Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Aardig team zo. Na de komst van Olaitan en Agyepong kan Eghan wel weer onder de middenvelders geschaard worden, verwacht ik?

Hopen op Ziyech in een Ruiz rol en dat er in de zomerstop een nieuwe Marsman is opgestaan ;).

Ik denk dat die Drommel best nog wel eens op de deur gaat kloppen dit seizoen. En Eghan kan inderdaad weer bij de middenvelders, wat hij immers ook is. Jongen met veel talent maar het afgelopen jaar is hij vrijwel niet in het beeld voorgekomen.

Hier de samenvatting van de wedstrijd van gister trouwens:

t8yMWy6op7M

Katsikas ziet er op een paar momenten goed uit, blijft goed naar de bal kijken. Daarnaast komt Twente maar erg weinig in beeld eigenlijk. :r

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];, wat verwacht je eigenlijk van Schalke dit seizoen? Zie erg talentvolle namen voorbij komen met die Meier, Draxler, Sané en Geis. Die Geis heeft ook een paar leuke momenten in de samenvatting. Vind alleen zo'n aankoop als di Santo maar raar, of heeft hij het vorig seizoen gewoon retegoed gedaan in Bremen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andersen twee keer en geen Borven? ;c

Heb zo'n gevoel dat als Ebecilio én Mokthar vertrekken, er nog wel een buitenspeler en/of verdediger bijkomen.

Borven mis je toch niks aan ;c

En dat gevoel heb ik ook, hopen op een back die op beide kanten uit de voeten kan. Zou zeer welkom zijn aangezien daar nog wel wat moet gebeuren, eigenlijk onbegrijpelijk dat Koppers weg is. Degelijke back-up voor Schilder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];, wat verwacht je eigenlijk van Schalke dit seizoen? Zie erg talentvolle namen voorbij komen met die Meier, Draxler, Sané en Geis. Die Geis heeft ook een paar leuke momenten in de samenvatting. Vind alleen zo'n aankoop als di Santo maar raar, of heeft hij het vorig seizoen gewoon retegoed gedaan in Bremen?

Denk dat ze zeker gaan/moeten meespelen om plek twee. Goed ingekocht met Geis, Nastasic, Caiçara en Di Santo inderdaad. Als back-up voor Huntelaar is hij een prima speler, alhoewel de nieuwe trainer Breitenreiter misschien met twee spitsen wil gaan spelen. Dan zal hij moeten concurreren met Choupo-Moting en misschien Platte. Staat een leuk elftal, veel talenten in de selectie. Sané :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M

Schreuder bevestigd nu ook dat Mokthar en Ebicilio op weg zijn naar de uitgang. Mooi nieuws :) Mooie selectie op papier.

Doelman: Marsman, Stevens, Drommel en Plattel

Verdediging: Ter Avest, Andersen, Katsikas, Uvini, Schilder, Bijen, Andersen, Van der Lely

Middenveld: Guti, Mokotjo, Tapia, Ziyech, VAn der Heyden,

Aanval: Corona, Hölscher, Oosterwijk, Eghan, Olaitan, Agyepong, Cabral

Zal wel zoiets worden. Wel een aardig team :)

Middenveld en aanval ziet er heerlijk uit, spits ken ik niet, maar geef em ff de voordeel vd twijfel. Middenveld en aanval is ook gewoon beter dan Feyenoord. Verdediging is imo wel minder, omdat ik ze allemaal niet ken haha. Behalve Marsman en Schilder maar die kennen er niks van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet sowieso nog wel een back bij. Als ter avest wegvalt heb je niemand die dat gat kan opvullen. En aan de linkerkant kom je gewoon niveau tekort, al kan ik die vd lely niet goed inschatten

VD Lely is juist een rechtsback he piemol. Maar kan blijkbaar ook links.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja zolang er maar leuk voetbal op de mat komt. Rechterrijtje moet je makkelijk kunnen ontlopen hoor, al moet er wel nog echt minstens 1 back bij.

Vandaag is er iig weer een buitenspeler bijgekomen van Wolfsburg, Idrissu ofzo. En laatst een 19 jarige turkse jongen die zowel op t middenveld als rechtsback kan spielen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ohja dat wist ik eigenlijk wel :cab:

nee oke dat wordt het rechterrijtje

Grapjas, als de aankopen zo goed zijn als Tedje doet geloven doen we gewoon mee in de subtop. Middenveld met Guti, Tapia, Ziyech en Mokotjo is een van de betere in de eredivisie. Voorin nog Corona en Olaitan en dan de twee nieuwe centrale verdedigers. Heb er zin in :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen allebei niet mee :huhu:

Ja las het ;c verdomme. Olaitan dus nog niet speelgerechtigd en Corona moet je ook z'n rust gunnen na zo'n zware periode.

Ben dan benieuwd hoe het er morgen uit gaat zien. Zal wel zoiets worden:

Marsman

Ter Avest - Uvini - Katsikas - Schilder

Mokotjo

Tapia - Gutierrez

? - Ziyech - ?

De vraagtekens zullen wel opgevuld worden door twee van de volgende namen: Cabral (:cab:), Oosterwijk, Mokthar, Hölscher. Hoop zelf Hölscher weer eens in actie te zien, altijd wel een beetje een zwak voor die jongen gehad op zijn mentaliteit na. De andere naam zal denk ik Cabral worden, aangezien Mokhtar gisteren op mocht draven bij Jong FCT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites