Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Zie nog niet echt het voordeel van het nieuwe transfersysteem. Ik speel vaak met lagere doelstellingen en dan is de transferlijst een goede manier om geld te verdienen. Spelers die zakken goedkoop halen en dan voor meer doorverkopen. Dit lukt nu niet meer doordat spelers er (veel te) duur opstaan en nauwelijks zakken. Voor een klein team is het lastig om dan geld te verdienen om je team te versterken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sta met Juve 3e in de PSV Forum league, niet echt lekker. Ook wel wat pech gehad, eerste competitiewedstrijd qua statistieken gelijkwaardig aan Napoli maar 1-0 verloren, tegen Genoa tk tegen en na drie minuten rood... Wel beste doelsaldo en zo, maar ja, het gaat om de punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Jij doet iets voor OSM begrijp ik?

Na de transferupdate stond Sterling bij mij op de transferlijst (Barcelona, voorbereiding). Ik moest nog twee spelers verkopen voor ik hem kon kopen. Dus vandaag kijk ik op de transferlijst, had bijna 70 miljoen, is hij ineens weg, zonder dat hij door een andere manager gekocht is. Is dat de bedoeling of een fout? Volgens mij hebben anderen hier ook last van.

En ik kan ook geen video's kijken om seizoenskaarten te verdienen. Als ik op de button klik komt er wel een soort nieuwe pagina met een filmje, start het filmpje niet en krijg ik dus ook geen seizoenskaart. Ik krijg elke dag hetzelfde filmpje (Staycation or Vacation o.i.d.). M'n broertje heeft hetzelfde met Staycation or Vacation en een of ander filmpje met een postbode of zoiets (dit kan ik fout hebben). Ik weet niet of jij er iets aan kan doen, maar ik dacht ik meld het maar even ;)

Late reactie, sorry. Hopelijk is de bug verholpen. Ben 3 weken op vakantie geweest. Heb de bugs niet in de gaten gehouden.

Bugs kun je sowieso altijd melden op het forum. Die mods weten vaak wel of iets een bug is of niet. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Ben niet bepaald blij/tevreden over de nieuwste transfer update. If anything is eerder nog moeilijker geworden om spelers te verkopen, dan makkelijker :S

Klopt. We hebben een nieuwe algoritme voor transfers geschreven. De oude was enorm statisch en totaal niet cool.

Spelers zijn weliswaar duurder geworden, maar er zijn ook vele voordelen aan de update. Er is geen maximum aantal spelers op de TL meer. Verkoopkans is veranderd waardoor je ook spelers met hoge waarde voor een mooie prijs kunt verkopen (voorheen was er een maximum verkoopprijs, dus hoger dan dat bedrag bekent 0% verkoopkans). Spelers op de TL is veel beter gefinetuned op basis van het niveau van je competitie. Transferlijst wordt sneller ververst, andere spelers op de TL ipv steeds dezelfde namen. En nog veel meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen jullie wel gewoon video's kijken voor speeldagen? Mij lukt het niet...

Haha, ik wou het eigenlijk eerst niet vermelden, maar volgens mij gaat er af en toe wat mis met de gratis speeldagen. Heb laatst door zo'n enquete in te vullen icm een bug zo'n 140 gratis dagen bemachtigd, denk dat het daarom niet meer kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites