Yackeau Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Waarkm een schorsing dan? :r [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Extreem vreemde transfers op z'n HA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wallemme Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Zie nog niet echt het voordeel van het nieuwe transfersysteem. Ik speel vaak met lagere doelstellingen en dan is de transferlijst een goede manier om geld te verdienen. Spelers die zakken goedkoop halen en dan voor meer doorverkopen. Dit lukt nu niet meer doordat spelers er (veel te) duur opstaan en nauwelijks zakken. Voor een klein team is het lastig om dan geld te verdienen om je team te versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Spelers staan inderdaad veel te duur op de transferlijst, soms wel meer dan 2x hun normale waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Aangezien ik stage loop ben ik samen met een mede stagiair weer een competitie gejoined. De laatste keer dat ik alleen gespeeld heb was in 2011, weet iemand een goede opstelling voor Go Ahead Eagles? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Zonde. Aan de doelpunten lag het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 24 april 2015 Share Geplaatst 24 april 2015 Kan je in de app ergens instellen welke notificaties je wel en niet wilt ontvangen? Sinds die update dat computers ook boden doet krijg ik echt elk uur een notificatie met een bod van een computer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Juventus heeft het ook lekker gedaan; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Zonde. Aan de doelpunten lag het niet. Waarom heb je 30 miljoen eigen vermorgen? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Waarom heb je 30 miljoen eigen vermorgen? :cab: Achievements behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Achievements behalen. Baas. Dan heb je er wel erg veel (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 :checkit: Uhmm 8-1 van computer verliezen wtf, hoe doe je dat?:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Sta met Juve 3e in de PSV Forum league, niet echt lekker. Ook wel wat pech gehad, eerste competitiewedstrijd qua statistieken gelijkwaardig aan Napoli maar 1-0 verloren, tegen Genoa tk tegen en na drie minuten rood... Wel beste doelsaldo en zo, maar ja, het gaat om de punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Uhmm 8-1 van computer verliezen wtf, hoe doe je dat?:cab: Vergeten een verdediger zetten omdat er ineens 3 verdedigers een blessure hadden en dan nog een rode kaart. Toch sta ik nog eerste. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Vergeten een verdediger zetten omdat er ineens 3 verdedigers een blessure hadden en dan nog een rode kaart. Toch sta ik nog eerste. :checkit: Nice!! 1e , lekker :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 jwz maat :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Kunnen jullie wel gewoon video's kijken voor speeldagen? Mij lukt het niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Kunnen jullie wel gewoon video's kijken voor speeldagen? Mij lukt het niet... mij ook niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Jij doet iets voor OSM begrijp ik? Na de transferupdate stond Sterling bij mij op de transferlijst (Barcelona, voorbereiding). Ik moest nog twee spelers verkopen voor ik hem kon kopen. Dus vandaag kijk ik op de transferlijst, had bijna 70 miljoen, is hij ineens weg, zonder dat hij door een andere manager gekocht is. Is dat de bedoeling of een fout? Volgens mij hebben anderen hier ook last van. En ik kan ook geen video's kijken om seizoenskaarten te verdienen. Als ik op de button klik komt er wel een soort nieuwe pagina met een filmje, start het filmpje niet en krijg ik dus ook geen seizoenskaart. Ik krijg elke dag hetzelfde filmpje (Staycation or Vacation o.i.d.). M'n broertje heeft hetzelfde met Staycation or Vacation en een of ander filmpje met een postbode of zoiets (dit kan ik fout hebben). Ik weet niet of jij er iets aan kan doen, maar ik dacht ik meld het maar even ;) Late reactie, sorry. Hopelijk is de bug verholpen. Ben 3 weken op vakantie geweest. Heb de bugs niet in de gaten gehouden. Bugs kun je sowieso altijd melden op het forum. Die mods weten vaak wel of iets een bug is of niet. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Ben niet bepaald blij/tevreden over de nieuwste transfer update. If anything is eerder nog moeilijker geworden om spelers te verkopen, dan makkelijker :S Klopt. We hebben een nieuwe algoritme voor transfers geschreven. De oude was enorm statisch en totaal niet cool. Spelers zijn weliswaar duurder geworden, maar er zijn ook vele voordelen aan de update. Er is geen maximum aantal spelers op de TL meer. Verkoopkans is veranderd waardoor je ook spelers met hoge waarde voor een mooie prijs kunt verkopen (voorheen was er een maximum verkoopprijs, dus hoger dan dat bedrag bekent 0% verkoopkans). Spelers op de TL is veel beter gefinetuned op basis van het niveau van je competitie. Transferlijst wordt sneller ververst, andere spelers op de TL ipv steeds dezelfde namen. En nog veel meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Geen probleem hoor ;) Bedankt voor het antwoord, ik zal het aangeven op het forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Kunnen jullie wel gewoon video's kijken voor speeldagen? Mij lukt het niet... Haha, ik wou het eigenlijk eerst niet vermelden, maar volgens mij gaat er af en toe wat mis met de gratis speeldagen. Heb laatst door zo'n enquete in te vullen icm een bug zo'n 140 gratis dagen bemachtigd, denk dat het daarom niet meer kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Als ik die 53m ev niet terugkrijg mogen ze dat kutspel opdoeken. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Als ik die 53m ev niet terugkrijg mogen ze dat kutspel opdoeken. :checkit: ev :r ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Van achievements, niet betaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten