Jeffersonn Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Aardig team zo. Na de komst van Olaitan en Agyepong kan Eghan wel weer onder de middenvelders geschaard worden, verwacht ik? Hopen op Ziyech in een Ruiz rol en dat er in de zomerstop een nieuwe Marsman is opgestaan ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Aardig team zo. Na de komst van Olaitan en Agyepong kan Eghan wel weer onder de middenvelders geschaard worden, verwacht ik? Hopen op Ziyech in een Ruiz rol en dat er in de zomerstop een nieuwe Marsman is opgestaan ;). Ik denk dat die Drommel best nog wel eens op de deur gaat kloppen dit seizoen. En Eghan kan inderdaad weer bij de middenvelders, wat hij immers ook is. Jongen met veel talent maar het afgelopen jaar is hij vrijwel niet in het beeld voorgekomen. Hier de samenvatting van de wedstrijd van gister trouwens: t8yMWy6op7M Katsikas ziet er op een paar momenten goed uit, blijft goed naar de bal kijken. Daarnaast komt Twente maar erg weinig in beeld eigenlijk. :r [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];, wat verwacht je eigenlijk van Schalke dit seizoen? Zie erg talentvolle namen voorbij komen met die Meier, Draxler, Sané en Geis. Die Geis heeft ook een paar leuke momenten in de samenvatting. Vind alleen zo'n aankoop als di Santo maar raar, of heeft hij het vorig seizoen gewoon retegoed gedaan in Bremen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Draxler is toch naar Juve? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Nee die kunnen/willen niet aan de vraagprijs voldoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2015 Andersen twee keer en geen Borven? ;c Heb zo'n gevoel dat als Ebecilio én Mokthar vertrekken, er nog wel een buitenspeler en/of verdediger bijkomen. Borven mis je toch niks aan ;c En dat gevoel heb ik ook, hopen op een back die op beide kanten uit de voeten kan. Zou zeer welkom zijn aangezien daar nog wel wat moet gebeuren, eigenlijk onbegrijpelijk dat Koppers weg is. Degelijke back-up voor Schilder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Waar is Koppers heen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2015 Willem II als vervanger van Dijks. Fernandes verhuist naar de Verenigde Staten, grootverdiener verdwijnt. Scheelt weer 4,5 ton op jaarbasis. Ted :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];, wat verwacht je eigenlijk van Schalke dit seizoen? Zie erg talentvolle namen voorbij komen met die Meier, Draxler, Sané en Geis. Die Geis heeft ook een paar leuke momenten in de samenvatting. Vind alleen zo'n aankoop als di Santo maar raar, of heeft hij het vorig seizoen gewoon retegoed gedaan in Bremen? Denk dat ze zeker gaan/moeten meespelen om plek twee. Goed ingekocht met Geis, Nastasic, Caiçara en Di Santo inderdaad. Als back-up voor Huntelaar is hij een prima speler, alhoewel de nieuwe trainer Breitenreiter misschien met twee spitsen wil gaan spelen. Dan zal hij moeten concurreren met Choupo-Moting en misschien Platte. Staat een leuk elftal, veel talenten in de selectie. Sané :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 M Schreuder bevestigd nu ook dat Mokthar en Ebicilio op weg zijn naar de uitgang. Mooi nieuws :) Mooie selectie op papier. Doelman: Marsman, Stevens, Drommel en Plattel Verdediging: Ter Avest, Andersen, Katsikas, Uvini, Schilder, Bijen, Andersen, Van der Lely Middenveld: Guti, Mokotjo, Tapia, Ziyech, VAn der Heyden, Aanval: Corona, Hölscher, Oosterwijk, Eghan, Olaitan, Agyepong, Cabral Zal wel zoiets worden. Wel een aardig team :) Middenveld en aanval ziet er heerlijk uit, spits ken ik niet, maar geef em ff de voordeel vd twijfel. Middenveld en aanval is ook gewoon beter dan Feyenoord. Verdediging is imo wel minder, omdat ik ze allemaal niet ken haha. Behalve Marsman en Schilder maar die kennen er niks van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Moet sowieso nog wel een back bij. Als ter avest wegvalt heb je niemand die dat gat kan opvullen. En aan de linkerkant kom je gewoon niveau tekort, al kan ik die vd lely niet goed inschatten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Moet sowieso nog wel een back bij. Als ter avest wegvalt heb je niemand die dat gat kan opvullen. En aan de linkerkant kom je gewoon niveau tekort, al kan ik die vd lely niet goed inschatten VD Lely is juist een rechtsback he piemol. Maar kan blijkbaar ook links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Keal, ik kan ook niet alles weten :mrgy: maar goed, duidelijk is wel dat de Backposities prioriteit hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Heb de baas maar even gevraagd of ik Woensdag om Half 7 mag beginnen(Ijslandse tijd), zodat ik mooi de game kan kijken. Zin in zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Huhu, ik heb er ook zin in :< Corona en waarschijnlijk ook Olaitan doen mee, dus ik ben positief gestemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 De zogenaamde kenners weer wat minder las ik op fb. De meeste denken dat we in het rechterrijtje eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Tja zolang er maar leuk voetbal op de mat komt. Rechterrijtje moet je makkelijk kunnen ontlopen hoor, al moet er wel nog echt minstens 1 back bij. Vandaag is er iig weer een buitenspeler bijgekomen van Wolfsburg, Idrissu ofzo. En laatst een 19 jarige turkse jongen die zowel op t middenveld als rechtsback kan spielen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 De zogenaamde kenners weer wat minder las ik op fb. De meeste denken dat we in het rechterrijtje eindigen Alleen maar beter. Laat ze maar lullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Twente moet met dit team toch makkelijk in het linkerrijtje komen man, Ziyech, Gutierrez en Castaignos zijn gewoon topspelers voor de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Castaignos zit al een maand in duitsland he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 ohja dat wist ik eigenlijk wel :cab: nee oke dat wordt het rechterrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 11 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2015 ohja dat wist ik eigenlijk wel :cab: nee oke dat wordt het rechterrijtje Grapjas, als de aankopen zo goed zijn als Tedje doet geloven doen we gewoon mee in de subtop. Middenveld met Guti, Tapia, Ziyech en Mokotjo is een van de betere in de eredivisie. Voorin nog Corona en Olaitan en dan de twee nieuwe centrale verdedigers. Heb er zin in :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ja tis hopen dat mokthar en vooral ebecilio gesleten kunnen worden zodat er backs aangetrokken kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Huhu, ik heb er ook zin in :< Corona en waarschijnlijk ook Olaitan doen mee, dus ik ben positief gestemd. Doen allebei niet mee :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Doen allebei niet mee :huhu: Ja las het ;c verdomme. Olaitan dus nog niet speelgerechtigd en Corona moet je ook z'n rust gunnen na zo'n zware periode. Ben dan benieuwd hoe het er morgen uit gaat zien. Zal wel zoiets worden: Marsman Ter Avest - Uvini - Katsikas - Schilder Mokotjo Tapia - Gutierrez ? - Ziyech - ? De vraagtekens zullen wel opgevuld worden door twee van de volgende namen: Cabral (:cab:), Oosterwijk, Mokthar, Hölscher. Hoop zelf Hölscher weer eens in actie te zien, altijd wel een beetje een zwak voor die jongen gehad op zijn mentaliteit na. De andere naam zal denk ik Cabral worden, aangezien Mokhtar gisteren op mocht draven bij Jong FCT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ziyech in de punt van de aanval, ja? Is dat nieuw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten