Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Dankje, ik sta nu 756ste op de OSM Ranking :p

Nice!! Neem aub niet snel een team...

Want de MU competitie nieuwe begint morgen in Frankrijk!! Ik neem PSG

Dus hoop dat [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; inmiddels wat vrij heeft ;) :D

Toch nog lekker 2e geworden met Empoli haha.

Dank aan [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, door de examens had ik er wat minder opgezeten en daarom had ik nog een TK over, dus ik heb het dan maar gebruikt. het was niet omdat ik tegen de manager van Fiorentina was of zo. :p

ik zie wel welke ploeg ik neem in Frankrijk, maakt me weinig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo niet? :(

Alle anderen landen al gehad zowat...

Ja echt zo een competitie waar ik niet graag speel.. Vind dat in het echt ook niet zo een aantrekkelijke competitie. Maar goed, zal wel meedoen. Ik neem Saint Etienne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd aan Napoli, strakke overwinning!

Goede managers hoor, ik heb weer wat geleerd (Y). Enige wat ik écht heel jammer blijf vinden is dat trainen. Heb echt elke dag getraind en denk ik 50% van de dagen 0 of 1 speler die +1 heeft gekregen. Nóóit een speler met +2 gehad (train tot max 25 maar de meeste max 23). Vrij frustrerend.

Ik kijk wel of in Frankrijk nog wat leuks over is. Volgens mij vrij grote verschillen. Anders ga ik naar Spanje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd aan Napoli, strakke overwinning!

Goede managers hoor, ik heb weer wat geleerd (Y). Enige wat ik écht heel jammer blijf vinden is dat trainen. Heb echt elke dag getraind en denk ik 50% van de dagen 0 of 1 speler die +1 heeft gekregen. Nóóit een speler met +2 gehad (train tot max 25 maar de meeste max 23). Vrij frustrerend.

Ik kijk wel of in Frankrijk nog wat leuks over is. Volgens mij vrij grote verschillen. Anders ga ik naar Spanje!

Je kan dan ook veel beter seizoenskaart of premium neemt ;)

1.30 kost niks en voor 15 euro of 7.50 heb je al voor 150 of 300 dagen aan Premium via Ideal of Paysafe Card.

Of je kan filmpjes kijken en zo gratis seizoenskaarten krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus hoop dat [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; inmiddels wat vrij heeft ;) :D

Zie dit bericht net te laat :p Heb al nieuwe competitie gestart :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom alles bezet (Ludogorets, Bursaspor, Everton en AZ).

Wanneer worden doelstelling van clubs (en statistieken spelers) bijgewerkt, denk aan een Leicester City (16e) en Vardy (77)? [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer worden doelstelling van clubs (en statistieken spelers) bijgewerkt, denk aan een Leicester City (16e) en Vardy (77)? [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]

Knuppel je vroeg laatst nog wanneer er weer nieuwe was :xd:

Speel je nu wel ergens met meer mensen dan alleen jezelf :P?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke transferperiode. Doelstelling wordt bepaald op basis van meerdere factoren: gemiddelde leeftijd van selectie, ratings (att/def). player value, etc.. Dat is dus niet op basis van huidige prestaties. Indirect wel natuurlijk.

Player value is gebaseerd op de waardes op Transfermarkt.de. Vardy is in de afgelopen 7 maanden iets van 1,5 miljoen euro in waarde gestegen. Nu is ie 6 miljoen waard. Die gozer krijgt dan niet ineens een aanvallende waarde van 90 oid. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke transferperiode. Doelstelling wordt bepaald op basis van meerdere factoren: gemiddelde leeftijd van selectie, ratings (att/def). player value, etc.. Dat is dus niet op basis van huidige prestaties. Indirect wel natuurlijk.

Player value is gebaseerd op de waardes op Transfermarkt.de. Vardy is in de afgelopen 7 maanden iets van 1,5 miljoen euro in waarde gestegen. Nu is ie 6 miljoen waard. Die gozer krijgt dan niet ineens een aanvallende waarde van 90 oid. (y)

Helder, helder. Dank. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel netjes Justin. Vaak is het zo dat OSM'ers denken dat premium seizoenkaarthouders een extra bonus krijgen in de match engine oid, maar dat is natuurlijk niet het geval. Ze kunnen wel hun squad sneller en gerichter builden via de scout, maar als je er tactisch niets van begrijpt, dan verlies je alsnog. Ook ben je als enige PSKH in de competitie vaak een kampie-magneet. Dan win je de belangrijke potten ook gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

be26f63f580c30cb36d4d191bfe07541.jpg

Lekkere aanval hoor[emoji85], gewoon omdat het kan.

Sta nog steeds eerste nog 10 potten te gaan en nog steeds ongeslagen. Vanavond pot tegen de nr2 inter die 3 punten achter staat. Hopelijk kunnen we een groter gat maken. Aan higuain zal het niet liggen, wat een über held

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

be26f63f580c30cb36d4d191bfe07541.jpg

Lekkere aanval hoor[emoji85], gewoon omdat het kan.

Sta nog steeds eerste nog 10 potten te gaan en nog steeds ongeslagen. Vanavond pot tegen de nr2 inter die 3 punten achter staat. Hopelijk kunnen we een groter gat maken. Aan higuain zal het niet liggen, wat een über held

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mooie aanval vriend!! Alleen 6 is wel wat veel hehe 4/5 kan ook genoeg zijn zou nu iig Kane/Insigne richting 100 trainen en daarboven:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites