Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Peaky Blinders

Keeza

Aanbevolen berichten

In zo'n 2 weken tijd alle 4 de seizoenen erdoorheen geknald. Echt lekker hoor en vind eigenlijk dat het gedurende de afleveringen echt niet minder wordt. Blijft spannend en constant wel nieuwe dingen, zonder dat het uitgemolken wordt.

Lees alleen dat seizoen 5 pas in 2019 komt o.i.d. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Justin:

Genoeg plekken om het binnen te harken. ;c 

Right. Maar ik wacht wel tot het erop komt, want staan nog paar dingen op mijn lijst die ik moet kijken: The Good Place, How To Sell Drugs Online, en nog flink aantal afleveringen van Another Life (als ik mij ertoe kan zetten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunt via VPN kijken op BBC iPlayer. Of was zo slim geweest om op te nemen ;c 

Op 27-8-2019 om 20:57 zei Justin:

De eerste twee van het nieuwe seizoen zijn weer goed hoor, vooral de tweede is fantastisch. _O_ 

Blijf het toch een beetje vervelend vinden dat elk seizoen weer een nieuwe vijand gecreëerd moet worden. Maarjah dat is een beetje eigen aan een serie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond dit een van de betere seizoenen. Wel jammer dat het maar 6 afleveringen is

Spoiler

Goed dat de finale deze keer niet in het voordeel van de peaky blinders uitpakte. Wel vind ik de dood(?) van Aberama Gold jammer, zeker omdat hij die McCavern niet terug heeft kunnen pakken.

Mosley is echt een heel tof personage. Die scene met die speech van hem was fantastisch. De terugkeer van Alfie vond ik wat onrealistisch, maar dat blijft een grote baas natuurlijk. Michael en zijn vrouwtje heb ik echt een hekel aan. Die Michael ziet er ook gewoon uit als een kind en niet als iemand die het tegen Thomas Shelby op kan nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites