Bolderbast Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Pfff de laatste vier afleveringen achter elkaar doorheen lopen jagen; finale was weer cray cray. Gister episode 1 gekeken. Vet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Die was ook vrij spectaculair idd ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 januari 2018 Share Geplaatst 5 januari 2018 Gister episode 2 gekeken. Die scene met die maffiabaas was zo vet. Beetje jammer dat ik weinig tijd heb de komende tijd om hem in één ruk uit te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 januari 2018 Share Geplaatst 13 januari 2018 Laatst begonnen. Ben nu bij ep 5 van seizoen 1. Nog niet heel spectaculair maar vind het wel een erg goeie serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Nou ik ben er weer door heen. :D Seizoenen werden wel steeds beter imo. Al vond ik 3 misschien nog beter dan de 4e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 januari 2018 Share Geplaatst 26 januari 2018 Steeds beter ja? Hm dat is niet iets wat je vaak hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 januari 2018 Share Geplaatst 29 januari 2018 Ik ben ook al wel iets terug gekomen op m'n woorden. ;c Na het te laten bezinken vind ik seizoen 2 het beste denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 februari 2018 Share Geplaatst 6 februari 2018 In zo'n 2 weken tijd alle 4 de seizoenen erdoorheen geknald. Echt lekker hoor en vind eigenlijk dat het gedurende de afleveringen echt niet minder wordt. Blijft spannend en constant wel nieuwe dingen, zonder dat het uitgemolken wordt. Lees alleen dat seizoen 5 pas in 2019 komt o.i.d. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 februari 2018 Share Geplaatst 7 februari 2018 Wat mij betreft maken ze er straks eind aan hoor. Ik vind met name het karakter Thomas Shelby wel aardig uitgemolken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 Ja benieuwd hoe het hem in Westminster vergaat, straks wordt hij nog prime minister.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Kan niet wachten op zondag. De nieuwe vijand zal vast iets met de opkomst van facisme te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ik heb dit de afgelopen weken gekeken. Lekkere serie hoor. Kan echt genieten van Arfa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 De setting van deze serie is echt prachtig. Karakters zijn over het algemeen ook goed gecast. Ben erg benieuwd naar seizoen 5.. Hoop dat het geen karikatuur van zichzelf wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 De eerste twee van het nieuwe seizoen zijn weer goed hoor, vooral de tweede is fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 2 minuten geleden zei Justin: De eerste twee van het nieuwe seizoen zijn weer goed hoor, vooral de tweede is fantastisch. Waar kun je het al zien? Kwam pas in oktober op Netflix geloof ik toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Genoeg plekken om het binnen te harken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 4 minuten geleden zei Justin: Genoeg plekken om het binnen te harken. Right. Maar ik wacht wel tot het erop komt, want staan nog paar dingen op mijn lijst die ik moet kijken: The Good Place, How To Sell Drugs Online, en nog flink aantal afleveringen van Another Life (als ik mij ertoe kan zetten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Kunt via VPN kijken op BBC iPlayer. Of was zo slim geweest om op te nemen Op 27-8-2019 om 20:57 zei Justin: De eerste twee van het nieuwe seizoen zijn weer goed hoor, vooral de tweede is fantastisch. Blijf het toch een beetje vervelend vinden dat elk seizoen weer een nieuwe vijand gecreëerd moet worden. Maarjah dat is een beetje eigen aan een serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 Die Charlie Murphy blijft toch een bloedmooie vrouw he Al fan van haar sinds Love/Hate. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Zou dit weer eens moeten oppakken, heb het eigenlijk halverwege seizoen 2 niet meer gekeken, terwijl ik het wel steengoed vond.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 (bewerkt) Soundtracks waren weer on point afgelopen zondag, met dit als een persoonlijk hoogtepunt. Dit vond ik een mooi moment, bovendien ook een accurate beschrijving van mij leven. 20 september 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Vanavond de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Gave seizoensfinale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Nog niet gezien helaas, maar je maakt mij erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Vond dit een van de betere seizoenen. Wel jammer dat het maar 6 afleveringen is Spoiler Goed dat de finale deze keer niet in het voordeel van de peaky blinders uitpakte. Wel vind ik de dood(?) van Aberama Gold jammer, zeker omdat hij die McCavern niet terug heeft kunnen pakken. Mosley is echt een heel tof personage. Die scene met die speech van hem was fantastisch. De terugkeer van Alfie vond ik wat onrealistisch, maar dat blijft een grote baas natuurlijk. Michael en zijn vrouwtje heb ik echt een hekel aan. Die Michael ziet er ook gewoon uit als een kind en niet als iemand die het tegen Thomas Shelby op kan nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten