lennard95 Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Er zijn maar 11 ploegen die meedoen . Weet ze niet uit mijn hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 AZ, FC Groningen, FC Utrecht, Vitesse, Achilles'29, Almere City FC, De Graafschap, Sparta Rotterdam, FC Volendam en Brabant United doen mee met hun belofteteam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Wat heeft Katwijk gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Wat heeft Katwijk gedaan? Niet belangrijk over 2 weken qb afmaken is belangrijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 En Spijkenisse weer gewonnen. We komen er nog aan hoor Lennie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Op zaterdag 21 maart staat de dorpsderby Katwijk - Quick Boys op het programma. Wij raden alle supporters en toeschouwers aan om kaarten via de voorverkoop aan te schaffen. Er zal geen online voorverkoop worden gehouden. De voorverkoop vindt plaats op de volgende momenten in de kantine op sportpark De Krom: Zaterdag 14 maart van 10.30 t/m 12.00 uur Donderdag 19 maart van 19.00 t/m 20.30 uur Indien de kaarten tijdens de voorverkoop niet zijn uitverkocht zullen de kassa's op het sportpark tijdens de wedstrijddag geopend zijn. Dit geldt overigens uitsluitend voor Katwijk supporters en neutrale toeschouwers. Kaarten voor het uitvak kunnen alleen in de voorverkoop bij Quick Boys worden aangeschaft. De prijzen zijn als volgt: Staanplaats: 12 euro Kinderen tot 12 jaar: 5 euro 65+ kaarten: 10 euro Van ieder verkocht kaartje gaat er 1 euro naar de Edwin van der Sar Foundation. En dan nog denken dat qb hoge prijzen had :D Gelukkig ben ik lid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 (bewerkt) Sfeer was heerlijk werd jammer genoeg wel 1-1 , Maar die 1-0 van ons :< 21 maart 2015 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 3 dubbelpost :D 0-1 gewonnen gelukkig jammer genoeg geen kampioen omdat Qb 1-1 speelde dus nu alles in eigen hand. http://voetbalindebollenstreek.nl/nieuws/quick-boys-vernietigt-contractverlenging-van-duijn JAPIE :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 (bewerkt) Wij zijn kampioenen!!!!!!! 11 april 2015 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Wij zijn kampioenen!!!!!!! gefeliciteerd, zwaar verdiend natuurlijk ook :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Pffff Wij verloren, Qb gewonnen, Aswh verloren en Zwaluwen verloren gaat lekker ;e [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; Ga jij nog naar Spijk - Katwijk volgende week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Pffff Wij verloren, Qb gewonnen, Aswh verloren en Zwaluwen verloren gaat lekker ;e [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; Ga jij nog naar Spijk - Katwijk volgende week? Dat denk ik niet. Ik kom die ochtend terug van vakantie. Maar als ik nog ga zal ik ik het even laten weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Impressie van vorige week nog Susan die anti qb liedjes zingt :D [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; vanaf 4:30 de van gaal speech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Mooie beelden :-D Mooi man, tot 3 jaar terug ofzo wist ik nooit dat het amateur voetbal zo leefde in Nederland :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Komt denk ik door de label 'amateur'; wat ze in werkelijkheid in de vierde klasse nog niet zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; is die broer van Alfred Schreuder nou jullie trainer? Stond een interview met hem in de VI, misschien vind je dat interessant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; is die broer van Alfred Schreuder nou jullie trainer? Stond een interview met hem in de VI, misschien vind je dat interessant Ja dick schreuder zal em dan ff kopen is het de nieuwe vi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 (bewerkt) Ja dick schreuder zal em dan ff kopen is het de nieuwe vi? Nee van afgelopen week (15 april) Maar die ligt vandaag nog in de winkel als het goed is Het is maar een klein interview, dus als je slim bent lees je 'em in de winkel ;c (p. 56) Dick Schreuder: ‘Ik wil als trainer het profvoetbal in’ Dick Schreuder (43) speelde van 1989 tot 2002 voor PSV, Sparta, FC Groningen, RKC Waalwijk, Stoke City (Engeland), Helmond Sport en Go Ahead Eagles. Tegenwoordig is hij trainer van Katwijk, waarmee hij afgelopen zaterdag kampioen in de Hoofdklasse werd. Schreuder woont in Barneveld en heeft twee dochters. Kampioen met een enorme voorsprong op de concurrentie. Was het verschil met de rest zo groot? ‘Eerlijk gezegd niet. Ik ben al eens uitgelachen, omdat ik zei dat er in onze Hoofdklasse zes, zeven ploegen zitten die in de Topklasse mee kunnen. Voor het seizoen riepen andere trainers nog dat Katwijk niet de favoriet was, nu is het volgens diezelfde mensen de normaalste zaak van de wereld. Ik heb me er wel over verbaasd dat het hier in de Bollenstreek normaal wordt gevonden dat wij de titel pakten, maar zo vanzelfsprekend is het niet. Katwijk heeft door de degradatie op vele vlakken een stap terug moeten doen. Hopelijk halen we dat in een jaar weer in. De club wil erbij horen als de Tweede Divisie start, maar er zijn toch echt maar zeven plekken straks. De druk van de buitenwacht zal er zijn, intern is er geen druk.’ Waarom ben je teruggekeerd uit Engeland om bij een Hoofdklasser te gaan coachen? ‘Om weer hoofdtrainer te zijn. Ik heb bij Barnet met Edgar Davids gewerkt. Na zijn vertrek ben ik even hoofdcoach geweest, maar daarna moest ik terug in de rol van assistent. Ik moest wachten op mijn kans. Dat wilde ik niet. Qua beleving is het een stap terug, maar de beleving van de Katwijk-supporters maakt veel goed. Ik heb het prima naar mijn zin. Ex-trainer Cees Bruinink zit in de technische commissie, maar van hem heb ik totaal geen last. Met Dick Kooijman als assistent, Joost Terol als keeperstrainer en Pieter Jansen als fysiek trainer hebben we een ervaren staf. Wat me wel opviel, is dat Katwijk bij andere clubs schijnbaar niet zo geliefd is.’ ‘Ik begrijp dat er regels zijn, maar begrijp niet dat het voor sommigen kennelijk makkelijker is om op de cursus te komen’ Wat is je ambitie als coach? ‘Ik wil het betaalde voetbal in. Ik heb me al een aantal keer aangemeld voor de cursus Coach Betaald Voetbal, maar dan heb je weer niet genoeg punten omdat je te laag getraind hebt, of zo. Zo lust ik er nog wel honderd. Ik begrijp dat er regels zijn, maar begrijp niet dat het voor sommigen kennelijk makkelijker is om op de cursus te komen. Een rol bij een profclub is wel de volgende stap. Hogerop in de amateurwereld kan haast niet als je bij Katwijk zit.’ Wil je nog steeds samen met je broer Alfred bij een club werken? ‘Dat wil ik graag. Of het in Nederland kan, betwijfel ik. We hebben bijna dagelijks contact. Ik ken hem anders dan mensen hem soms zien. Hij is niet gek te krijgen. Ach, het beeld dat van trainers geschetst wordt, is vaak niet juist. Kijk naar Phillip Cocu. Vorig seizoen was hij ongeschikt, nu wordt hij kampioen en is hij een toptrainer. Laatst zag ik dat Frank de Boer, die vier keer op rij kampioen is geworden, zich moest verdedigen over hoe het bij Ajax ging. Dat hoort kennelijk bij het vak, maar waar gaat het over?’ 21 april 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Ah ja morgen maar ff kijken of ie er nog is anders jammer . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Ah ja morgen maar ff kijken of ie er nog is anders jammer . Heb het artikel gepost hier nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Heb het artikel gepost hier nu Ah bedankt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 1-4 gewonnen , Leuke vereniging dat dat Spijkenisse (y) Quick Boys 1-0 verloren Opukuloku rood :D Volgende week afscheid vertrekkende spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 2 mei 2015 Share Geplaatst 2 mei 2015 [twitter]594555350747095041[/twitter] :D :D :D Als Quick Boys tegen Harkema moet in de play-offs dan gaan we erheen met een kwibus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 2 mei 2015 Share Geplaatst 2 mei 2015 SteDoCo nu alsnog gepromoveerd naar de topklasse, vorig jaar werd nog verloren van Ajax tijdens de finale van de nacompetitie. Wel een bizar verhaal, is de vijfde promotie in 8 jaar tijd voor die club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Gisteren een gevalletje 'kratje bier voor een zege' in de 4e Klasse A van Zuid II. Bunde speelde thuis tegen Heer en Heer moest winnen om kampioen te worden. 93e minuut, 1-2, beide teams vonden het wel prima en Bunde schoot maar eens op doel. En de bal glipt door de vingers van de keeper: 2-2. Heer mocht vervolgens als een soort 'pupil van de week' de 2-3 maken. Benieuwd of dit een staartje krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten