Vitesse88 Geplaatst 6 mei 2015 Share Geplaatst 6 mei 2015 Heerlijk eind van het seizoen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 mei 2015 Share Geplaatst 30 mei 2015 Heb het hele seizoen nu ook afgerond. Moest er in het begin wel heel erg inkomen, maar uiteindelijk echt een heerlijk seizoen hoor :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Ondertussen ook afgerond, fijn wegkijkertje inderdaad. Hoop wel dat ze volgend seizoen eens wat villains verder gaan uitdiepen in plaats van steeds nieuwe erin te gooien, maargoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Heads-up! Aankomende maandag begint het nieuwe seizoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 september 2015 Share Geplaatst 22 september 2015 S02E01, lekker zeg :<. Heerlijk begin van het nieuwe seizoen wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 (bewerkt) Die Barbara was in E01 toch wel gruwelijk lekker, mag haar niet maar knap is ze zeker :< Overigens aflevering 2, erg goed. Sowieso 2 eerste goede afleveringen van het seizoen. Jerome, wat een personage _O_ De laatste scene me trouwens denken aan de film Batman The Dark Knight en de Joker die filmpjes stuurde voor de tv. Erg benieuwd naar de volgende aflevering. 30 september 2015 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Die Barbara was in E01 toch wel gruwelijk lekker, mag haar niet maar knap is ze zeker :< Overigens aflevering 2, erg goed. Sowieso 2 eerste goede afleveringen van het seizoen. Jerome, wat een personage _O_ De laatste scene me trouwens denken aan de film Batman The Dark Knight en de Joker die filmpjes stuurde voor de tv. Erg benieuwd naar de volgende aflevering. Ep. 2 was goed hè :<. Meesterlijk acteurtje hoor die Jerome speelt. Gaat weer een heel interessant seizoen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 oktober 2015 Share Geplaatst 8 oktober 2015 [spoiler=E03]Jerome :( Zonde zeg, maar wel een toffe eerste 3 afleveringen van het seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 oktober 2015 Share Geplaatst 9 oktober 2015 [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; Ja, ontzettend jammer. Verder een lekker begin van het nieuwe seizoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Ik heb de afgelopen dagen seizoen 2 verder afgekeken (eindelijk). Toch geen verkeerd seizoen, ben echt benieuwd naar het vervolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Hele seizoen is nog niet uit toch? Denk dat ik daar mooi even op wacht. Seizoen 1 was mooi, maar ik heb nog niet de motivatie gevonden om aan 2 te beginnen. Moet ook nog 15 afleveringen Breaking Bad, die ook maar eens afkijken binnenkort :roll: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Ik heb de afgelopen dagen seizoen 2 verder afgekeken (eindelijk). Toch geen verkeerd seizoen, ben echt benieuwd naar het vervolg. Hele seizoen is nog niet uit toch? Denk dat ik daar mooi even op wacht. Seizoen 1 was mooi, maar ik heb nog niet de motivatie gevonden om aan 2 te beginnen. Moet ook nog 15 afleveringen Breaking Bad, die ook maar eens afkijken binnenkort :roll: Over 31 dagen komt S02E12 uit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; Volg jij deze nog? En zo ja, wat vind je tot nu toe van seizoen 2? Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het seizoen nu pas (na ep. 16) een beetje los gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Jes ik volg het nog. Ik heb E16 nog niet gezien maar het is wat mij betreft nog best vermakelijk. Vind het jammer dat Mr. Freeze al eruit is, vond ik erg tof. Maar ben erg benieuwd naar de ontwikkeling van Nygma. Vind hem een toffe karakter maar hoop niet dat die afknalt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Oh shit, deze serie echt compleet uit het oog verloren / vergeten. Vond het echt een gave serie, ben denk ik bij aflevering 14 oid blijven steken van seizoen één. Misschien maar weer oppakken als ik White Collar eens af heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Ik wil hem weer eens oppakken als seizoen 2 helemaal af is. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Dit was weer een heerlijke aflevering zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Ga dit binnenkort ook maar weer eens oppakken, vond S1 stiekem toch wel erg leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 april 2016 Share Geplaatst 14 april 2016 Dit was weer een heerlijke aflevering zeg. Deze was echt heerlijk inderdaad. Penguin was weer als vanouds :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Goh die Barbara blijft lekker : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Rare personages zitten toch in deze serie :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Rare personages zitten toch in deze serie :cab: Ja, ik weet het ook niet helemaal met dit seizoen. Hele goede eps worden afgewisseld door hele matige/saaie eps. Snap ook niet zo goed welke kant ze op willen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Mwah aflevering hoor, Azrael iig gone. Lekkere scene met Penguin en Butch :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Ja dat hele Azrael gebeuren vond ik maar beetje matig, maar verder wel echt een heerlijk seizoen. Butch sowieso het schatje van de bad guys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Interessante laatste ep gaat het worden, hopelijk de laatste aflevering met Dr. Strange. Beetje klaar met die personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten