Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Weet iemand wat er met de statistieken, in ene zijn deze bizar hoog. Dit is niet door training gegaan want ze spelen nog bij hun oorspronkelijke clubs.

Aantal voorbeelden: Dida(Internacional) 111, Juanfran (At. Madrid) 100, Florenzi (Roma) 96, Chicarito (Leverkusen) 95, Dragovic (Leverkusen) 94).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand wat er met de statistieken, in ene zijn deze bizar hoog. Dit is niet door training gegaan want ze spelen nog bij hun oorspronkelijke clubs.

Aantal voorbeelden: Dida(Internacional) 111, Juanfran (At. Madrid) 100, Florenzi (Roma) 96, Chicarito (Leverkusen) 95, Dragovic (Leverkusen) 94).

Viel mij ook al op vandaag, gigantisch veel spelers op de transferlijst tegen ontzettend hoge ratings.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viel mij ook al op vandaag, gigantisch veel spelers op de transferlijst tegen ontzettend hoge ratings.

Krijg gisterenavond bij het openen van de app een pop-up met de melding dat er een update is geweest m.b.t. de transferlijst, het is vanaf nu zo dat spelers als ze nog bij hun eigen club spelen ook doortrainen. Wat mij betreft slaan ze de plank hier compleet mis, met hele jonge toptalenten is het nog te verantwoorden maar alsof een Bacca nog groeit van 88 naar 107 of een Dida(op 42-jarige leeftijd) naar 111. Ook zijn de transfersommen van 90 tot 100 miljoen(wat gezien de statistieken wel logisch is) niet meer op te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die mee willen doen vanaf as zaterdag in mijn competitie in Engelans misschien? Wil minstens 9 man hebben.. [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; [MENTION=28]Karlo[/MENTION]; [MENTION=1329]aat[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

@JordiAFCA: [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; [MENTION=829]Thom[/MENTION]; [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=7105]Fantasy[/MENTION]; [MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=151]Marvin[/MENTION]; [MENTION=11698]Elsjorro1990[/MENTION]; [MENTION=3101]tdogg16[/MENTION]; [MENTION=385]Alovenac[/MENTION]; [MENTION=8030]MrImperial[/MENTION];

1: Kyrill; Bournemouth

2:

3:

4

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

12:

13:

Etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het principe dat spelers door trainen bij eigen club tijdens seizoen, snap ik nog. Maar dit is overdreven.

Schaars heeft nog nooit in zo'n mooi rijtje gestaan :naughty:

nnadlg.jpg

Ik heb Brouwers 34 jaar met 99 voor verdedige erop staan van Roda JC voor 31.7 miljoen :naughty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Mascherano al en ik kan nu nóg een Mascherano kopen vanaf de transferlijst, wat is dat voor iets geks?

PRECIES dit Karlo haha .... Ik heb De Gea en De Gea staat weer op transferlijst alleen voor meer dan 100 miljoen en met 112 ofzo die van mij heeft 93...

En spelers die je verkoopt worden ook door de club van wie je ze koopt weer teruggekocht en weer te koop gezet :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pak de laatste tijd veel onnodige rode kaarten terwijl ik 'normaal' speel. Heeft me vier dure punten gekost met Stoke. :cab:

Normaal is eigenlijk vaak niet heel erg ''normaal'' denk dat je beter agressief kan gaan spelen :)

Normaal levert al tijden lang structureel veel rood op helaas....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Schaars op 92 wordt gerate was een bug. Excuses. Dat zou nu gefixt moeten zijn. Spelers op de TL krijgen soms idd een boost als de echte toppers al gekocht zijn. Dus als er geen 90+ attackers meer zijn, dan gaat ie kijken welke dude in de buurt van de 90 hij kan boosten. Schaars op 92 was dus niet de bedoeling.

Dubbele spelers (eentje in je team, de ander op de TL) zouden nu ook niet meer moeten voorkomen. Was ook een bug.

Rode kaarten bij normal tackling zou niet vaak moeten voorkomen. Ik zal het rapporteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel geld erin pompen lijkt me, anders kom je nooit aan dat budget voor die spelers.

Nee amper geld in pompen ;) Gewoon heeeel veel spelers kopen en nog veel meer verkopen. Elke 8 uur trainen. Zit bij crew die 6e staat Imperium. Sta bekekend als uitstekende bouwer.

​​@Karlo; Thnx!!

​​​​​​

Link naar opmerking
Deel via andere websites