nog kunnen instellen. Main Race - 15 minuten kwalificatie - 8 ronden Sprint race - Geen kwalificatie - 4 ronden Puntentelling 1e plaats - 10 punten 2e plaats - 6 punten 3e plaats - 4 punten 4e plaats - 3 punten 5e plaats - 2 punten 6e plaats - 1 punt Pole position - 1 punt Regels Om het allemaal zo eerlijk en gezellig mogelijk te houden zijn er wel een paar regels. Deelname - Deelname is zoals gezegd niet verplicht, aanwezigheid is wel heel erg gewenst. - Mis je een racen? Geen probleem. Je krijgt uiteraard geen punten, maar de volgende race kun je gewoon weer mee doen. Raceweekend - Veranderende weersomstandigheden staan UIT. - Damage staat op VISUAL ONLY - Custom set-ups zijn toegestaan. - Alle assists zijn toegestaan, dus ook de ideale lijn etc. - Opgeven van een vaste auto is verplicht (voor de klassen waarvoor dat geldt natuurlijk) Racen - Race met verstand! Duik niet blind in ieder minuscuul gaatje dat verschijnt. Zeker in de Main Race is er tijd genoeg om iemand in te halen als je echt sneller bent. - Anticipeer op je voorganger. Wanneer je kort achter iemand zit, rem dan bij de bochten eerder dan je gewend bent om te doen. Hierdoor voorkom je dat je vol bij iemand achterin klapt. -Weaven is niet toegestaan bij het verdedigen van je positie. Je mag maximaal 1 keer van rijrichting veranderen om een inhaalpoging af te houden. - Maak je contact en is het overduidelijk jouw fout en benadeel je hiermee een ander ernstig? Wacht op degene die je raakte en race daarna verder. Ook als je hierdoor 1 of meerder plekken verliest. - Zit je in de party, communiceer dan op tijd dat je iemand gaat inhalen en aan welke kant je van diegene zit. Dit om te voorkomen dat er onnodige crashes ontstaan. - En misschien wel het belangrijkste, hou het gezellig! Ik ga er vanuit dat iedereen zo eerlijk mogelijk probeert te racen. Contact kan altijd voorkomen, fouten maken hoort er namelijk ook bij. Wordt niet boos op elkaar of ga een ander terug proberen te pakken. Heeft niemand iets aan. Racedata Zowel de Main als Sprintrace vinden plaats op dezelfde avond. Net als de voorafgaande kwalificatie. Zondagavond om 19:45 start de kwalificatie. Gevolgd door beide races. Om de vaart er in te houden zouden we kunnen we kiezen voor twee raceweekenden in een week. Dit zou bijvoorbeeld kunnen op woensdagavond om 19:45. Voorstellen voor andere avonden/tijden hoor ik graag. Eerste kampioenschap Het 1e kampioenschap dat zal worden verreden is de MURL DTM Cup. Deze gaat van start op zondag 21 juni om 19:45. Concept kalender - MURL DTM Cup (Mercedes-Benz AMG C Coupe DTM*) Raceweekend 1 - Hockenheim GP (Zondag 21 juni om 19:45) Kwalificatie: 15 minuten (start om 19:45) Main Race: 8 ronden Sprint Race: 4 ronden Raceweekend 2 - Oschersleben GP (Zondag 28 juni) Kwalificatie: 15 minuten (start om 19:45) Main Race: 8 ronden Sprint Race: 4 ronden Raceweekend 3 - Circuit Catalunya GP (Zondag 5 juli) Kwalificatie: 15 minuten (start om 19:45) Main Race: 8 ronden Sprint Race: 4 ronden Raceweekend 4 - Autodromo Nazionale di Monza (Zondag 12 juli) Kwalificatie: 15 minuten (start om 19:45) Main Race: 8 ronden Sprint Race: 4 ronden Raceweekend 5 - Nürburgring GP (Zondag 19 juli)) Kwalificatie: 15 minuten (start om 19:45) Main Race: 8 ronden Sprint Race: 4 ronden *Deze auto heeft beschikking tot DRS. Gebruik hiervan is niet verplicht, maar vergeet dus niet een button hiervoor te mappen. Deelnemer - Auto (livery) 1. Michaelinho* 2. Montass 3. Mvdv 4. Steven013 5. Keko 6. Tom. 7. Richarð 8. Jelle. 9. Dansmeister 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Afsluiting Ik hoop dat alles naar wens is en dat alles in zoverre duidelijk is. Mocht ik nog regels vergeten zijn dat hoor ik dat graag. Net als andere suggesties of verzoekjes. Inschrijven maar! PS: Niet vergeten om bij je inschrijving even een livery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Kan er worden geholpen met de settings van de auto. Paar tips zodat ik niet 4 rondes hoef te rijden om de bandenspanning te veranderen? Ook het aantal fuel is handig om te weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Welkom kerel. Check deze post van [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; er even op na en dan vooral op het met elkaar racen gedeelte. We houden er een beetje de F1 regels op na, anders wordt het een chaos, maar de ervaring leert dat het eigenlijk vrijwel altijd goed gaat. Soms heb je een lichte touche, maar dat kan gebeuren. Misschien tot vanavond :). [spoiler=ter info] Ik denk dat ik voor iedereen spreek, als je gezellig bent en clean raced ben je uiteraard welkom. Top mannen. Ben zeker een faire racer. Heb de post even doorgelezen, duidelijk! Zal zo even @Michaelinho een berichtje sturen om mij in te schrijven. Zeker tot vanavond! Voor degene die misschien nu al even willen rijden, mijn PSN is mvdb_nl . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Kan er worden geholpen met de settings van de auto. Paar tips zodat ik niet 4 rondes hoef te rijden om de bandenspanning te veranderen? Ook het aantal fuel is handig om te weten! We gaan vanavond met de DTM auto rijden. Daar kies ik gewoon de standaard banden, benzine rond de 20 liter en even kijken hoeveel je per rondje verbruikt, zodat je in de race niet zonder zit. Enige wat ik nog aan zou passen is het percentage bij de 'brakes'. Die staat standaard op 90%, maar zou ik naar 95% zetten, omdat die anders een stukje doorschuift. Verder stel ik zelf niets in, of bedoel je misschien qua instellingen de controller instellingen? [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; kijk :) goed om te horen. Als ik vanavond thuis ben (+/- half 8 gok ik) zal ik je wel toevoegen, gok dat [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; dat dan al lang en breed gedaan heeft. We maken overigens wel een party aan. Is leuk als je mij af en toe wilt horen vloeken, maar vooral natuurlijk om aan te geven waar je rijdt ten opzichte van de anderen. Vooral bij de start kan dat wel handig zijn, zodat je iemand er niet per ongeluk af drukt, of wordt gedrukt. Daar kan het overzicht wel eens wat minder zijn met dode hoeken etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2015 Kan er worden geholpen met de settings van de auto. Paar tips zodat ik niet 4 rondes hoef te rijden om de bandenspanning te veranderen? Ook het aantal fuel is handig om te weten! Benzine verbruik is ongeveer 4 liter per ronde. Minimaal 32 liter nodig voor de main race, 16 voor de sprint. Aan te raden is om iets ruimer te zitten. Verder pas ik in de settings alleen nog de brake pressure aan naar 95% - 100%. Verder niets. Eerder beginnen gaat niet helaas. Op verzoek van [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; heb ik de tijd naar 19:45 verschoven. Top mannen. Ben zeker een faire racer. Heb de post even doorgelezen, duidelijk! Zal zo even @Michaelinho een berichtje sturen om mij in te schrijven. Zeker tot vanavond! Voor degene die misschien nu al even willen rijden, mijn PSN is mvdb_nl . Heb je toegevoegd op PSN. Zal je vanavond ook even hier in t topic aan de deelnemerslijst toevoegen (y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Jup, top. Heb ook gewoon een headset dus dat is prima. Ik maak zelf overigens nooit set-ups, echt nul verstand van :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2015 Round 1 - Hockenheim GP MURL - DTM Cup - Season 1 Laatste mededeling(en) voorafgaand aan de race: Last-minute inschrijvingen: Op het laatste moment zijn er nog twee nieuwe rijders aan de grid toegevoegd. Namelijk Mvdb_NL, die door zijn vriend Cerebral werd doorverwezen naar deze competitie. Je bent van harte welkom! De andere nieuwkomer is Noviomagus a.k.a Tom. Een goede vriend van Montass en inmiddels ook een goede bekende van mijzelf. Noviomagus heeft geen account hier op MU, maar wilde wel graag deelnemen aan een competitie. Aangezien de inschrijflijst nog niet vol is ga ik er vanuit dat niemand hier verder bezwaar tegen heeft. Klachten kunnen worden ingediend bij [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; ;c. Extra practice: Om iedereen een beetje extra tegemoet te komen heb ik vanaf 19:00 vanavond een extra oefensessie ingepland, voorafgaand aan de race. Deze is voor iedereen die daar aan deel wil nemen toegankelijk. De kwalificatie begint voor de main race begint gewoon om 19.45. Chat: Omdat het er naar uit ziet dat we met meer dan 8 personen zijn vanavond zullen we niet de party functie van de PS gebruiken, maar gewoon de in-game chat van pCars. Lobby open: 19:00 Startgrid: Aanwezig: Michaelinho*; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; Noviomagus Afwezig: Tom.; Dansmeister; Klap00r; Onbekend: [MENTION=32708]Glenn422[/MENTION]; Lobby open: 19:00 Start kwalificatie: 19:45 Start Main Race: 20:05 (ongeveer) Start Sprint Race: 20:25 (ongeveer) Set-up tips: Benzineverbruik: +/- 4 liter per ronde. Brakepressure: 95% - 100% Afsluiting: Tot vanavond allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Nou ik ben online hoor! Mochten er 8 of minder man zo mee doen om 7 uur, ik heb alvast een partychat aangemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; wat is je PSN, voeg je vast even toe. Ik ben er ook zo om 19:00. :) Nou ik ben online hoor! Mochten er 8 of minder man zo mee doen om 7 uur, ik heb alvast een partychat aangemaakt. Chat: Omdat het er naar uit ziet dat we met meer dan 8 personen zijn vanavond zullen we niet de party functie van de PS gebruiken, maar gewoon de in-game chat van pCars. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Zolang we met minder dan 8 zijn tijdens practice kan een party wel hoor;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Ja, voor de practice wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; wat is je PSN, voeg je vast even toe. Ik ben er ook zo om 19:00. :) :) mvdb_nl ook :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Goh, tof dat jullie dit doen. Succes aan alle deelnemers, en ik kijk al uit naar de nabeschouwing :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Na een hele middag oefenen en constante laps van 1:42 rijden, kreeg ik een bericht dat ik vanavond een teampresentatie heb maar dat de club de gegevens naar een oud nummer stuurde. Moet er nu met spoed heen, dus kan er helaas niet bij zijn. Baal er erg van. Misschien later vanavond voor de liefhebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Mooie race net. Spannende strijd om plek 5 met Mark en Tom. :< Één foutje was twee plekken verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Typisch iets voor mij, 1e race 4x vergeten DRS uit te zetten en 3x gespind door gebrek aan traction control(kut controller), 2e race opweg naar podium maar er 3x door iemand anders vol afgevlogen.:( Verder wel geslaagd imo en volgende keer meer hopelijk meer geluk;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Eerste race 2e geworden na een poos met z'n 3en bij elkaar te rijden om vervolgens nog de laatste 3 á 4 laps met Marc (dacht ik???) een fantastisch gevecht te houden. Sprintrace 3e, redelijk saaie race. Door een crash van iemand anders terug moeten rijden maar volgens mij vloog iedereen er af voor mij :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2015 Eerste race 2e geworden na een poos met z'n 3en bij elkaar te rijden om vervolgens nog de laatste 3 á 4 laps met Marc (dacht ik???) een fantastisch gevecht te houden. Sprintrace 3e, redelijk saaie race. Door een crash van iemand anders terug moeten rijden maar volgens mij vloog iedereen er af voor mij :-D Nee, dat was ik :D. Later vanavond of morgen zal ik de samenvatting, resultaten en het eerste algemeen klassement posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Nee, dat was ik :D. Later vanavond of morgen zal ik de samenvatting, resultaten en het eerste algemeen klassement posten. Oh :-D Scuzi. Is nog lastig te plaatsen wie wie is. Mooi gevecht, van genoten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Was mooi hoor mannen (y) Begon de eerste race als zesde (volgens mij). Pakte op het rechte stuk meteen de vijfde plek, maar werd in de eerste of tweede bocht aangetikt door Noviomagus. Toen ik hem had ingehaald aantal goede races gereden, lange tijd 5e gereden. Toen ingehaald door een goede inhaalactie van Keko, maar een 1 ronde later maakt hij een grote fout waardoor ik weer naar de vijfde plek ging. Toen maakte ik op het eind van ronde 6 een behoorlijke fout, waardoor Noviomagus en Richard langszij kwamen. Omdat die twee steeds in strijd waren in de bochten kon ik in de laatste ronde goed aansluiten en toen werd het ziek spannend om de vijfde plek :mrg: Reden zowat naast elkaar, zo klein waren de verschillen. Denk dat we allemaal ergens wel een ander aantikten, wat niet gek was in zo'n kleine ruimte. Laatste bocht reed ik zevende, maar door een fout van één van jullie (weet niet wie) kan ik op het laatste rechte stuk nog de 6e plek pakken. Heel mooi ritje (y) Sprint race begon ik als zevende, nam risico in de tweede bocht, en toen stond ik gedraaid op de baan. Toen op de achterste plek met risico gereden in de hoop om nog wat mensen in te halen die ook fouten zouden maken, en dat is bij 2 of 3 nog gelukt. Maar deze was bij lange na niet zo spannend als de eerste race. Iemand die dat op beeld heeft? Zondag kan ik er trouwens niet bij zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Tof dat jullie zo een competitie hebben, heb zelf helaas geen PS4, dus ook de game niet. Vandaag wel weer eens Formula 1 2012 voor de PS3 uit de kast gehaald om te spelen. Mijn niveau staat op professioneel, maar ik ben benieuwd hoe ik ook op Legendarisch races kan winnen. Ten eerste zie ik bij veel van jullie de camera in de wagen staan, terwijl ik gewend ben om de camera achter de wagen te hebben. Maakt dit na enige oefening verschil in snelheid? Daarnaast heb ik ook traction control altijd volledig aan staan. Heb wel eens geprobeerd om uit te zetten en dan te gaan rijden, maar het resultaat was dat ik bij het uitgaan van de bocht telkens omgekeerd op de baan stond. Lees ergens in het topic dat je zonder traction control sneller bent, dus zou chill zijn als iemand hiervoor tips heeft. Wie weet zijn er nog meer tips die mij sneller kunnen maken op de baan :) Ondanks dat het misschien een compleet ander spel is, denk ik dat er hier wel een aantal racefans zijn die mij kunnen helpen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Ik heb ook camera achter mijn auto, anders zie ik voor mijn gevoel te weinig wat er naast me zit. Met mijn beperkte capaciteiten is het wel zo handig om mijn ruimte in te kunnen schatten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Ik heb hem zelf in de cockpit, mocht je dat niet overzichtelijk genoeg vinden zou ik de camera op het dak aanraden. Overzichtelijker, maar wel beter dan achter de auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten