Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Kan je in de app ergens instellen welke notificaties je wel en niet wilt ontvangen? Sinds die update dat computers ook boden doet krijg ik echt elk uur een notificatie met een bod van een computer.

Hopelijk komen we over een paar maanden idd met deze update. Onze developers gaan dit nog onder de loep nemen. :)

@Kyrill: mooie teampies. Sowieso, 16 jarige knulletjes ftw. Gaan als een malle. Odegaard, Jovic, Mastour, Vlasic, Bonazzoli, Bielik, Mandragora. Maar natuurlijk.

Prima balans ook. Vaak zie ik selecties vol jonkies. Die oudjes heb je ook gewoon nodig voor optimaal resultaat. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had die TK gebruikt tegen een concurrent man :( Sowieso die engine, dat een TK een verschil maakt oke, maar winnen met 6-0, hou op hoor :-D Speelde trouwens ook niet echt met topopstelling, had al paar dagen niet gekeken :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had die TK gebruikt tegen een concurrent man :( Sowieso die engine, dat een TK een verschil maakt oke, maar winnen met 6-0, hou op hoor :-D Speelde trouwens ook niet echt met topopstelling, had al paar dagen niet gekeken :oops:

Vaker checken hehe. Maar je hebt geen concurrenten je staat nog 7 punten los maar heb nog 2 TK over ja. Iig 1 voor Lille.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30% is zeker nice!

Ik sta op 49%. :huhu:

Hebben jullie al iets gemerkt van de rode kaarten? We hebben vorige week een fix live gezet. In de data zag ik vandaag wel dat het aantal rode kaarten flink is verlaagd, dus de fix is gelukt. Maar alles draait natuurlijk om perceptie van de gebruiker. Merken jullie het ook?

bewerkt door Tjinnoes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30% is zeker nice!

Ik sta op 49%. :huhu:

Hebben jullie al iets gemerkt van de rode kaarten? We hebben vorige week een fix live gezet. In de data zag ik vandaag wel dat het aantal rode kaarten flink is verlaagd, dus de fix is gelukt. Maar alles draait natuurlijk om perceptie van de gebruiker. Merken jullie het ook?

Ja zeker wat gemerkt. Ik kreeg ineens week geleden met normaal ook directe rode kaarten. Maar nu je het zegt laatste 4 dagen is wel veel minder geworden.

30% is inderdaad erg lekker :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij in de comp is het wel weer voorgevallen dat iemand na 5 min rood kreeg en zo waarschijnlijk de wedstrijd verloor (Barca-Elche).

Ja, dat kan allemaal gewoon. Het draait meer om de combinatie tussen tackling en de scheids. Dat is nu wat aangescherpt.

Dus ff een gratis tip voor jullie: strenge scheids en reckless tackling is geen goeie combo. Let op je scheids. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

100% wereldmap is strontsaai geworden. Echt geen fut meer, vandaag 2x ontslag op S3 en ben dan maar naar England gegaan. Voorlopig nog 2 accounts voor wereldmap meer dan komt het er wel door. Tegen dat ik een jaar speel in juli 35 a 40% zou voldoende zijn en dan zou die OSM 3.0 uitkomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja goh :p Wat doe jij dan meestal?

Bij een strengere scheids, normale tackling. Anders hard. :-)

100% wereldmap is strontsaai geworden. Echt geen fut meer, vandaag 2x ontslag op S3 en ben dan maar naar England gegaan. Voorlopig nog 2 accounts voor wereldmap meer dan komt het er wel door. Tegen dat ik een jaar speel in juli 35 a 40% zou voldoende zijn en dan zou die OSM 3.0 uitkomen?

Wat is je username?

Ik heb eergisteren in de database gekeken. Na zo'n 12 jaar hebben maar 300 managers de 100% World Map volgespeeld. Elite. Ekte ekte elite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8zpqwo.png

Fak dit. Met OVERMACHT kampioen en dan de finale van de beker volkomen onterecht verliezen (dankzij money, want hij had 4 tk's). Dat is wel echt jammer van dit spel.

Wat is er mis met SZK/4 TK's?

Waarom neem je dat zelf ook niet gewoon ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er mis met SZK/4 TK's?

Waarom neem je dat zelf ook niet gewoon ;)

Oh nee, ik vind het logisch dat het spel het heeft hoor. Prijzen pakken wordt makkelijker, en zeker bekers (die maar 4 wedstrijden hebben).

Vond het vroeger wel mooi, voordeel met sneller ontwikkelen van spelers (stadion, trainingsveld upgrade) en scouten, meer personeel. Dat heeft niet direct invloed op het elementaire deel van het spel: winnen. Wat mij betreft blijft het daar bij bij SZK. TKtje is haast zekerheid, tenzij tegenstander ook TK doet (zie speelronde 28, voor hem). Ben vooral nu gewoon chagrijnig dat ik nu de beker heb verloren, gewoon best een kutseizoen uiteindelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites