Magikarp Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 (bewerkt) Het lange wachten van alle Breaking Bad-fans op de spin-off is bijna voorbij. In februari zal Better Call Saul dan echt verschijnen, met advocaat Saul Goodman in de hoofdrol. In de Verenigde Staten zal AMC de serie op televisie brengen, maar wereldwijd heeft Netflix de exclusieve rechten verworven van zowel seizoen 1 als 2. Het tweede seizoen wordt in 2016 verwacht. Iedere aflevering is de dag ná de uitzending in de Verenigde Staten op Netflix te zien. Inmiddels zijn de eerste beelden én het intro-nummer vrijgegeven. Vijf seizoenen lang was Breaking Bad één van de allerbeste series ooit gemaakt. Advocaat Saul Goodman vertolkte daarin een rol en rondom dit personage is nu een spin-off gemaakt. Eerst zou de serie eind 2014 al verschijnen, maar dit is uiteindelijk geschoven naar februari 2015. Het intro-nummer is nu gepubliceerd en wordt gezongen door Junior Brown. Daarin zijn ook al beelden te zien van de serie. De serie draait om de jaren voordat advocaat Saul Goodman in contact kwam met scheikundeleraar Walter White. Bob Odenkirk, de acteur die Goodman speelt, heeft in een interview met The Hollywood Reporter laten weten dat het met name een dramaserie zal worden. “Het is vooral een dramaserie. Better Call Saul zal dan ook voor 85 procent uit drama bestaan, en voor vijftien procent uit komedie.” http://www.imdb.com/title/tt3032476/ Vanaf vandaag (maandag 9 februari) dus elke week via Netflix te bewonderen. 10 februari 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2015 (bewerkt) Het lange wachten van alle Breaking Bad-fans op de spin-off is bijna voorbij. In februari zal Better Call Saul dan echt verschijnen, met advocaat Saul Goodman in de hoofdrol. In de Verenigde Staten zal AMC de serie op televisie brengen, maar wereldwijd heeft Netflix de exclusieve rechten verworven van zowel seizoen 1 als 2. Het tweede seizoen wordt in 2016 verwacht. Iedere aflevering is de dag ná de uitzending in de Verenigde Staten op Netflix te zien. Inmiddels zijn de eerste beelden én het intro-nummer vrijgegeven. Vijf seizoenen lang was Breaking Bad één van de allerbeste series ooit gemaakt. Advocaat Saul Goodman vertolkte daarin een rol en rondom dit personage is nu een spin-off gemaakt. Eerst zou de serie eind 2014 al verschijnen, maar dit is uiteindelijk geschoven naar februari 2015. Het intro-nummer is nu gepubliceerd en wordt gezongen door Junior Brown. Daarin zijn ook al beelden te zien van de serie. De serie draait om de jaren voordat advocaat Saul Goodman in contact kwam met scheikundeleraar Walter White. Bob Odenkirk, de acteur die Goodman speelt, heeft in een interview met The Hollywood Reporter laten weten dat het met name een dramaserie zal worden. “Het is vooral een dramaserie. Better Call Saul zal dan ook voor 85 procent uit drama bestaan, en voor vijftien procent uit komedie.” http://www.imdb.com/title/tt3032476/ Vanaf vandaag (maandag 9 februari) dus elke week via Netflix te bewonderen. 10 februari 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik moet nog altijd BB zien, dus denk dat ik die eerst maar eens moet bekijken, dan is hier ook mooi een seizoen van uit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik denk dat ik het eerste seizoen op spaar en dan gewoon in een keer de hele rit ga kijken. Wel zin in. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik denk dat ik het eerste seizoen op spaar en dan gewoon in een keer de hele rit ga kijken. Wel zin in. (d) Dat was eerst ook mijn plan. Het begon alleen iets teveel te kriebelen vandaag. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2015 Morgen de tweede al of komt die volgende week pas op netflix? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Gewoon downloaden joh. :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Prima vermaakt met de eerste aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik vind mooi. Ben benieuwd naar de rol van Mike :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Hm, beetje jammer van dat kat-en-muisspelletje dat na een half uur werd ingezet. Dat eerste half uur vond ik veel fijner, omdat het meer weg had van de stijl van BB. Maar goed, we kijken wel wat de volgende aflevering brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Hm, beetje jammer van dat kat-en-muisspelletje dat na een half uur werd ingezet. Dat eerste half uur vond ik veel fijner, omdat het meer weg had van de stijl van BB. Maar goed, we kijken wel wat de volgende aflevering brengt. Houd me even op de hoogte, svp. Als het de Vinny-approve krijgt dan ga ik me er misschien ook eens aan wagen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Ep 1 ook even binnengehaald, aan de reacties hier te zien gaat dit een prima serie worden (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 [YOUTUBE]9lVAC1UFVCM[/YOUTUBE] Typisch Breaking Bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Morgen de tweede al of komt die volgende week pas op netflix? Staat er al op :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2015 [YOUTUBE]9lVAC1UFVCM[/YOUTUBE] Typisch Breaking Bad. JAJAJA :D:D:D Zo maar eens ff kijken gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Houd me even op de hoogte, svp. Als het de Vinny-approve krijgt dan ga ik me er misschien ook eens aan wagen ;) Hehe, will do. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2015 Jaaaaa heerlijke ep :D stuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Toch lekker 2 ep's zo snel achter elkaar, nu wel een week wachten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Episode 2 was heeerlijk _O_ : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Moeite waard als je Breaking Bad geweldig vond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Ik geniet hoor. Groot sympathisant van Saul terwijl ik Walter in BB maar een lul vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Tuco in die woestijn :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2015 "Stop helping!" :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 februari 2015 Share Geplaatst 10 februari 2015 Eerste aflevering gehad, beviel me prima. Tweede aflevering vanavond voor het pitten maar eens gaan bestuderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Heb ze aangezet, ga nu niet 5 jaar later achter de kudde aanlopen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten