Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Cities: Skylines

ForzaUtreg

Aanbevolen berichten

Ik heb nu genoeg filmpjes gekeken van Amba dik 2. Maar ik blijf dit frustrerend vinden.

Ik betaal me blauw aan iedereen elektriciteit en water geven. Hier kijk zelf maar volgens mij hebben ze het gewoon maar het spel geeft aan van niet :(

26zdOD1.jpg

RlsbX3L.jpg

BKslioe.jpg

Mz4aFNG.jpg

[MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION];

Hoe kunnen ze nou geen water en elektri hebben? Heb het toch gewoon connected?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kunnen ze nou geen water en elektri hebben? Heb het toch gewoon connected?

Als ik het goed bekijk, hebben die huizen die om water vragen ook geen water toevoer. Hierdoor krijgen ze geen water. Je moet dus enkele pijpen toevoegen.

En zijn die twee windmolens je enige stroombron? Ik zie geen elektriciteitsmasten in de straal om de windmolens. De elektriciteitsmasten in de buurt raken de straal net niet en krijgen dus geen stroom. Een klein stukje elektriciteitsmasten moet je stroomprobleem fixen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water overlapt niet elk huis. En je ziet een soort vlak om elk gebouw heen als je je stroomtab open hebt. Zet daarbinnen een mast en trek het naar de andere vlakken. Staat alleen bij je windmolens nog niet goed, die pakken de stroom daar niet op. Dichterbij zetten dus. En als het eenmaal voller staat heb je die masten niet nodig, dan geven die vlakken het zelf door als het ware

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al bijna gedaan maar het wil niet baten :(

Doe het nog wel een keer.

Groei niet te snel, denk eerst na voor je wegen neer legt en doe het rustig aan.

Zorg eerst dat je winst ga maken, dus klein stukje zonen met residential, commercial (niet veel 1/3, 1/4 van je residential) en industry iets verderop, powerline ertussen (en die naar je bron connecten) en laat het groeien. Ga dan van dat kleine stukje steeds een klein stukje verder.

In mijn eerste game deed ik exact hetzelfde door mijn ervaringen met SC, daar is het ook echt makkelijk ivm met CS. Maar zodra je geld maakt gaat t redelijk snel de goede kant op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem even een break van dit spel voor paar daagjes , zie het niet meer helder...

Op zn best kom ik rond de 900 inwoners voor me geld en lening op is :r

Ik zit zonder problemen al op 1500 in mn eerste play, volg gewoon die LP van die Australiër die hier gepost was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit zonder problemen al op 1500 in mn eerste play, volg gewoon die LP van die Australiër die hier gepost was.

Bedoel je die ik geplaatst had? Deze:

Heb zelf even naar mods gekeken, is al veel te downloaden. Bijvoorbeeld een First Person camera, day/night cycle en tree brush. Zag ook dat iemand bezig was met een mod waarmee je gebouwen kan builden aan voetpaden :) Heb zelf ook even wat geprobeerd met mods maar verder dan wat basic dingen nog niet gekomen. Mijn uiteindelijke doel is om een busbaan te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mensen die nog een leuke en leervolle let's play zoeken,
heeft er ondertussen al 30 episodes gemaakt ;) +prettige stem om naar te luisteren imo.

Hij doet me voornamelijk denken aan die gast van Community college op comedy central :P

206x116_

Deze volg ik, lekker traag tempo huhu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap de problemen van en paar mensen hier niet goed. Met mijn eerste game nooit geldproblemen gehad. Zelfs nooit leningen moeten aangaan. Heb nu zo'n 12k inwoners en over een miljoen geld. Traffic zit ook redelijk snor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites