Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Haxball

Sick Blik

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik wil wel als sub ff spel spelen. Als je ooit iemand in het spel tegenkomt die Legendiets heet met hele rare tekens leave asap. Wat een idioten zeg. Was host en enige admin, elke keer als wij scoorde/wonnen ging die spel opnieuw opstarten en de hele tijd praatjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil wel als sub ff spel spelen. Als je ooit iemand in het spel tegenkomt die Legendiets heet met hele rare tekens leave asap. Wat een idioten zeg. Was host en enige admin, elke keer als wij scoorde/wonnen ging die spel opnieuw opstarten en de hele tijd praatjes.

Ik had gisteren ook de hele tijd als ik een fout maakte dat ik werd gekicked en mensen die mij hebben zien spelen weten dan dat ik heel vaak gekicked ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogen wij trouwens niet met 4 man in een team, zodat we een wissel hebben? ;c En dan niet in-game wisselen, maar gewoon voor het potje. Willen namelijk alle vier (Matthew, Dennis, Ivo en ik) gewoon in een team, maar aangezien we 3 vs 3 spelen vroegen we ons af of we ook een sub konden gebruiken. Als het niet kan is het ook geen probleem, kijken we even wie in ons team komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogen wij trouwens niet met 4 man in een team, zodat we een wissel hebben? ;c En dan niet in-game wisselen, maar gewoon voor het potje. Willen namelijk alle vier (Matthew, Dennis, Ivo en ik) gewoon in een team, maar aangezien we 3 vs 3 spelen vroegen we ons af of we ook een sub konden gebruiken. Als het niet kan is het ook geen probleem, kijken we even wie in ons team komen.

Vast geen probleem denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites