Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Better Call Saul

Magikarp

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fuck Breaking Bad. Dit gaat dat echt overtreffen en gebeurd nu al bij vlagen.

Ik weet niet of een directe vergelijking echt fair is. Het type serie is heel anders. Het ligt mij persoonlijk ook wat meer dit, maar bij BB ligt t hoogtepunt ook aan t eind van de serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah BB was wel beter vind ik, maar aan de andere kant kun je er nog weinig over zeggen. Breaking Bad begon ook 'sloom' en knalde uiteindelijk maar door. Denk dat het echte vuurwerk bij BCS ook nog moet komen.

Vond dat vanaf aflevering 1 wel sterk hoor. Vind dit wel geinig maar het pakte me niet. Totaal geen 'ik wil meer zien' gevoel erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond dat vanaf aflevering 1 wel sterk hoor. Vind dit wel geinig maar het pakte me niet. Totaal geen 'ik wil meer zien' gevoel erbij.

Ben ik met je eens, maar heb van heel veel mensen om me heen gehoord dat seizoen 1 van BB maar saai en langdradig was. Zelf totaal geen moeite mee gehad, zag het eerder als opbouw en introductie van alles. Zo zie ik BCS tot nu toe ook wel een beetje. Het is allemaal leuk en tof om te volgen, maar die échte wauw factor is er (nog) niet in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites