Tomasson Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Hier weer verder over de heists jongemannen Mawfucka ;c. Zit nu met een paar eckte eckte G's uit de VS. Kunnen het wel redelijk en zit in hun sessie. Ben benieuwd, gaan nu de laatste doen volgens mij. Net met Klap00r, Steven en een maatje die laatste heist gedaan. Ontzettend gelachen, maar jeeeeeezus wat een gekut :r. Faalhaas army hoor, prachtig. In de final heist gewoon 80x falen met de motoren en uiteindelijk bij de laagst mogelijke actual cut uitkomen ;c. [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; was de stille getuige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2015 Hier weer verder over de heists jongemannen Mawfucka ;c. Zit nu met een paar eckte eckte G's uit de VS. Kunnen het wel redelijk en zit in hun sessie. Ben benieuwd, gaan nu de laatste doen volgens mij. Net met Klap00r, Steven en een maatje die laatste heist gedaan. Ontzettend gelachen, maar jeeeeeezus wat een gekut :r. Faalhaas army hoor, prachtig. In de final heist gewoon 80x falen met de motoren en uiteindelijk bij de laagst mogelijke actual cut uitkomen ;c. [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; was de stille getuige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Goh, ja dat was best wel heel slecht. Hoorde continu verhalen over, "nou gaat het wel lukken", "8e keer is scheepsrecht" enzo :-D. Super grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 'Scheepsrecht' wordt echt na iedere mislukte heist genoemd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 maart 2015 Share Geplaatst 16 maart 2015 Nou, in deze was het gewoon een stopwoordje :-D. #scheepsrecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Ik ging nog Prison Break met Steven doen. Pakte helemaal verkeerd uit. Moesten we snel weg, ik wil bij hem in de auto stappen, pleur ik hem zijn auto uit. Schuilen onder een doorzichtige brug, landen op een boom... :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Gister lukte niet echt veel bij mij. Wat ik kon verneuken, verneukte ik:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Gister lukte niet echt veel bij mij. Wat ik kon verneuken, verneukte ik:r Iets met van een berg af moeten springen en er achter komen dat je geen parachute meer hebt :r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Goh, ja dat was best wel heel slecht. Hoorde continu verhalen over, "nou gaat het wel lukken", "8e keer is scheepsrecht" enzo :-D. Super grappig. Haha dit was echt genant ja. Vond de heist, hoe ongeloofwaardig het nu ook klinkt, niet extreem moeilijk. 10x scheepsrecht uiteindelijk haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinja. Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 (bewerkt) Iemand in voor heists? Ik zoek eigenlijk nog wel mensen haha. Via auto-invite kom je zelden aan de 4 man.. Speel op PS4 trouwens. 17 maart 2015 bewerkt door Vinja. Console Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Iets met van een berg af moeten springen en er achter komen dat je geen parachute meer hebt :r. Dat was een mooie inderdaad en het ging nog best goed, totdat ik met mijn kop tegen een rots kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Gezocht: Twee spelers op PS3 voor een heistje met kameraad en mij. Met skype aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coach X Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Iemand zin om vanmiddag wat heists op ps3 te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Iemand zin om vanmiddag wat heists op ps3 te doen? Ik kan wel vanaf 2 uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coach X Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Ik kan wel vanaf 2 uur Voeg me maar toe: AwesomeSkillzs (ja die naam vond ik een paar jaar geleden inderdaad wel leuk.. :P) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Voeg me maar toe: AwesomeSkillzs (ja die naam vond ik een paar jaar geleden inderdaad wel leuk.. :P) Ben over uurtje thuis, zal je dan toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Coach X Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 (bewerkt) Ben over uurtje thuis, zal je dan toevoegen. Helemaal goed. EDIT: Ik heb ook een request gedaan voor de MU crew.. Wie daar ook maar de leider van is zou je mij willen accepteren? 18 maart 2015 bewerkt door Coach X Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 (bewerkt) Nog 1 iemand nodig voor PS3 (met skype). Iemand? 18 maart 2015 bewerkt door Ivoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Nog 1 iemand nodig voor PS3 (met skype). Iemand? Nog iemand nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Nog iemand nodig? Jep, ik kan een uurtje dus kunnen wat setups doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Jep, ik kan een uurtje dus kunnen wat setups doen. Prima. Ben de game aan het opstarten, speel je met Matthew? Die heb ik namelijk wel op Skype. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Prima. Ben de game aan het opstarten, speel je met Matthew? Die heb ik namelijk wel op Skype. Ja, zelfde als maandag. Kunt gewoon call joinen op skype. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Mensen die straks op de ps4 willen spelen? Ik kan nog geen heists doen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Hoezo niet dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Level is nog niet hoog genoeg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten