Netzwerk Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Vanaf toen ik dit zag wist ik jah heb gewonnen, jeuj ik sta tweede ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Vanaf toen ik dit zag wist ik jah heb gewonnen, jeuj ik sta tweede ;sm; Care jij staat nog altijd maar op 2705 MP en ik 4191:checkit: :mrgy: En jij moet 7e worden, ik 16e. Plus mijn team is ruim 130 miljoen meer waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Waarom reageer je dan zo als je jezelf dan toch beter vindt? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Waarom reageer je dan zo als je jezelf dan toch beter vindt? ;e Omdat het gewoon naaistreek was van de engine ;e Jij hebt THUIS met TK maar 8 schoten en dan win je met 3-1 tegen 11 schoten van mij. Slaat gewoon nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Ik kan dat zien in de wedstrijdstatistieken hoef je niet te PM'en met kk erin dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 In dat FIFA toernooi was het ook zo ver. Gaat het hier verder jongens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Het is maar een spel jongens :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Ik kan dat zien in de wedstrijdstatistieken hoef je niet te PM'en met kk erin dan Ja en jij zei in het Fifa toernooi over op te houden en toch ging je door ;) Ik had geen kk hoeven zeggen nee maar jij hoeft hem niet overal te plaatsen als screen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Het is maar een spel jongens :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Ja en jij zei in het Fifa toernooi over op te houden en toch ging je door ;) Ik had geen kk hoeven zeggen nee maar jij hoeft hem niet overal te plaatsen als screen ;e Hier en op je crewpagina ja dat is overal :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Hier en op je crewpagina ja dat is overal :mrgy: Een crewpagina waar geen hond komt en post :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Mooi leven :-D:whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Omdat het gewoon naaistreek was van de engine ;e Jij hebt THUIS met TK maar 8 schoten en dan win je met 3-1 tegen 11 schoten van mij. Slaat gewoon nergens op. :-D :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Een crewpagina waar geen hond komt en post :mrgy: Doe er dan wat aan en post er wat op i.p.v. PM's te sturen naar mensen die dat neit wensen :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Doe er dan wat aan en post er wat op i.p.v. PM's te sturen naar mensen die dat neit wensen :thumb: Nee want we zitten op een ander forum. Die ik niet ga noemen in jouw geval. Cry me a river hypocriet. Je liep ook gigantisch te boosten met Fifa terwijl ik in mijn 1e post daar al zei dat je verdiend had gewonnen. Ik stuur pm naar wie ik wil. Overigens heb je een speelronde later die 2e plaats al bijna weggeven door een 0-0 bij computer team Genoa uit te spelen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Kyrill, Mollen doe je alleen in het Wie is de Mol?-topic en niet hier. Lekker laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Kyrill, Mollen doe je alleen in het Wie is de Mol?-topic en niet hier. Lekker laten gaan. Oke, is goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 haha, [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];, even serieus, hoe lang ben jij daar per dag mee bezig? met het team dat je op poten zet met Empoli lijkt het eerder dat je heel de tijd op de transferlijst zit en op het juiste moment toeslaat. :p zo'n team zou ik nooit bij elkaar krijgen met Empoli. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 haha, [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];, even serieus, hoe lang ben jij daar per dag mee bezig? met het team dat je op poten zet met Empoli lijkt het eerder dat je heel de tijd op de transferlijst zit en op het juiste moment toeslaat. :p zo'n team zou ik nooit bij elkaar krijgen met Empoli. :p Hahaha thnx vriend! Best wel lang haha. Heb de OSM app op mijn mobiel dus krijg steeds meldingen van verkochte spelers en koop dan steeds nieuwe :P Empoli heb ik 63 spelers gekocht en 66 verkocht en op mijn Leicester City op mijn S3 waar ik 6 speeldagen minder ver ben ''slechts'' 43 spelers gekocht en 49 verkocht en dat team is misschien nog wel mooier. Hoewel in Engeland selecties duurder beginnen en Empoli is DS16 en Leicester 13 :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 jij verkoopt je spelers wel erg duur? is daar een regel voor? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 jij verkoopt je spelers wel erg duur? is daar een regel voor? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Tegenwoordig niet meer.. Kan nu tot 30 miljoen gaan soms zelfs in de 40..Maar ik zak na kleine week vaak in prijs als nog steeds niet verkocht zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Proficiat Napoli met de dubbel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Mooi 4de geworden en de beker gewonnen met Gaziantepspor (y) Goed voor 5 473 MP's! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Mooi 4de geworden en de beker gewonnen met Gaziantepspor (y) Goed voor 5 473 MP's! Lekker teampie :) En nice 4e en beker! Mumbai FC Week 17/22 4e, DS9 Teamwaarde begin: 16 miljoen nu 111 miljoen +95 miljoen Leicster City week 36/43 1e, DS13 90 punten(30 winst 2 verlies) 7 punten voor op nummer 2 TW begin: 112 miljoen TW nu: 588 miljoen + 476 miljoen Empoli Week 42/43 3e, DS 16 TM begin: 72 miljoen TM nu: 618 miljoen + 546 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 die teamwaardes zijn wel indrukwekkend. :o :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten