Netzwerk Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Nog iemand geinteresseerd om een Bulgaarse competitie te joinen voor het plezier of de wereldkaart? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 mei 2015 Share Geplaatst 13 mei 2015 Bordeaux 5e /DS7 Derby County 2e /DS4 Liverpool 1e/DS3 Allemaal rond week 21/25/27 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 Kan je in de app ergens instellen welke notificaties je wel en niet wilt ontvangen? Sinds die update dat computers ook boden doet krijg ik echt elk uur een notificatie met een bod van een computer. Hopelijk komen we over een paar maanden idd met deze update. Onze developers gaan dit nog onder de loep nemen. :) @Kyrill: mooie teampies. Sowieso, 16 jarige knulletjes ftw. Gaan als een malle. Odegaard, Jovic, Mastour, Vlasic, Bonazzoli, Bielik, Mandragora. Maar natuurlijk. Prima balans ook. Vaak zie ik selecties vol jonkies. Die oudjes heb je ook gewoon nodig voor optimaal resultaat. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Met welke tactiek zouden jullie spelen als je Barcelona was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Kampioen plus de beker met 0-8 gewonnen. Beste seizoen tot dusver (zie doelsaldo). :< Al kon 75% van de users d'r helemaal niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 fc ibiza -250? :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei 2015 Share Geplaatst 18 mei 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Thnx!! 6-0 van [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; gewonnen. Wel met TK hehe. Maar goed hij staat nog steeds ruim 1e :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Had die TK gebruikt tegen een concurrent man :( Sowieso die engine, dat een TK een verschil maakt oke, maar winnen met 6-0, hou op hoor :-D Speelde trouwens ook niet echt met topopstelling, had al paar dagen niet gekeken :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Had die TK gebruikt tegen een concurrent man :( Sowieso die engine, dat een TK een verschil maakt oke, maar winnen met 6-0, hou op hoor :-D Speelde trouwens ook niet echt met topopstelling, had al paar dagen niet gekeken :oops: Vaker checken hehe. Maar je hebt geen concurrenten je staat nog 7 punten los maar heb nog 2 TK over ja. Iig 1 voor Lille. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 30% van de wereldkaart sinds vandaag, nog 70% te gaan. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 (bewerkt) 30% is zeker nice! Ik sta op 49%. :huhu: Hebben jullie al iets gemerkt van de rode kaarten? We hebben vorige week een fix live gezet. In de data zag ik vandaag wel dat het aantal rode kaarten flink is verlaagd, dus de fix is gelukt. Maar alles draait natuurlijk om perceptie van de gebruiker. Merken jullie het ook? 19 mei 2015 bewerkt door Tjinnoes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 30% is zeker nice! Ik sta op 49%. :huhu: Hebben jullie al iets gemerkt van de rode kaarten? We hebben vorige week een fix live gezet. In de data zag ik vandaag wel dat het aantal rode kaarten flink is verlaagd, dus de fix is gelukt. Maar alles draait natuurlijk om perceptie van de gebruiker. Merken jullie het ook? Ja zeker wat gemerkt. Ik kreeg ineens week geleden met normaal ook directe rode kaarten. Maar nu je het zegt laatste 4 dagen is wel veel minder geworden. 30% is inderdaad erg lekker :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Bij mij in de comp is het wel weer voorgevallen dat iemand na 5 min rood kreeg en zo waarschijnlijk de wedstrijd verloor (Barca-Elche). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Bij mij in de comp is het wel weer voorgevallen dat iemand na 5 min rood kreeg en zo waarschijnlijk de wedstrijd verloor (Barca-Elche). Ja, dat kan allemaal gewoon. Het draait meer om de combinatie tussen tackling en de scheids. Dat is nu wat aangescherpt. Dus ff een gratis tip voor jullie: strenge scheids en reckless tackling is geen goeie combo. Let op je scheids. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Ja goh :p Wat doe jij dan meestal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 100% wereldmap is strontsaai geworden. Echt geen fut meer, vandaag 2x ontslag op S3 en ben dan maar naar England gegaan. Voorlopig nog 2 accounts voor wereldmap meer dan komt het er wel door. Tegen dat ik een jaar speel in juli 35 a 40% zou voldoende zijn en dan zou die OSM 3.0 uitkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Ja goh :p Wat doe jij dan meestal? Bij een strengere scheids, normale tackling. Anders hard. :-) 100% wereldmap is strontsaai geworden. Echt geen fut meer, vandaag 2x ontslag op S3 en ben dan maar naar England gegaan. Voorlopig nog 2 accounts voor wereldmap meer dan komt het er wel door. Tegen dat ik een jaar speel in juli 35 a 40% zou voldoende zijn en dan zou die OSM 3.0 uitkomen? Wat is je username? Ik heb eergisteren in de database gekeken. Na zo'n 12 jaar hebben maar 300 managers de 100% World Map volgespeeld. Elite. Ekte ekte elite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 22 mei 2015 Share Geplaatst 22 mei 2015 Naja nu al zeker 32% als mn H en S3 afgelopen zijn. Ik zou graag binnen 2-3-4 jaar 100% hebben en alle achievements hebben op top 100 na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 76% hier :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 76% hier :P Ziek vriend!! Goed bezig (y) _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Valt nog mee: 29% Wél keer op keer mijn doelstelling gehaald en nog geen ontslag genomen. (Halberstädter) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Fak dit. Met OVERMACHT kampioen en dan de finale van de beker volkomen onterecht verliezen (dankzij money, want hij had 4 tk's). Dat is wel echt jammer van dit spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Ziek vriend!! Goed bezig (y) _O_ Gewoon competities zoeken voor je subs die bezig zijn, zoeken een team dat op of boven z'n DS staat en het gaat vrij hard hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Fak dit. Met OVERMACHT kampioen en dan de finale van de beker volkomen onterecht verliezen (dankzij money, want hij had 4 tk's). Dat is wel echt jammer van dit spel. Wat is er mis met SZK/4 TK's? Waarom neem je dat zelf ook niet gewoon ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Wat is er mis met SZK/4 TK's? Waarom neem je dat zelf ook niet gewoon ;) Oh nee, ik vind het logisch dat het spel het heeft hoor. Prijzen pakken wordt makkelijker, en zeker bekers (die maar 4 wedstrijden hebben). Vond het vroeger wel mooi, voordeel met sneller ontwikkelen van spelers (stadion, trainingsveld upgrade) en scouten, meer personeel. Dat heeft niet direct invloed op het elementaire deel van het spel: winnen. Wat mij betreft blijft het daar bij bij SZK. TKtje is haast zekerheid, tenzij tegenstander ook TK doet (zie speelronde 28, voor hem). Ben vooral nu gewoon chagrijnig dat ik nu de beker heb verloren, gewoon best een kutseizoen uiteindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten