Stefan Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Veel succes met die nieuwe tactiek, jullie zullen vele doelpunten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ja minder zeiken, meer potjes spelen. Wat ik wou zeggen, omdat mijn vlaggetje van de Bahama's is sta ik niet bij Nederlandse rooms, dus moet ff iemand anders een room openen. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Durft er nog iemand te oefenen zo dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Iemand nog zin in een leuk lekker potje haxball? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2014 Durft er nog iemand te oefenen zo dan? Vanzelfsprekend, maar mn team is er niet, dus wordt gewoon random. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Schijnt dat het volgende toernooi ook met een draft is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2014 Zorg jij nou maar lekker dat dat toernooi gestart kan worden dat de potjes ook eindelijk meetellen. Hup, zet alle teams in een lijst, mention diegene die nog geen team hebben eng aan. Nu niet, morgenavond misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; kom dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Mag ik niet eens meekijken met 3 vs 3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Gaat moeilijk als er maar 6 man in de lobby kunnen. [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Mag ik niet eens meekijken met 3 vs 3? Maximum van 6 man in de lobby ;) Dus dan kan niemand meer joinen. Loopt nog niet heel geweldig, gaat vanzelf beter hoop ik. Anders gewoon terugvallen op onze defensieve tactiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Snapte ik wel, maar ook al doe je 3 vs 3 gewoon room 22 max, locken en rest spec. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Ik ben via via te weten gekomen dat je Real Maastricht verlaat? ;rinu; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Ik ben via via te weten gekomen dat je Real Maastricht verlaat? ;rinu; Ja Laa Maan Komme legde een zak geld neer, zou ik ook doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 (bewerkt) Ja Laa Maan Komme legde een zak geld neer, zou ik ook doen. Echte clubmannen blijven hun haxballteam altijd trouw, Flaait. 18 augustus 2014 bewerkt door Mangata Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Heeft iemand anders ook gehad dat je nergens kunt joinen? Heb ook mn poorten opengegooid maar niks lijkt te helpen. Zelfs via 4g ewrkt het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Iemand die nog voor het eten tegen ons wil oefenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ik wil best wat spelen, maar doe niet mee aan toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Iemand die nog voor het eten tegen ons wil oefenen? Ja hoor. MU 3v3 pass : mu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Room is open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ik wil wel als sub ff spel spelen. Als je ooit iemand in het spel tegenkomt die Legendiets heet met hele rare tekens leave asap. Wat een idioten zeg. Was host en enige admin, elke keer als wij scoorde/wonnen ging die spel opnieuw opstarten en de hele tijd praatjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ik wil wel als sub ff spel spelen. Als je ooit iemand in het spel tegenkomt die Legendiets heet met hele rare tekens leave asap. Wat een idioten zeg. Was host en enige admin, elke keer als wij scoorde/wonnen ging die spel opnieuw opstarten en de hele tijd praatjes. Ik had gisteren ook de hele tijd als ik een fout maakte dat ik werd gekicked en mensen die mij hebben zien spelen weten dan dat ik heel vaak gekicked ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Mogen wij trouwens niet met 4 man in een team, zodat we een wissel hebben? ;c En dan niet in-game wisselen, maar gewoon voor het potje. Willen namelijk alle vier (Matthew, Dennis, Ivo en ik) gewoon in een team, maar aangezien we 3 vs 3 spelen vroegen we ons af of we ook een sub konden gebruiken. Als het niet kan is het ook geen probleem, kijken we even wie in ons team komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Heb ineens allemaal lagg-games met een ping van 700-800. Iemand enig idee waaraan dit kan komen. Ik speel al dagen met Firefox en Skype open, dus dat kan t probleem niet zijn. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Mogen wij trouwens niet met 4 man in een team, zodat we een wissel hebben? ;c En dan niet in-game wisselen, maar gewoon voor het potje. Willen namelijk alle vier (Matthew, Dennis, Ivo en ik) gewoon in een team, maar aangezien we 3 vs 3 spelen vroegen we ons af of we ook een sub konden gebruiken. Als het niet kan is het ook geen probleem, kijken we even wie in ons team komen. Vast geen probleem denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten