Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Vikings

Justin

Aanbevolen berichten

Goeie aflevering! Veronderstel dat ze nu revanche gaan nemen in Wessex en Parijs even links laten liggen...

Hoop iig niet op oorlog tussen de Vikings onderling, ze zouden al hun troepen moeten verenigen zodat ze met een g root leger op veroveringstocht kunnen :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie aflevering! Veronderstel dat ze nu revanche gaan nemen in Wessex en Parijs even links laten liggen...

Hoop iig niet op oorlog tussen de Vikings onderling, ze zouden al hun troepen moeten verenigen zodat ze met een g root leger op veroveringstocht kunnen :checkit:

Volgens mij gaan ze gewoon naar Parijs.

[spoiler=aflevering 6]Wat een seizoen tot nu toe zeg, Siggy al dood en nu ook 'Priest'. Vind het dit seizoen tot nu toe echt het beste dat ze gemaakt hebben, heb ook hoge verwachtingen van de volgende aflevering! Floki blijft trouwens een gekke gast maar vind hem wel tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste 6 van seizoen drie gisteren even gekeken! Blijft echt een hele goede serie. Afleveringen blijven je boeien. Hoop wel dat ze zich ook een keer kunnen verenigen en het gaan opnemen tegen andere tegenstanders. heb nu het idee dat het plot weer hetzelfde word als in seizoen 1 en 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat de seizoensfinale maar komen _O_

[spoiler=S03E09]Weet niet wat ik moet denken van Ragnar en het Christelijk 'gedoe'. Vind hem een eindbaas vinden, wat een heldige stuk ook over dat hij de koning is en dat hij de beslissingen maakt omdat andere ideeën toch falen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer bij met seizoen 3. [spoiler=3]Ragnar is echt minder dit seizoen, jammer.

De dood van Athelstan vind ik ook kut. Laatste ep was wel prima, die scene met Siegried:-D

Trouwens wel een crush on Judith :<

[spoiler=S03]Mwah weet niet, Ragnar is onvoorspelbaar omdat hij neigt naar het Christendom maar ik heb een vermoeden dat dit allemaal één truc is om de Fransen te verrassen. Seizoen 2 had ook zo'n draai waarbij je dacht dat Floki Ragnar zou verraden. In aflevering 9 toonde Ragnar zich wel koning, vond dat wel een vette scene dat hij even iedereen de les las. Rollo is trouwens echt een beest, niet normaal. Ik kijk wel uit na de slot-aflevering. Ik denk dat seizoen 4 trouwens weer een flinke sprong vooruit zal zijn en dat de kleintjes van Ragnar ook volwassen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S03]Mwah weet niet, Ragnar is onvoorspelbaar omdat hij neigt naar het Christendom maar ik heb een vermoeden dat dit allemaal één truc is om de Fransen te verrassen. Seizoen 2 had ook zo'n draai waarbij je dacht dat Floki Ragnar zou verraden. In aflevering 9 toonde Ragnar zich wel koning, vond dat wel een vette scene dat hij even iedereen de les las. Rollo is trouwens echt een beest, niet normaal. Ik kijk wel uit na de slot-aflevering. Ik denk dat seizoen 4 trouwens weer een flinke sprong vooruit zal zijn en dat de kleintjes van Ragnar ook volwassen zijn.

[spoiler=S03]Denk niet dat het een truc is van Ragnar. Hij hield oprecht van Athelstan. Ik denk dat een aantal zich tegen hem gaan keren, want die blikken waren vol afschuw toen ze die doping zagen. Rollo echt een beest ja.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites