Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ik kan dat zien in de wedstrijdstatistieken hoef je niet te PM'en met kk erin dan

Ja en jij zei in het Fifa toernooi over op te houden en toch ging je door ;)

Ik had geen kk hoeven zeggen nee maar jij hoeft hem niet overal te plaatsen als screen ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe er dan wat aan en post er wat op i.p.v. PM's te sturen naar mensen die dat neit wensen :thumb:

Nee want we zitten op een ander forum. Die ik niet ga noemen in jouw geval. Cry me a river hypocriet. Je liep ook gigantisch te boosten met Fifa terwijl ik in mijn 1e post daar al zei dat je verdiend had gewonnen. Ik stuur pm naar wie ik wil. Overigens heb je een speelronde later die 2e plaats al bijna weggeven door een 0-0 bij computer team Genoa uit te spelen :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];, even serieus, hoe lang ben jij daar per dag mee bezig? met het team dat je op poten zet met Empoli lijkt het eerder dat je heel de tijd op de transferlijst zit en op het juiste moment toeslaat. :p zo'n team zou ik nooit bij elkaar krijgen met Empoli. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];, even serieus, hoe lang ben jij daar per dag mee bezig? met het team dat je op poten zet met Empoli lijkt het eerder dat je heel de tijd op de transferlijst zit en op het juiste moment toeslaat. :p zo'n team zou ik nooit bij elkaar krijgen met Empoli. :p

Hahaha thnx vriend! Best wel lang haha. Heb de OSM app op mijn mobiel dus krijg steeds meldingen van verkochte spelers en koop dan steeds nieuwe :P

Empoli heb ik 63 spelers gekocht en 66 verkocht en op mijn Leicester City op mijn S3 waar ik 6 speeldagen minder ver ben ''slechts'' 43 spelers gekocht en 49 verkocht en dat team is misschien nog wel mooier. Hoewel in Engeland selecties duurder beginnen en Empoli is DS16 en Leicester 13 :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jij verkoopt je spelers wel erg duur? is daar een regel voor? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];

Tegenwoordig niet meer.. Kan nu tot 30 miljoen gaan soms zelfs in de 40..Maar ik zak na kleine week vaak in prijs als nog steeds niet verkocht zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi 4de geworden en de beker gewonnen met Gaziantepspor (y)

Goed voor 5 473 MP's!

rk5wy8.png

Lekker teampie :)

En nice 4e en beker!

Mumbai FC

wFwlSDE.jpg

Week 17/22

4e, DS9

Teamwaarde begin:

16 miljoen

nu

111 miljoen