Boeruh! Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Waarom trouwens geen trainingskampje bewaard voor bekerfinale? Wilde je zo graag ongeslagen kampioen worden? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Waarom trouwens geen trainingskampje bewaard voor bekerfinale? Wilde je zo graag ongeslagen kampioen worden? :p Had 'm al ingezet toen ik het zag. Was mijn fout. Op dat moment stond ik ook maar 6 puntjes voor en was Feyenoord mijn belangrijkste concurrent. Maar die hadden nog een heel zwaar programma, dus was totaal onnodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Waar kan je cheaters melden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Waar kan je cheaters melden? Naar onderen scrollen, maakt niet uit of je dan bij mijn team staat of wedstrijdschema, het staat altijd onderaan de pagina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Klaar met mijn Liverpool :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Lekker hoor! Welke tactiek gebruik je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Lekker hoor! Welke tactiek gebruik je? Thnx!! 4-3-3 A /B of 3-4-3 A/B Voorzichtig/normaal Zoek de vleugels Opkomende backs Middenvelders neutraal Aanvallers alleen aanvallen Mandekking Buitenspelval: nee Offensief Hoog Baltempo Pressie 73% :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Met zo'n team (Arsenal) tweede worden, schaam je. Mijn tactiek begint te wankelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Goh, had toen ik na een OSM-pauze dat ik met een teamwaarde van 950 miljoen 6e werd :cab: Werkte de tactiek ook niet echt hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Goh, had toen ik na een OSM-pauze dat ik met een teamwaarde van 950 miljoen 6e werd :cab: Werkte de tactiek ook niet echt hehe Netjes vriend. Screen van dat team :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Netjes vriend. Screen van dat team :)? Nou ja, team was meer dan netjes maar prestaties niet hehe. Heb helaas geen screentjes :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wallemme Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Thnx!! 4-3-3 A /B of 3-4-3 A/B Voorzichtig/normaal Zoek de vleugels Opkomende backs Middenvelders neutraal Aanvallers alleen aanvallen Mandekking Buitenspelval: nee Offensief Hoog Baltempo Pressie 73% :) Mag ik hieruit concluderen dat je de opstelling aanpast aan de tegenstander? Of kun je niet kiezen ;) Hoeveel managerspunten heeft het seizoen met Liverpool je opgeleverd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Mag ik hieruit concluderen dat je de opstelling aanpast aan de tegenstander? Of kun je niet kiezen ;) Hoeveel managerspunten heeft het seizoen met Liverpool je opgeleverd? Nee. Dat kan je niet concluderen. Is afhankelijk welke linie ik meest beschikbare spelers heb ;) Je kan kiezen ja. 5088 maar helaas want de competitie was niet heel erg vol en gevuld/actief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Buffon maar een rating van 86 en bijv Claudio Bravo 90 :S Skande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Mag voorlopig ook niet klagen. Twee dagen terug Juve in eigen huis even opgerold met 0-4 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 2 tegengoals nog maar. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aat Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 2 tegengoals nog maar. :p Maar ook niet veel gescoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Woensdag start ik in Spanje als je wil meedoen pm alle teams buiten Atlético Madrid beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Patje! Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Ik wil eigenlijk drie dingen vragen! - Wanneer speel je met een offensieve/defensieve mentaliteit? -Wanneer speel je hoog/laag baltempo? -Wanneer speel je met veel/weinig pressie? Als iemand dit zou willen vertellen. Het zou mij enorm helpen met verzinnen van nieuwe tactiek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Bekerfinale tegen Real, strenge scheids. Speel liever agressief, maar loop ik dan een absurd hoge kans op rode kaarten? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Bekerfinale tegen Real, strenge scheids. Speel liever agressief, maar loop ik dan een absurd hoge kans op rode kaarten? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Ja man. Zeker als de scheids streng is ;) Maar ik snap zelf geen kut meer van. Haal vaak ook directe rode kaarten als ik normaal speel ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Nah hij is zeer streng. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Ik verander dus nooit van tactiek. Eerste weken moeite omdat mn team moet wennen, om dan te beesten. Nu 4e met Utrecht na 20 wedstrijden volgens mij. Week 5 binnen gekomen. Never change a winning tactic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 ik speel eigenlijk altijd op agressief. pas het nooit aan en heb dan zo 2 of 3 rode kaarten in een seizoen en als het tegen een computer is win ik alsnog de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 Mensen die interesse hebben om in Frankrijk aan de slag te gaan? Heb een competiite gestart. Competitie naam: League of Champs Competitie nummer: 4176100 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten