Justin Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Kun je uitleggen waarom de snelheid voor jou uit het spel is? Bijvoorbeeld dat je eerst je trainingen moet aanklikken voordat je je spelers in je team kan zetten, beetje irritant. En ook dat je meerdere keren op een dag kan trainen enzo, ik red dat niet dus heb ik een nadeel. Maar het is ook gewoon mooigeweest na al die jaren. De lol was er voor mij al best wel af toen al je oude managerpunten steeds minder waard werden. Ik heb niet jaren gespeeld en SK's betaald om die daarna als sneeuw in de zon te zien smelten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 (bewerkt) [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Ja, bugs. Zijn we volop aan het fixen. De performance is nu 2 tot 3x zo goed geworden. Al die andere bugs zijn we nu ook keihard mee bezig. Ik snap wat jullie bedoelen. Ik heb er zelf ook last van. Komt goed iig. Dat is echt dikke onzin :-D Dat is helemaal niet het geval. Er is vrijwel niks nog gefixt qua bugs. De site heeft continu 5.2 error en zegt het ''meldt het op het forum''. Moest zojuist net alleen al 5x!!! Achter elkaar klikken tot mijn aanvaller eindelijk kon gaan trainen ;e 28 juni 2016 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Bijvoorbeeld dat je eerst je trainingen moet aanklikken voordat je je spelers in je team kan zetten, beetje irritant. En ook dat je meerdere keren op een dag kan trainen enzo, ik red dat niet dus heb ik een nadeel. Maar het is ook gewoon mooigeweest na al die jaren. De lol was er voor mij al best wel af toen al je oude managerpunten steeds minder waard werden. Ik heb niet jaren gespeeld en SK's betaald om die daarna als sneeuw in de zon te zien smelten. Ja, je moet de training eerst ff afronden. Gaat niet vanzelf. Meerdere keren per dag is prima te doen als je op je mobiel speelt. Je krijgt gewoon push notificaties. Het is prima te doen hoor. Ik ben ook de hele dag druk bezig, maar af en toe ff je teampie bezoeken kan wel ff snel tussendoor. Ik speel nu ook al een tijdje Clash Royale. Hetzelfde principe. Af en toe de app openen om die kistjes te claimen. Je deck wordt er sterker van, dus why not? Wat betreft managerpunten... De focus is veranderd van lifetime managerpunten naar managerpunten per periode. In dit geval dus een half jaar. De rankings gaan dus om de beste managers van het afgelopen half jaar. Die verandering is doorgevoerd omdat de managers die het spel al 14 jaar spelen dan voor eeuwig in de top blijven staan. Nieuwere managers die al 5 jaar managen, kunnen nooit in de top komen. Het is vooral een relevantere lijst. Die SK heb je toch vooral gekocht omdat het een leuk spel is? Of heb je SK gekocht omdat je dan in de top van de ranking kan komen? Hopelijk geef je het later nog een kans. :) [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Dat is echt dikke onzin :-D Dat is helemaal niet het geval. Er is vrijwel niks nog gefixt qua bugs. De site heeft continu 5.2 error en zegt het ''meldt het op het forum''. Moest zojuist net alleen al 5x!!! Achter elkaar klikken tot mijn aanvaller eindelijk kon gaan trainen ;e Ik snap wat je bedoelt. Jij merkt nu nog weinig van de bugfixes. Het zijn vooral backend fixes geweest. Die frontend bugs moeten er natuurlijk ook uit. Zijn we hard mee bezig. :) Komt goed hoor. :D Mogen we weten welke competities? Ben wel nieuwsgierig Het is nog lang niet concreet. Zou best te maken kunnen hebben met döner kebab. Verder zeg ik niks. Ik beloof ook niks. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Turkije, zou wel een idee zijn om die lelijke blauwe logo's te vervangen met je foto van je osm profiel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Als je een middenvelder in de aanval zet wordt zijn vakje rood. Wilt dit ook daadwerkelijk zeggen dat hij hier niet kan spelen? In de vorige update wilde ik nog wel eens een middenvelder in de aanval zetten, denk dan aan spelers als Coutinho, Oxlade, Depay, Mata. Dit kon gewoon zonder enig probleem. [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Kan wel, wordt tenminste niet automatisch gewisseld volgens mij. Of bedoel je of zijn prestaties ook een beetje goed zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Kan wel, wordt tenminste niet automatisch gewisseld volgens mij. Of bedoel je of zijn prestaties ook een beetje goed zijn? Dat laatste inderdaad. In de update hiervoor kon je makkelijk in een 4-2-3-1 met aanvallers spelen op de AMC/R/L. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Dat laatste inderdaad. In de update hiervoor kon je makkelijk in een 4-2-3-1 met aanvallers spelen op de AMC/R/L. Dat weet ik niet, zelden gedaan. Volgens mij laatst één wedstrijd met een verdediger als verdedigende middenvelder en spitsen als links- en rechtsbuiten (aanvallers met 6-18 verdedigen), toen won ik met hogere cijfers dan gemiddeld ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Waarop worden de 'eindklassering'-boisscoins gebaseerd? 25 voor een kampioenschap plus de beker met Atlético... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Vijfde geworden met West Ham (doelstelling 10) en op de laatste speelronde het kampioenschap verspeeld met Wolfsburg (doelstelling 5e) maar wel de beker geworden. Sta nog wel bovenaan met Feyenoord en met Villareal kan ik nog de derde plek wegsnoepen op de laatste speeldag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 1 juli 2016 Share Geplaatst 1 juli 2016 Waarop worden de 'eindklassering'-boisscoins gebaseerd? 25 voor een kampioenschap plus de beker met Atlético... Dacht dat het managerpunten gedeeld door 25 was, maar weet het niet zeker. Dit is in ieder geval te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Dacht dat het managerpunten gedeeld door 25 was, maar weet het niet zeker. Dit is in ieder geval te weinig. Eerder deze update kreeg ik soms gewoon 200 tot 300 coins... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Eerder deze update kreeg ik soms gewoon 200 tot 300 coins... Ja precies, dat kan ook als je het goed doet en het inderdaad met dat van 25 is. Raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Nu met FC Oss (doelstelling 15e) na 20 wedstrijden bovenaan met 7 en 16 punten voorsprong op de nummer 2 en 3, wel gewoon 15/20 clubs bezet door managers. Dat achievement dat je meer dan 10.000 managerpunten in een seizoen moet hebben is haalbaar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Waarop worden de 'eindklassering'-boisscoins gebaseerd? 25 voor een kampioenschap plus de beker met Atlético... 4130 Manager Punten voor Atletico kampioenschap en dubbel is weinig man ;) Speelde je weer met lege competitie? Ik had met Alloa Athletic 2e divisie Schotland en 1 andere manager bij Rangers dubbel en al 4.200 manager punten... En dat duurt maar 22 weken ipv 43... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Zijn managerpunten nog steeds enkel zichtbaar wanneer je die boss-coins koopt? Nadat ik mijn huidige competities in Tunesie en Zuid Afrika heb afgemaakt heb ik 100% uitgespeeld van Afrika. [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; speel jij nog steeds met een 4-3-3 B systeem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Zijn managerpunten nog steeds enkel zichtbaar wanneer je die boss-coins koopt? Nadat ik mijn huidige competities in Tunesie en Zuid Afrika heb afgemaakt heb ik 100% uitgespeeld van Afrika. [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; speel jij nog steeds met een 4-3-3 B systeem? Nee natuurlijk niet...Zijn altijd zichtbaar ;) Tussenstand>managerlijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 (bewerkt) Als je een middenvelder in de aanval zet wordt zijn vakje rood. Wilt dit ook daadwerkelijk zeggen dat hij hier niet kan spelen? In de vorige update wilde ik nog wel eens een middenvelder in de aanval zetten, denk dan aan spelers als Coutinho, Oxlade, Depay, Mata. Dit kon gewoon zonder enig probleem. [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION] Yep. Het kan zeker wel. Je kunt ook gewoon een verdediger in de spits gooien, maar zijn prestaties zullen niet best zijn. In real life kun je nog wel eens Mike vd Hoorn naar voren sturen. In OSM werkt dat niet zo. In FM evenmin. Ik vind dat zo'n rood vlak veel te overdreven. Alsof het extreem fout is ofzo. Dat is het niet. Je speler presteert gewoon minder. That's it. Het aantal Boss Coins wat je na een seizoen krijgt is afhankelijk van je league settings. Als je allerlei aanpassingen aan je competitie doet (http://prntscr.com/bouu5u), dan krijg je aan het einde gewoon minder coins. 4 juli 2016 bewerkt door Tjinnoes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Hoe start je nu een nieuwe competitie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Als je op een competitie klikt (die je wil starten), staat het onder de clubs volgens mij. Uit m'n hoofd +- 360 coins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Hoe start je nu een nieuwe competitie? Als je op een competitie klikt (die je wil starten), staat het onder de clubs volgens mij. Uit m'n hoofd +- 360 coins. Als jullie 3 dagen wachten kan je met mij en [MENTION=151]Marvin[/MENTION]; meespelen, leuk toch :)? Jullie mogen mee beslissen in het land, liefst een met 10 teams... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 Austria Klagenfurt 18/18 duels gewonnen en beker finale ook: En nieuwe personal record qua ranking, namelijk 335 :*) :< [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 +1 kudo voor jou, alleen al om die Bosnische speler [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 +1 kudo voor jou, alleen al om die Bosnische speler [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Thnx Sanel :) Hodzic ja, 10 goals. Alleen Mina met 17 scoorde ermeer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 335 is prima, ik kan nog niet meedoen met je competitie maar kom er later wel in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten