TheBazzterd Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Links en rechts een aansluiting maken naar de snelwegen mischien? [MENTION=2848]Geert[/MENTION]; Nvm, zag niet snel genoeg dat je die tiles nog niet hebt :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Ik heb nu genoeg filmpjes gekeken van Amba dik 2. Maar ik blijf dit frustrerend vinden. Ik betaal me blauw aan iedereen elektriciteit en water geven. Hier kijk zelf maar volgens mij hebben ze het gewoon maar het spel geeft aan van niet :( [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Hoe kunnen ze nou geen water en elektri hebben? Heb het toch gewoon connected? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Is er een mogelijkheid om dit even te preview spelen om te kijken of mijn PC het aan kan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Hoe kunnen ze nou geen water en elektri hebben? Heb het toch gewoon connected? Als ik het goed bekijk, hebben die huizen die om water vragen ook geen water toevoer. Hierdoor krijgen ze geen water. Je moet dus enkele pijpen toevoegen. En zijn die twee windmolens je enige stroombron? Ik zie geen elektriciteitsmasten in de straal om de windmolens. De elektriciteitsmasten in de buurt raken de straal net niet en krijgen dus geen stroom. Een klein stukje elektriciteitsmasten moet je stroomprobleem fixen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 (bewerkt) Water overlapt niet elk huis. En je ziet een soort vlak om elk gebouw heen als je je stroomtab open hebt. Zet daarbinnen een mast en trek het naar de andere vlakken. Staat alleen bij je windmolens nog niet goed, die pakken de stroom daar niet op. Dichterbij zetten dus. En als het eenmaal voller staat heb je die masten niet nodig, dan geven die vlakken het zelf door als het ware [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; 14 maart 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Thnx!! [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; Begin nu opnieuw maar dan goed connecten dus met masten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Ook maar eens begonnen, jemig wat een verslavend spel al heb ik de planning op lange termijn nog niet echt op orde voor mijn steden maar het werkt allemaal een stuk beter dan bij sim city lijkt het. Ook mijn laptop met mijn op matlab gerichte grafische kaart trekt dit spel erg aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Ik ben echt hard aan het falen. Al 6-7x vandaag opnieuw begonnen en kom maar niet van de grond af. Efe wat anders doen pffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Ik ben echt hard aan het falen. Al 6-7x vandaag opnieuw begonnen en kom maar niet van de grond af. Efe wat anders doen pffff Steek 2uurtjes in een let's play kijken en je hebt de basis onder de knie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Steek 2uurtjes in een let's play kijken en je hebt de basis onder de knie ;) Al bijna gedaan maar het wil niet baten :( Doe het nog wel een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Al bijna gedaan maar het wil niet baten :( Doe het nog wel een keer. Groei niet te snel, denk eerst na voor je wegen neer legt en doe het rustig aan. Zorg eerst dat je winst ga maken, dus klein stukje zonen met residential, commercial (niet veel 1/3, 1/4 van je residential) en industry iets verderop, powerline ertussen (en die naar je bron connecten) en laat het groeien. Ga dan van dat kleine stukje steeds een klein stukje verder. In mijn eerste game deed ik exact hetzelfde door mijn ervaringen met SC, daar is het ook echt makkelijk ivm met CS. Maar zodra je geld maakt gaat t redelijk snel de goede kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Is er een mogelijkheid om dit even te preview spelen om te kijken of mijn PC het aan kan? Je kan m bij de pirates ff downloaden en dan kijken of je pc t aankan. EN dan kopah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Ik snap nu EINDELIJK dat power alleen van blauw vlak naar blauw vlak hoeft haha :r Dat gaat me zo paar ruggen schelen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Iemand enig idee hoe je een metro goed aan de praat krijgt want die van mij blijft steeds meer zeggen dat er geen connectie is terwijl die er toch echt wel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Iemand enig idee hoe je een metro goed aan de praat krijgt want die van mij blijft steeds meer zeggen dat er geen connectie is terwijl die er toch echt wel is. Je line moet gesloten zijn, dus uiteindelijk terugkomen bij de start. A-b-c-d-a, of a-b-c-d-c-b-a Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Mooi spel, draait alleen wel op zn elvendertigste op mn lappie, dus moet het maar niet te lang per sessie spelen want dan word ik gek. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Heb hetzelfde, draait wel redelijk maar mn grafische kaart is gewoon te minnetjes voor dit soort spellen, voor elk spel eigenlijk for that matter ;D Al ben ik eigenlijk nog steeds meer let's play's aan het kijken dan zelf spelen om het gewoon goed door te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Heb nu wel een aardige stad met 6k inwoners bijna. Financiele groei gaat wel langzaam door al die windmolens en scholen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Vandaag ook eindelijk begonnen. Stad genaamd Sunny Reykjavik, met de wijken Kirkjubæjarklaustur, Keflavik, Selfoss en Akureyri. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Ik neem even een break van dit spel voor paar daagjes , zie het niet meer helder... Op zn best kom ik rond de 900 inwoners voor me geld en lening op is :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Ik neem even een break van dit spel voor paar daagjes , zie het niet meer helder... Op zn best kom ik rond de 900 inwoners voor me geld en lening op is :r Ik zit zonder problemen al op 1500 in mn eerste play, volg gewoon die LP van die Australiër die hier gepost was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Ik zit zonder problemen al op 1500 in mn eerste play, volg gewoon die LP van die Australiër die hier gepost was. Bedoel je die ik geplaatst had? Deze: Heb zelf even naar mods gekeken, is al veel te downloaden. Bijvoorbeeld een First Person camera, day/night cycle en tree brush. Zag ook dat iemand bezig was met een mod waarmee je gebouwen kan builden aan voetpaden :) Heb zelf ook even wat geprobeerd met mods maar verder dan wat basic dingen nog niet gekomen. Mijn uiteindelijke doel is om een busbaan te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Voor mensen die nog een leuke en leervolle let's play zoeken, heeft er ondertussen al 30 episodes gemaakt ;) +prettige stem om naar te luisteren imo. Hij doet me voornamelijk denken aan die gast van Community college op comedy central :P Deze volg ik, lekker traag tempo huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Snap de problemen van en paar mensen hier niet goed. Met mijn eerste game nooit geldproblemen gehad. Zelfs nooit leningen moeten aangaan. Heb nu zo'n 12k inwoners en over een miljoen geld. Traffic zit ook redelijk snor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten