DaanBdr Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Niet openen als je aflevering 10 nog niet hebt gezien [spoiler=Spoiler] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Net de laatste twee eps gezien, gaaf hoor. Deze deed pijn hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Morgen nieuwe EP : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 En hij is lekker hoor :) 's all good man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari 2016 Share Geplaatst 16 februari 2016 Ik vond hem erg leuk/goed. Heb er weer van genoten. Ga gewoon lekker elke week 1 kijken, zoals ik altijd doe als het kan : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Seizoen 2 heeft maar weer 9 afleveringen ;e zo jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Walter White Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Kwam seizoen 1 destijds niet in zn geheel meteen op netflix. Nu weer 1 per week helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Kwam seizoen 1 destijds niet in zn geheel meteen op netflix. Nu weer 1 per week helaas. Nee kwam het niet. Was ook per week ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Heeft er mee te maken dat er wel degelijk een zender is die het uitzend voordat Netflix dat kan. Het is dus niet helemaal een original. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 S2 E3 was geweldig _O_ Jimmy :D Soms genius soms total fuck up haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Ja seizoen 2 vind ik tot op heden een stuk boeiender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Ziek chille aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Fuck Breaking Bad. Dit gaat dat echt overtreffen en gebeurd nu al bij vlagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 [spoiler=bcs s02e04/bb] + Krazy-8 in het uniform van z'n vaders meubel bedrijf dat attention to detail, aaah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Vandaag Breaking Bad afgekeken. Nu met deze beginnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Fuck Breaking Bad. Dit gaat dat echt overtreffen en gebeurd nu al bij vlagen. Ik weet niet of een directe vergelijking echt fair is. Het type serie is heel anders. Het ligt mij persoonlijk ook wat meer dit, maar bij BB ligt t hoogtepunt ook aan t eind van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Breaking Bad was alleen door Bryan Cranston al beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Mwah BB was wel beter vind ik, maar aan de andere kant kun je er nog weinig over zeggen. Breaking Bad begon ook 'sloom' en knalde uiteindelijk maar door. Denk dat het echte vuurwerk bij BCS ook nog moet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Ok, leuk einde weer bij aflevering 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2016 Mwah BB was wel beter vind ik, maar aan de andere kant kun je er nog weinig over zeggen. Breaking Bad begon ook 'sloom' en knalde uiteindelijk maar door. Denk dat het echte vuurwerk bij BCS ook nog moet komen. Vond dat vanaf aflevering 1 wel sterk hoor. Vind dit wel geinig maar het pakte me niet. Totaal geen 'ik wil meer zien' gevoel erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Vond dat vanaf aflevering 1 wel sterk hoor. Vind dit wel geinig maar het pakte me niet. Totaal geen 'ik wil meer zien' gevoel erbij. Ben ik met je eens, maar heb van heel veel mensen om me heen gehoord dat seizoen 1 van BB maar saai en langdradig was. Zelf totaal geen moeite mee gehad, zag het eerder als opbouw en introductie van alles. Zo zie ik BCS tot nu toe ook wel een beetje. Het is allemaal leuk en tof om te volgen, maar die échte wauw factor is er (nog) niet in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Opbouwen naar een totale clusterfuck deed Gilligan ook bij BB. Het is allemaal wat flauw nog, maar langzamerhand wordt het allemaal stuk leuker. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 23 maart 2016 Share Geplaatst 23 maart 2016 Is toch allemaal wel een beetje spannend met Mike nu :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Matige seizoensfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten