pecswollenaer Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Al bijna 24 uur ;) [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; Bood er nog 7.5 miljoen op maar heb 8.5 voor hem betaald ;e Niet te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Niet te koop? Nee voor geen rooie cent. Maar ik wil wel keer een andere speler naar keuze voor je scouten :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Nee voor geen rooie cent. Maar ik wil wel keer een andere speler naar keuze voor je scouten :checkit: Hoeft niet hoor. Wil er ook niet al te veel tijd in stoppen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Hoeft niet hoor. Wil er ook niet al te veel tijd in stoppen ;) Dat komst amper tijd lol ;) Ik scout binnen 2 minuten en drop op Transferlijst. [MENTION=4580]Matthias.[/MENTION]; Zin om mijn comp te joinen? Alleen 1e speeldag pas net voorbij. MU Competitie Italie. Kan zoeken op Glennevire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 8 miljoen!! Thnx maar als ik Strootman wil kopen moet ik 75% van mijn selectie eruitgooien. Liever Ucan..Ponce had ik ook wel gewild maar die heb je al verkocht xD Ah oke, bied nog maar een keer. Je mag m wel hebben (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Ah oke, bied nog maar een keer. Je mag m wel hebben (Y) Duurde mij te lang, nu geen geld meer. En ga nu voor verdeddigers kopen (Y) Maar bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Duurde mij te lang, nu geen geld meer. En ga nu voor verdeddigers kopen (Y) Maar bedankt! Ik had hem al lang willen goedkeuren, maar na 12 uur had je het bod ingetrokken :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 ik ga lekker met Lazio. Tegen Milan, Palermo en Roma al gewonnen en vanavond gaat De Bruyne Sassuolo killen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 ik ga lekker met Lazio. Tegen Milan, Palermo en Roma al gewonnen en vanavond gaat De Bruyne Sassuolo killen ;) De echte kleppers moeten nog komen natuurlijk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 Ik ga nog niet zo best.. presteer toch beter met een kleine club. [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Hoeveel vraag je voor strootman? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 24 december 2015 Share Geplaatst 24 december 2015 Dat komst amper tijd lol ;) Ik scout binnen 2 minuten en drop op Transferlijst. [MENTION=4580]Matthias.[/MENTION]; Zin om mijn comp te joinen? Alleen 1e speeldag pas net voorbij. MU Competitie Italie. Kan zoeken op Glennevire Zit inmiddels alweer in een eigen competitie. En speel enkel met men HA, sorry ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 De echte kleppers moeten nog komen natuurlijk ;) Inderdaad vriend.. Ik sta 1e met Empoli maar alleen nog maar CPU teams gehad hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Nog niks gewonnen. Hoe doen jullie dat, gasten? :cab: Elke wedstrijd verlies ik in de laatste 5 minuten.. [MENTION=709]Elano[/MENTION]; ik moet Strootman nu wel als backup houden. Ik hou deze tactiek nog even een paar wedstrijden aan, maar anders ga ik 4-5-1 spelen, en dan heb ik hem hard nodig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Misschien omdat je 5-2-3 speelt en bijna geen kansen gecreert ;) 8-10 doelpogingen of minder is niet bepaald veel voor team als Roma... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Ik heb geen idee hoe ik het zo goed doe. Ik speel eigenlijk bijna nooit osm. Ik zag dat lazio vooral op het middenveld en voorin veel kwaliteit had en paste daar mijn opstelling en tactiek op aan. Tot nu toe werkt dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 25 december 2015 Share Geplaatst 25 december 2015 Inderdaad vriend.. Ik sta 1e met Empoli maar alleen nog maar CPU teams gehad hahaha Klopt ik ook alleen computers, buiten Fiorentina(!!) alles gewonnen met Carpi. Hopelijk kan het blijven duren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Misschien omdat je 5-2-3 speelt en bijna geen kansen gecreert ;) 8-10 doelpogingen of minder is niet bepaald veel voor team als Roma... Hmm ja, maar met 10 doelpogingen en een goede verdediging zou je toch de nul moeten kunnen houden en elke wedstrijd 2x scpren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 Hmm ja, maar met 10 doelpogingen en een goede verdediging zou je toch de nul moeten kunnen houden en elke wedstrijd 2x scpren! Blijkbaar niet echt. En daarnaast heb je DS1 dus dan is 10 gewoon enorm weinig, zeker thuis! Check Napoli met DS3 die halen uit met 4-3-3 zelfs nog 16 doelpogingen... :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 Blijkbaar niet echt. En daarnaast heb je DS1 dus dan is 10 gewoon enorm weinig, zeker thuis! Check Napoli met DS3 die halen uit met 4-3-3 zelfs nog 16 doelpogingen... :) Daarom ga ik het nu over een andere boeg gooien. Aanvallluuuuh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 Daarom ga ik het nu over een andere boeg gooien. Aanvallluuuuh! Toppertje breezer ananas :mrgy: Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 december 2015 Share Geplaatst 26 december 2015 eerste overwinning! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 december 2015 Share Geplaatst 27 december 2015 SP AR TA _O_ Beker ook gepakt met 5-0 van Telstar. 5441 managerpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 december 2015 Share Geplaatst 27 december 2015 Ga eens spelen in comps zonder CPU teams ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Central Coast Mariners positie 3 DS 9 Leicester City positie 1 DS 13 maar pas na 2 speeldagen maar me team al tevreden over zowat. Empoli positie 4 DS 16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 AS Roma is op de weg terug :D!: Met dank aan Amnesia :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten