Mangata Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Here's Johnny. :r Leuke episode. In tegenstelling tot Breaking Bad zit ik er nu wel al helemaal in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Eerste aflevering vond ik maar saai en oninteressant, hoop dat de volgende leuker worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Eerste aflevering vond ik maar saai en oninteressant, hoop dat de volgende leuker worden. Volgende kijken inderdaad. Vond de eerste ook erg saai, maar de twee daaropvolgend waren 2x zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Net ook even alle 3 de afleveringen teruggekeken. (d) Prima serie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Gister de eerste aflevering gezien en daar was inderdaad geen flikker aan, maar net de tweede gezien en die was wel heel vet, vooral toen[spoiler=-] de advocaat die deal sloot over die gebroken benen dat was echt te raar en mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Eerste aflevering vond ik maar saai en oninteressant, hoop dat de volgende leuker worden. Ah netjes Mathi, ook begonnen dus :D ep 2 en 3 zijn veel beter, eerste aflevering is nog wat 'oppervlakkig kennismaken'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 2 en 3 ook gezien, vond het al wat interessanter, maar ben nog niet overtuigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 februari 2015 Share Geplaatst 26 februari 2015 De vierde was tof. :D De trucjes en slimmigheidjes beginnen te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Haha hoe para die gast is over die straling ofzo, te grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2015 Is een ziekte volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Denk eerder dat het tussen de oren zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Is een ziekte volgens mij Denk eerder dat het tussen de oren zit. Daar zitten wel meer ziektes ;) Is volgens mij ook wat Matthew bedoeld, psychologische aandoening volgens mij ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Ja dus? Vond het alsnog echt fucking grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2015 Daar zitten wel meer ziektes ;) Is volgens mij ook wat Matthew bedoeld, psychologische aandoening volgens mij ja. Tussen de oren kunnen ook ziektes zitten inderdaad, maar ik dacht eigenlijk dat het meer lichamelijk was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Volgens de Engelse Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_hypersensitivity Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Zo word het volgens mij niet echt neergezet in de serie toch? Het is meer dat hij denkt dat ze zijn gedachten stelen door midden van die golven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Heb alleen eerste twee afleveringen gezien dus geen idee verder. Staat zo op de BCS wiki page, op IMDB staat er niks over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Zo word het volgens mij niet echt neergezet in de serie toch? Het is meer dat hij denkt dat ze zijn gedachten stelen door midden van die golven. Echt? Hoe kom je daar op dan? Dacht dat ie gewoon bang was om huidkanker te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Hij leeft als een kluizenaar, werkt niet en komt vooral heel gespannen over, niet ziekelijk (dat het hem fysiek kwelt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Gewoon een alu hoedje inderdaad. Daarom ook die folie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2015 Dacht juist wel fysieke klachten te zien nadat ie was 'blootgesteld' aan die stralingzooi, maar kan het mis hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2015 [spoiler=Chuck] Mentale ziekte dus met inderdaad psychosomatische klachten. Geen alu hoedje die bang is dat zn gedachten gelezen worden of bang voor huidkanker. Hoop wel dat ze niet te veel aandacht besteden aan die vent, want ik vind het maar irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 maart 2015 Share Geplaatst 3 maart 2015 Het is een door de medische wereld niet erkende ziekte is wat ik vooral lees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2015 Better Call Saul SPOILERS MAAR ZIT TELEFOON DUS DE MODS MOGEN HET IN SPOILERS ZETTEN AL VRAAG IK ME AF HOE BOEIEND DIT GASTJE IS Je zag het aan dr trucje al. Plus het feit dat hij al een tijdje in de kamer lag. Als het echt was -> al eerder last. Hij heeft er pas last van als hij het weet -> psychische ziekte -> lichamelijke klachten zijn psychosomatisch als gevolg van zn psychische ziekte. Maar dan heb ik het over Chuck specifiek, niet over de ziekte (ja, stoornissen zijn ook ziektes) in het algemeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 De eerste vijf afleveringen gezien. Boeiend, maar vooralsnog niet geniaal. Bij Breaking Bad had ik ook even de tijd nodig om erin te komen. Wel goed dat er eindelijk aandacht wordt besteed aan Mike. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten