Tomasson Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Ook wel goed dat ze dit seizoen wat aan de taal hebben gedaan. Dus dat ze niet meer in elkaars gezelschap Engels spreken met een ander accent en elkaar dan niet verstaan. ;c Wel meteen weer lekker begin idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Derde ep ook prima, preview voor vierde ep belooft ook wat :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2015 Ik wilde eigenlijk dit hele seizoen opsparen, maar dat gaat een lastig karwei worden. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Prima 3e aflevering :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2015 Eerste drie eps nu ook gezien. Vet hoor. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Beste serie ever Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Alles in 4 dagen gekeken. Heerlijke serie. Episode 4 net ook gezien. Vond dat stukje met [tekst]siggy en de kinderen[/tekst] erg raar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Die gozer is sowieso een rare kwast. Echt geen idee wat ik daar van moet denken. Blijf Ragnar een baas vinden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 20 maart 2015 Share Geplaatst 20 maart 2015 Goeie aflevering! Veronderstel dat ze nu revanche gaan nemen in Wessex en Parijs even links laten liggen... Hoop iig niet op oorlog tussen de Vikings onderling, ze zouden al hun troepen moeten verenigen zodat ze met een g root leger op veroveringstocht kunnen :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Goeie aflevering! Veronderstel dat ze nu revanche gaan nemen in Wessex en Parijs even links laten liggen... Hoop iig niet op oorlog tussen de Vikings onderling, ze zouden al hun troepen moeten verenigen zodat ze met een g root leger op veroveringstocht kunnen :checkit: Volgens mij gaan ze gewoon naar Parijs. [spoiler=aflevering 6]Wat een seizoen tot nu toe zeg, Siggy al dood en nu ook 'Priest'. Vind het dit seizoen tot nu toe echt het beste dat ze gemaakt hebben, heb ook hoge verwachtingen van de volgende aflevering! Floki blijft trouwens een gekke gast maar vind hem wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Eerste 6 van seizoen drie gisteren even gekeken! Blijft echt een hele goede serie. Afleveringen blijven je boeien. Hoop wel dat ze zich ook een keer kunnen verenigen en het gaan opnemen tegen andere tegenstanders. heb nu het idee dat het plot weer hetzelfde word als in seizoen 1 en 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Vet, laat ep8 maar komen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 april 2015 Auteur Share Geplaatst 6 april 2015 Net weer even alles gekeken wat ik nog moest. Gaat wel tof worden nu, al kan dat hele gebeuren in Parijs me nog niet zo schelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Het wordt wat mij betreft met de week vetter, heerlijk ep weer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Dat was niet hun beste veldslag :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Spoilerrrrrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 april 2015 Auteur Share Geplaatst 11 april 2015 Wat een vette veldslag was dat (d) [spoiler=S03E08] Schrok wel ff toen het leek dat zowel Rollo als Bjorn dood leken te gaan zeg. Gelukkig dus niet zo. Ben erg benieuwd wat Bjorn met Floki gaat doen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Wat een vette veldslag was dat (d) [spoiler=S03E08] Schrok wel ff toen het leek dat zowel Rollo als Bjorn dood leken te gaan zeg. Gelukkig dus niet zo. Ben erg benieuwd wat Bjorn met Floki gaat doen nu. [spoiler=S03E08] Verbannen naar Ijsland :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 [spoiler=S03E08] Verbannen naar Ijsland :shhh: [spoiler=S03E08]Als ze het de werkelijke historische weg volgen, dan gebeurt dat volgens mij. Vind hem overigens echt een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Laat de seizoensfinale maar komen _O_ [spoiler=S03E09]Weet niet wat ik moet denken van Ragnar en het Christelijk 'gedoe'. Vind hem een eindbaas vinden, wat een heldige stuk ook over dat hij de koning is en dat hij de beslissingen maakt omdat andere ideeën toch falen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 april 2015 Auteur Share Geplaatst 20 april 2015 Ik vraag me af wat Ragnar allemaal aan het doen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Ben weer bij met seizoen 3. [spoiler=3]Ragnar is echt minder dit seizoen, jammer. De dood van Athelstan vind ik ook kut. Laatste ep was wel prima, die scene met Siegried:-D Trouwens wel een crush on Judith :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Ben weer bij met seizoen 3. [spoiler=3]Ragnar is echt minder dit seizoen, jammer. De dood van Athelstan vind ik ook kut. Laatste ep was wel prima, die scene met Siegried:-D Trouwens wel een crush on Judith :< [spoiler=S03]Mwah weet niet, Ragnar is onvoorspelbaar omdat hij neigt naar het Christendom maar ik heb een vermoeden dat dit allemaal één truc is om de Fransen te verrassen. Seizoen 2 had ook zo'n draai waarbij je dacht dat Floki Ragnar zou verraden. In aflevering 9 toonde Ragnar zich wel koning, vond dat wel een vette scene dat hij even iedereen de les las. Rollo is trouwens echt een beest, niet normaal. Ik kijk wel uit na de slot-aflevering. Ik denk dat seizoen 4 trouwens weer een flinke sprong vooruit zal zijn en dat de kleintjes van Ragnar ook volwassen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 (bewerkt) [spoiler=S03]Mwah weet niet, Ragnar is onvoorspelbaar omdat hij neigt naar het Christendom maar ik heb een vermoeden dat dit allemaal één truc is om de Fransen te verrassen. Seizoen 2 had ook zo'n draai waarbij je dacht dat Floki Ragnar zou verraden. In aflevering 9 toonde Ragnar zich wel koning, vond dat wel een vette scene dat hij even iedereen de les las. Rollo is trouwens echt een beest, niet normaal. Ik kijk wel uit na de slot-aflevering. Ik denk dat seizoen 4 trouwens weer een flinke sprong vooruit zal zijn en dat de kleintjes van Ragnar ook volwassen zijn. [spoiler=S03]Denk niet dat het een truc is van Ragnar. Hij hield oprecht van Athelstan. Ik denk dat een aantal zich tegen hem gaan keren, want die blikken waren vol afschuw toen ze die doping zagen. Rollo echt een beest ja. 22 april 2015 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 dubbel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten