Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Gotham

Alessandro

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Die Barbara was in E01 toch wel gruwelijk lekker, mag haar niet maar knap is ze zeker :<

Overigens aflevering 2, erg goed. Sowieso 2 eerste goede afleveringen van het seizoen. Jerome, wat een personage _O_ De laatste scene me trouwens denken aan de film Batman The Dark Knight en de Joker die filmpjes stuurde voor de tv. Erg benieuwd naar de volgende aflevering.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Barbara was in E01 toch wel gruwelijk lekker, mag haar niet maar knap is ze zeker :<

Overigens aflevering 2, erg goed. Sowieso 2 eerste goede afleveringen van het seizoen. Jerome, wat een personage _O_ De laatste scene me trouwens denken aan de film Batman The Dark Knight en de Joker die filmpjes stuurde voor de tv. Erg benieuwd naar de volgende aflevering.

Ep. 2 was goed hè :<. Meesterlijk acteurtje hoor die Jerome speelt. Gaat weer een heel interessant seizoen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de afgelopen dagen seizoen 2 verder afgekeken (eindelijk). Toch geen verkeerd seizoen, ben echt benieuwd naar het vervolg.

Hele seizoen is nog niet uit toch? Denk dat ik daar mooi even op wacht. Seizoen 1 was mooi, maar ik heb nog niet de motivatie gevonden om aan 2 te beginnen. Moet ook nog 15 afleveringen Breaking Bad, die ook maar eens afkijken binnenkort :roll:

Over 31 dagen komt S02E12 uit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jes ik volg het nog. Ik heb E16 nog niet gezien maar het is wat mij betreft nog best vermakelijk. Vind het jammer dat Mr. Freeze al eruit is, vond ik erg tof. Maar ben erg benieuwd naar de ontwikkeling van Nygma. Vind hem een toffe karakter maar hoop niet dat die afknalt wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites